x800pro vivo pci-e (built by ati) lasercut :(((

Permalänk
Medlem

x800pro vivo pci-e (built by ati) lasercut :(((

Tja.

Lite bilder på mitt nya ati x800pro vivo pci-e bba.
http://de.elajt.se/~sebbe/gis/index.php?dir=%2F050125+x800pro...

4 pixelpipes är lasercuttade som syns på ena bilden. Funderar på om man skulle ta och laga cutten med lite ledande färg eller liknande.

nån som lyckats med detta kanske, eller vet lite mer om det hära. Jag har juh läst att folk lyckats göra så på x800pro agp osv.

misstänker att mina minnen är 2.0ns minnen, för namnet på dom är typ blablblabla.GC-20 lr liknande.

Mvh
Kurik

Visa signatur

Glass är gott

Permalänk

Vad menas med Lasercut?

Permalänk
Medlem

Och hur ser du det?

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

Du kan ju alltid testa med en "CONDUCTIVE PEN" o kladda lite... Lyckas du så lyckas du... Gooood luck iaf

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Och hur ser du det?

Kolla på bilden som heter IMG_0258.JPG och de små prickarna... iallafall så som jag har förstått att man ska kunna se det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650 Plus Wifi | ASUS GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming | Kingston Fury Beast 32GB DDR5 6000 MHz | ASUS TUF Gaming 750W Gold | Fractal Design North | Arctic Liquid Freezer III 240

Permalänk
Medlem

ingen som testat att köra med conductive pen mod på dessa? känns inte som ajg vill vara först ut med att mekka detta på mitt kort spciellt när man inte har träd där de växer pengar på.

Visa signatur

Glass är gott