Permalänk
Medlem

Half-Life 1 Problem

Nu är det så att jag har börjat spela HL för att lösa det och sedan spela hl 2, men det är en annan historia.

Har spelat litegranna men har kört fast, har gått runt lite överallt efter den där explotionen men vet inte vart jag ska, jag har hittat som en bro där jag fått för mig att man ska gå.

Bild på bron:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/HL_problem.bm...

Ursäkta att bilden är bmp, men det går inte att göra om filerna till jpeg på min dator :(.

Permalänk
Medlem

Ja brukar spara om bilderna till JPG i paint. Annars kom jag aldri sådär långt i Half-Life. Tror jag kom till första bossen men fick den fan aldrig dödad.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

ja dit ska du inte :), orkar inte förklara vägen men du ska inte dit iaf.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

laaf:
Det funkar inte i Paint heller.

ThePostalDude2:
Okej, men ska jag vara på uppe eller nere våningen?

Permalänk
Medlem

Gå tillbaks in, vid golvet i väggen bakom skrivbordet där Barney satt i början finns ett fyrkantigt hål där man ska krypa in.

Jag fastnade också där första gången

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fungus
Gå tillbaks in, vid golvet i väggen bakom skrivbordet där Barney satt i början finns ett fyrkantigt hål där man ska krypa in.

Jag fastnade också där första gången

Tack! Hade sett hålet bakom skrivbordet och varit där inne, men sen kollade jag nogrannare och såg det andra hålet längre upp där inne :).

Permalänk
Medlem

Ja just ja... där ett skåp faller ner mot en (om man har otur, på en) när man kryper in...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Stor SPOILER!!!!

på slutet kommer det en boss

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Avstängd

d finns inge HL1 men d finns HL o HL2

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
d finns inge HL1 men d finns HL o HL2

seriös

Permalänk
Medlem

Är det inte både lättare och roligare att spela HL: Source?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Är det inte både lättare och roligare att spela HL: Source?

hur skaffar man det då... har köpt HL2 men inte från steam så då måste jag betalla massa för att få de :P... går de att skaffa på något annat sätt?

Visa signatur

Temporär dator: DV5204

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HooWaaR
hur skaffar man det då... har köpt HL2 men inte från steam så då måste jag betalla massa för att få de :P... går de att skaffa på något annat sätt?

Går väl att köpa till.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HooWaaR
hur skaffar man det då... har köpt HL2 men inte från steam så då måste jag betalla massa för att få de :P... går de att skaffa på något annat sätt?

Finns ingen direkt anlednign att spela HL:Source eftersom det bara är en port å ingen remake, det finns nåra nya ljud, lite nya effekter från hl2 t.ex rök å vatten.. verkligen inget att slänga ut pengar på iafl