CS! Jailbreak server! Fett kul! Vill ni vara med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Dock skulle jag nog hellre vilja ha det i UT2004 / Q3 med lite andra movements.

http://www.planetjailbreak.com/download/jb2004-mod/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Okej jag ska vara ärlig. Normalt ligger pingen på ungefär 30-40 per snubbe från sverige, lagget beror på att min moder sitter på servern ibland när alla andra datorer är upptagna och skriver mejl och spelar små webspel

Då måste man lacka ur litegrann så ordnar det sej

annars kan det vara att jag kör en ventserver samtidigt( mogetn00b.hopto.org) med typ 10 pers på jämt

men normalt om ingen använder servern är det bra ping för alla

EDIT: Min lina är faktiskt riktigt stabil. den funkar tex mycket bättre än en Telia 8mbit (som vi kör tolerance.hopto.org på)

Annars är en bättre fiber BBB på G inom an snar framtid...

Jag har en ventserver med 10-20 pers inne hela tiden. 12st på min CS-server snittar runt 30-35. Och då har jag MSN igång samtidigt. (Telia 8 Mbit är inte så ostabilt lillevän)

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

drar msn mycket kraft? :S sånnafall får man stänga ner det då.

Kan tilllägga att jag även kär webbserver som segar ner ytterligare

Permalänk

kanonkul lir dedär ju! jailbreak.. skitkul! lirade lite nyss.. gick väl sådär.. trodde folk va bättre på swec

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
kanonkul lir dedär ju! jailbreak.. skitkul! lirade lite nyss.. gick väl sådär.. trodde folk va bättre på swec

ja va inte ine

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
kanonkul lir dedär ju! jailbreak.. skitkul! lirade lite nyss.. gick väl sådär.. trodde folk va bättre på swec

men det va typ bara 3 personer från swec som va inne när jag spela. Annars va det massa konstig folk tror jag.

Permalänk

Var helt omöjligt att spela. Hade bra ping men spelet "frös" varannan sekund ungefär.

Permalänk
Medlem

Var också inne en stund.

Men synd att det inte finns till CSS

Men det var kul som fan... fast när jag var inne var det vara runt 6 pers och dom flesta av dom var barn som skrev WTF och lotto m.m när dom dog...

Permalänk

vad e adressen..den nämda funkar ej!!!!l33t hazzorasia

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Kanske för att tråden är ett år gammal.