Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
...och "hadde jag vatt som dej så hade jag tatt"...några lektioner i Svenska. Omgående.
Det är ju för fan skamligt att skriva som du gör. Skärpning!

om du koncentrerade dig på att titta lite närmare på "thug angels" sign så står detta ..
"PS: jag är dyslektiker märks kanske" .. men om du tänker först och låter kakhålet fladdra därefter så kanske det hoppar ut en smidig kommentar ibland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
...och "hadde jag vatt som dej så hade jag tatt"...några lektioner i Svenska. Omgående.
Det är ju för fan skamligt att skriva som du gör. Skärpning!

Som Gotall sa läs först tala sen...

Och det finns ju värre stav fel än detta... som mig

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
...och "hadde jag vatt som dej så hade jag tatt"...några lektioner i Svenska. Omgående.
Det är ju för fan skamligt att skriva som du gör. Skärpning!

Grabben, du vet inte hur svårt det är att ha dyslexi va? Min bror är gravt dyslektisk,
Det är inte kul!

Om du tycker han stavar dåligt, håll det inom dig.
man förstår ju eller hur?

Snälla! Sluta klaga på dom som stavar mycket dåligt, det är inte så jävla lätt.

PS. Klaga inte på stavfel. DS.

/Sebastian

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

:o

får erektion av bilderna, bad boy

Visa signatur

Ey, flippa inte det är bra kod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
text och sånt

Hur går det egentligen? Har du något nytt projekt på gång?

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med Wolwerine? Har han gått och dött eller? han sa ju att han pysslade me något projekt som skulle få "oss" att häpna...

Permalänk
Medlem

Han håller på...Allt kommer på en gång tror jag han sa...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
om du koncentrerade dig på att titta lite närmare på "thug angels" sign så står detta ..
"PS: jag är dyslektiker märks kanske" .. men om du tänker först och låter kakhålet fladdra därefter så kanske det hoppar ut en smidig kommentar ibland

Han kan alltså inte läsa igenom det han skriver innan han postar?
Okej. Då är det inte dyslexi han har

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

kan bli snyggt de där, men då krävs det nog massa lager med färg.
btw vad för airbrush använder du?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

använder 2 olika hansa brushar

Permalänk

ser lovande ut! kommer de mera?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Några lager till och det skulle bli perfekt...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apskaft
Vad har hänt med Wolwerine? Har han gått och dött eller? han sa ju att han pysslade me något projekt som skulle få "oss" att häpna...

Wolverine moddar för Sweclockers nu, så hans loggar blir ju en artikel, inte en tråd, hajjar du? :D:p

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Wolverine moddar för Sweclockers nu, så hans loggar blir ju en artikel, inte en tråd, hajjar du? :D:p

man längtar ju inte lite direkt

Permalänk
Medlem

Gotall, vart är tungan? Det ser alldeles tomt ut!

Permalänk
Medlem

hur går det med airbrushen? har du gjort något mer?
väntar ivrigt på det slutgiltiga resultatet

Visa signatur

AMD A64 3000+, MSI K8N neo patinum, 512 twinmos
FX5600 XT 256mb,ide maxtor 160gb, 120gb, SATA 80gb + 80gb

Permalänk
Medlem

jo men jag vet inte hur det ska bli för att få det bra så det tar lite tid då jag vari tvungen att måla å måla om å måla å måla om and so on

"måste ju säga att jag tycker bilden på snyggaste burkar 2004 e gryyymt snygg .."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jo men jag vet inte hur det ska bli för att få det bra så det tar lite tid då jag vari tvungen att måla å måla om å måla å måla om and so on

VA!? *stora förvånade ögon*
Menar du på att DU har idétorka? Eller kanske fantasitorka?
Vart är världen på väg?

Permalänk
Medlem

nejdå men har 3st andra moddar som skall påbörjas med , sen lite gravyrjobb så "huvudet snurrar mer än nånsin" ..

de e ju det att det ska ju finnas delar till allt åsså .. funderar på å göra en "tema" mod, så det kan bli kul

Permalänk

oooooooooooooooooh väntar med spänning på vad det kan vara

Permalänk
Medlem

oki vann i kategori bäst dekorerade chassi på tekniska museet med motivering:
"väl utfört, skulpturella kvaliteer, väl använt med värmepistol,sked och halloweenmask"
så nu e den te salu

Permalänk

Va ska du ha för chassit?

Visa signatur

Wiee!

Permalänk
Medlem

bud e roliga .

Permalänk
Medlem

Detta är en av de få snygga plexiburkar som finns.
GJ Gotall

Visa signatur

Stationär: Intel core i5 2500K, MSI Z68A-GD65(G3), 16 Gb ram, MSI GTX 560 Ti 448 cores 1280 Mb SLI, 120 Gb SSD, ca 7 Tb hd, Win 7 Pro x64
Bärbar: ACER 8943G Intel Core I5 430M, 8 Gb ram, Radeon HD5850 1 Gb, 60 Gb ssd + 500 Gb hd, Win 7 Pro x64
Platta: Huawei Mediapad 7", 1,2 Ghz dualcore, 8 Gb ram, 3G, Android 3.2

Permalänk
Medlem

snyggt jobbat... men ja undra verkligen vart du får tag på så mycket plexiglas???

Permalänk
Medlem

lite kul bidde det å nu ska den säljas antingen komplett eller bara chasit eller kanske bytas mot en burk med mycke hdd..

Permalänk
Medlem

Den är så grymt läcker, 20 k jämt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pehwraah
snyggt jobbat... men ja undra verkligen vart du får tag på så mycket plexiglas???

"brukade/brukar" köpa plexi... men n har min far fått tag på 12kvadrat meter 1cm plexi och 10skivor @ 50cm x 50cm 1cm macrolon + 2mm macrolon 6kvadrat meter så jag har en del ligger för tillfället

Permalänk
Medlem

GoTaLL, BILDERNA FUNGERAR INTE!!!

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

sorry pga av sitebyte och omdöpning av bilder men bilderna ligger här..

http://www.gravyr.dontexist.com/Orc/index