Nästa släpp av WoW? När blir det?

Permalänk

din karaktär är kvar 6 månader efter det du sagt upp kontot

Permalänk
Medlem

160 i kö i nordstan och 120 i uppsala det är 2 Ebgames affärer och 280 bokningar så ställer man sig inte i kö och får det endå så kan man vara glad
Jag får mitt idag. Stått i kö sen den 25/2.

Permalänk
Medlem

Ica Maxi i nacka fick om ett par st igår.

Min polarte blev lyrisk och sände lillbrorsan

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Jag köper förmodligen mitt WoW imorgon på coop forum :). Ringde till tre olika... Den ena tar in den 27denna månaden... och den andra imorgon :).

Tror knappast ni kmr få vänta tills nästa månad. Det är säkerligen bara ett datum som dom sätter. Tror dom får in i slutet av denna månaden iaf!

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk

Köpte och hämtade ett ospelat (behövs för mitt guest pass) WoW för 400 på blocket igår. Rättvist.

För dom som inte har fått tag på det än och bor i sthlmsområdet så sa dom på ica maxi i nacka att dom skulle få in det på onsdag.

Visa signatur

Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Ica Maxi i nacka fick om ett par st igår.
Min polarte blev lyrisk och sände lillbrorsan

det var jag d som skickade min lille brorsa men nu vill han spela det också det är priset man får betala men men

Permalänk
Medlem

Fick själv tag i WOW på Åhlens, lyckade ringa i rätt stund o boka kan man väll säga. Samtliga var borta när jag väl hämntat mitt.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk

Jag trodde också att jag skulle få vänta. Men min brors kompis ville sälja ett. Betalade 249kr för det. Sörjer för er som inte har det. =(

Permalänk
Medlem

Tja!

Har spelat spelet nu några dagar, men ser tyvär inte vad som är skoj med det. Det finns inte någon direkt story att följa, utan istället är det massa små qusts som är inte annat än dryga. Det är mycket med att man ska hämnta o lämna grejer på olika platser, och tyvär har de oftast inget samröre med varandra.

Jag funderade på att sälja spelet igen, men problemet är att man har ju låst mitt kreditkort till spelet, och sen tyckte jag att jag läste något om att man inte får sälja spelet/nyckeln vidare?

MVH
Jimmy

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnowJim
Tja!

Har spelat spelet nu några dagar, men ser tyvär inte vad som är skoj med det. Det finns inte någon direkt story att följa, utan istället är det massa små qusts som är inte annat än dryga. Det är mycket med att man ska hämnta o lämna grejer på olika platser, och tyvär har de oftast inget samröre med varandra.

Jag funderade på att sälja spelet igen, men problemet är att man har ju låst mitt kreditkort till spelet, och sen tyckte jag att jag läste något om att man inte får sälja spelet/nyckeln vidare?

MVH
Jimmy

Fortsätt spela säger jag bara. Det är segt i början, men det blir bättre.

Och nej du får/kan inte sälja din nyckel.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnowJim
Tja!

Har spelat spelet nu några dagar, men ser tyvär inte vad som är skoj med det. Det finns inte någon direkt story att följa, utan istället är det massa små qusts som är inte annat än dryga. Det är mycket med att man ska hämnta o lämna grejer på olika platser, och tyvär har de oftast inget samröre med varandra.

Jag funderade på att sälja spelet igen, men problemet är att man har ju låst mitt kreditkort till spelet, och sen tyckte jag att jag läste något om att man inte får sälja spelet/nyckeln vidare?

MVH
Jimmy

Grattis, du har insett hur tråkiga de flesta MMORPG faktiskt är.
För att försöka ha lite roligare, gå med ett gäng kamrater och börja levla. Det är först när du kommer upp i de högre nivåerna som spelet blir mer utmanade och du verkligen får se om du la dina poäng på vetttiga egenskaper.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnowJim
Tja!

Har spelat spelet nu några dagar, men ser tyvär inte vad som är skoj med det. Det finns inte någon direkt story att följa, utan istället är det massa små qusts som är inte annat än dryga. Det är mycket med att man ska hämnta o lämna grejer på olika platser, och tyvär har de oftast inget samröre med varandra.

Jag funderade på att sälja spelet igen, men problemet är att man har ju låst mitt kreditkort till spelet, och sen tyckte jag att jag läste något om att man inte får sälja spelet/nyckeln vidare?

MVH
Jimmy

slutat???!!!11