Permalänk
Medlem

Cs

jag undra hur jag tar reda på min ip till min listen server jag har en ip till min deddi... jag har kollat på whatismyip men det e fel. vart e den?

Visa signatur

:x: AMD Athlon XP +2400 (2.0 GHz) :: Moderkort Matsonic MS8137C+ Socket A :: GeForce 440 MX :: 80GB :: 512DDR :: Ljudkort VIA AC´97 :: 2 st LED fläktar 80 mm 26db & en WhisperRock IV CPU fläkt :: Nätaggregat Maxpower 300w :: JLMS DVD-ROM LTD :: LITE-ON LTR Brännare :: Standard Floppy Diskenhet :: Operativsystem Windows XP Professional (Service Pack 1) :: Chassi Sweex Medi tower :x: <--- [SÄLJES!] endast 2500kr

Permalänk
Avstängd

aa lätt. men du står servern hemma hos dej???! ja gör d så så har du samma ip som whatismyip.com ja _lovar_ Va äre som är fel då? hittar du inte servern hos nån annan än du?

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

Whatismyip.com stämmer ju.. Annars har du inte öppnat portarna för att kunna ha en server...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
aa lätt. men du står servern hemma hos dej???! ja gör d så så har du samma ip som whatismyip.com ja _lovar_ Va äre som är fel då? hittar du inte servern hos nån annan än du?

haha, alltid lika skoj och läsa dina inlägg. Förvisso förstår jag ingenting, men men

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

nää men min deddi funkar ju så jag fattar inte vad som e fel

Visa signatur

:x: AMD Athlon XP +2400 (2.0 GHz) :: Moderkort Matsonic MS8137C+ Socket A :: GeForce 440 MX :: 80GB :: 512DDR :: Ljudkort VIA AC´97 :: 2 st LED fläktar 80 mm 26db & en WhisperRock IV CPU fläkt :: Nätaggregat Maxpower 300w :: JLMS DVD-ROM LTD :: LITE-ON LTR Brännare :: Standard Floppy Diskenhet :: Operativsystem Windows XP Professional (Service Pack 1) :: Chassi Sweex Medi tower :x: <--- [SÄLJES!] endast 2500kr

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MevoN
nää men min deddi funkar ju så jag fattar inte vad som e fel

Haru Dlink 604 router??. värsta skiten de är du kan ha

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

kanske servern står inne i lokal nätverk? därför andra kan inte hitta din server,eller har du router?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

ha i gott e prote ofvard..?

Permalänk
Medlem

jag har en dlink di-604

Visa signatur

:x: AMD Athlon XP +2400 (2.0 GHz) :: Moderkort Matsonic MS8137C+ Socket A :: GeForce 440 MX :: 80GB :: 512DDR :: Ljudkort VIA AC´97 :: 2 st LED fläktar 80 mm 26db & en WhisperRock IV CPU fläkt :: Nätaggregat Maxpower 300w :: JLMS DVD-ROM LTD :: LITE-ON LTR Brännare :: Standard Floppy Diskenhet :: Operativsystem Windows XP Professional (Service Pack 1) :: Chassi Sweex Medi tower :x: <--- [SÄLJES!] endast 2500kr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Skriv status i consolen så får du up ip'n. Kanske inte var det du vile ha, fatta inte...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
aa lätt. men du står servern hemma hos dej???! ja gör d så så har du samma ip som whatismyip.com ja _lovar_ Va äre som är fel då? hittar du inte servern hos nån annan än du?

eu não compreendo realmente o que você está dizendo. Pode você falar mais exato?

Hoppas du förstår det där, för det är så när jag läser din text.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Cs

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MevoN
jag undra hur jag tar reda på min ip till min listen server jag har en ip till min deddi... jag har kollat på whatismyip men det e fel. vart e den?

Whatismyip.com är rätt ifall du inte surfar via proxy. Isf stäng av proxyt och kolla igen.