World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Glömsk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
relek: moget att ha /spit som en knapp.. finns inget värre än folk som använder /spit när dom lyckats döda en. Har det varit en bra fight passar /bow. annars /wave. Blir så jävla sur på småungar som tror dom är balla när dom använder /spit

Jag älskar spit, det innebär att den jag dödade blev arg. (Alltså, om jag dödar den, och den dödar mig).

Själv kör jag /pray på mina motståndare.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Jag älskar spit, det innebär att den jag dödade blev arg. (Alltså, om jag dödar den, och den dödar mig).

Själv kör jag /pray på mina motståndare.

Jag föredrar /sigh eller /chicken. (när jag blir anfallen av någon rogue på level ~60 då alltså. Vilket händer "ganska" ofta).

Rogues är förhatliga kreatur som förtjänar sodomi, hela bunten.

Permalänk
Medlem

Annars så är ju /taunt given före en fight. "Bring It!"
Brukar också klämma in en /bye precis innan nådastöten :>

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Annars så är ju /taunt given före en fight. "Bring It!"
Brukar också klämma in en /bye precis innan nådastöten :>

Hehe, det påminner mig om när jag var i Tanaris. Då kom det såklart fram en rogue och hans kompis och ställde sig vid mig. Roguen skulle visa sig på styva linan och sappade mig ungefär tre gånger samtidigt som han gjorde /laugh. Fear och /bye kändes som den enda värdiga kontringen Hans kompis gjorde också /bye. Det sved nog eftersom att han bankade ner mig sen.

Permalänk
Medlem

Gadgetzan är kul att döda i. Vi kör 3 pers, 2Mages och en Priest. Vi hittar någon alliance apa mitt i stan som vi nukar skiten ur och sen fly vi från vakterna. Alltid lika kul att döda folk som tror att dom är säkra i stan.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Gadgetzan är kul att döda i. Vi kör 3 pers, 2Mages och en Priest. Vi hittar någon alliance apa mitt i stan som vi nukar skiten ur och sen fly vi från vakterna. Alltid lika kul att döda folk som tror om är säkra i stan.

Gadgetzan är så ostablit, för vakterna är totalt värdelösa, så man behöver inte direkt oroa sig om man attackerar någon.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vill du mötas för lite fight? haha, har jag dödat dig nån gång?

Golem, jo antingen rogues eller 5st, så trist hinner kanske döda 2st sen dödas jag

haha, jag äger dig var som helst, du är ju endast 8 lvlar högre Kom till Stormwind ca kl.22.00 på fredagen så kanske du hittar mig

Permalänk
Medlem

Hittade en video som visar hur "bra" warlocks enslave demon fungerar, kan även vara
kul för dom som inte sett en Doomguard
http://www.zinger.org/download/doomguard.wmv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
fett skillad i herbalist

relek: moget att ha /spit som en knapp.. finns inget värre än folk som använder /spit när dom lyckats döda en. Har det varit en bra fight passar /bow. annars /wave. Blir så jävla sur på småungar som tror dom är balla när dom använder /spit

tydligen så funkar de bra eftersom du tar åt dig.. själv kör jag /kiss

Visa signatur

The Plan where the Plants save the Planet.

Permalänk
Medlem

Ragnaros dödad.
http://www.ascentguild.com på Medivh i USA gjorde det. (Verkar dock som deras sajt fått lite mycket trafik, då den var suspended)

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons...

Inte helt dåligt 2h svärd;
http://www.flamevault.com/~jager/tehkillshot.jpg
75.9 dps, +1% crit

Av combat-loggen ser det ut som en präst dödade han med Mind Flay

Mer loot (från wow-forumet):
Netherwind Pants
http://www.flamevault.com/~jager/rag-netherwindpants.jpg

Stormrage Legguards
http://www.flamevault.com/~jager/rag-stormragelegguards.jpg

Ragnaros Core of the Tiger
http://www.flamevault.com/~jager/Rag-Ring.jpg

Malistar's Defender:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17106

Permalänk
Medlem

Hittade pattern tillChromatic Cloak igår Tror jag är först på Ravencrest med det.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

hehe vilka grejjer

ge mig det svärdet så blir jag nöjd iaf

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem

Hmm, är lvl 37 nu, har ca 20G. Vart kan man grinda så att man kan köpa sin mount vid lvl 40? Tycker det går "lite" segt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Hmm, är lvl 37 nu, har ca 20G. Vart kan man grinda så att man kan köpa sin mount vid lvl 40? Tycker det går "lite" segt...

I badlands tror jag det är så finns det elementals som droppar olika stenar som ger rätt mycket pengar.

btw vilken klass villfolk ha till sina grupper? Funderar på att starta ny eftersom det tar flera timmar att htta bra grupper som rogue.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Hmm, är lvl 37 nu, har ca 20G. Vart kan man grinda så att man kan köpa sin mount vid lvl 40? Tycker det går "lite" segt...

Shimmering Flats borde du nog kunna köra fortfarande. Basilisker droppar bra vendorskräp. Är du skinner är det dessutom extra trevligt där.
Annars så är ju humanoids rätt ok att grinda. Droppar pengar, silke och mageweave...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron

I badlands tror jag det är så finns det elementals som droppar olika stenar som ger rätt mycket pengar.

btw vilken klass villfolk ha till sina grupper? Funderar på att starta ny eftersom det tar flera timmar att htta bra grupper som rogue.

Det borde alltid (nåja) finnas en präst och en warrior i ett party.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
I badlands tror jag det är så finns det elementals som droppar olika stenar som ger rätt mycket pengar.

btw vilken klass villfolk ha till sina grupper? Funderar på att starta ny eftersom det tar flera timmar att htta bra grupper som rogue.

Holy speccad prälle.
Eller resto speccad druid.

Finns alltid gott om Palas/rouge/mage.

Men ALLTID ont om healers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
I badlands tror jag det är så finns det elementals som droppar olika stenar som ger rätt mycket pengar.

btw vilken klass villfolk ha till sina grupper? Funderar på att starta ny eftersom det tar flera timmar att htta bra grupper som rogue.

Priest är iaf något som alltid är önskat.

Permalänk
Medlem

Någon som vill köpa mitt CollectorsEd?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Någon som vill köpa mitt CollectorsEd?

Tröttnat?

Eller har du en oöppnad CE dessutom?

Permalänk
Medlem

Tröttnat fett, kommer aldrig mera spela det Köpte ju fel med, skulle haft normala fast det blev typ fel på tradition så... paketet är snyggt, fast jag blir gärna av med det eftersom det inte får platts på något ställe, förutom om jag lägger det på vinden.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Någon som har ett vapen att rekomendera för en lvl 51 rogue? Är snart lvl 52 så föreslå gärna lvl 52 req vapen med.

Detta kör jag med nu:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?98646

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

En lvl 60 Hunter höll på att ganka massa level 20 i Ratchet igår så jag kom till undsättning
(lvl 55 Shaman). Han hade full hp/mana + pet och ändå hade jag inga problem med att ta honom.. tyckte nästan lite synd om honom.

Sällan ser jag hunters i instance partyn...
ni kanske gör instancer själva vad vet jag

Jag respekterar hunters, tänkte själv vara en i början.
Så min fråga är helt enkelt...

Suger hunters?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

jag (shaman) blir ägd av en polare (hunter) i guilden hela tiden nu

så det beror nog mest på vem som sitter vid spakarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
En lvl 60 Hunter höll på att ganka massa level 20 i Ratchet igår så jag kom till undsättning
(lvl 55 Shaman). Han hade full hp/mana + pet och ändå hade jag inga problem med att ta honom.. tyckte nästan lite synd om honom.

Sällan ser jag hunters i instance partyn...
ni kanske gör instancer själva vad vet jag

Jag respekterar hunters, tänkte själv vara en i början.
Så min fråga är helt enkelt...

Suger hunters?

Förmodligen så var det en kille som tycke han var skitball för att han kunde döda en massa "knattar"

Bra att det finns folk som du som sätter dom på plats

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
En lvl 60 Hunter höll på att ganka massa level 20 i Ratchet igår så jag kom till undsättning
(lvl 55 Shaman). Han hade full hp/mana + pet och ändå hade jag inga problem med att ta honom.. tyckte nästan lite synd om honom.

Sällan ser jag hunters i instance partyn...
ni kanske gör instancer själva vad vet jag

Jag respekterar hunters, tänkte själv vara en i början.
Så min fråga är helt enkelt...

Suger hunters?

Hunters suger definitvit inte. Men eftersom det är en vanlig klass så finns det rätt många spelare, som spelar hunter, som suger.

Hunters borde verkligen vara mer eftertraktade i instancepartyn. Men tyvärr är det inte så.

Det är spelaren som gör klassen bra, inte tvärtom. En klass har svårt mot vissa klasser och lätt mot andra, så är det bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
En lvl 60 Hunter höll på att ganka massa level 20 i Ratchet igår så jag kom till undsättning
(lvl 55 Shaman). Han hade full hp/mana + pet och ändå hade jag inga problem med att ta honom.. tyckte nästan lite synd om honom.

Sällan ser jag hunters i instance partyn...
ni kanske gör instancer själva vad vet jag

Jag respekterar hunters, tänkte själv vara en i början.
Så min fråga är helt enkelt...

Suger hunters?

Hunters suger defenitivt inte somsagt, är själv en L60 hunter och har inga problem i pvp. Speciellt inte mot en som är 5lvls under mig

De är snarare så att det finns många som inte kan spela sin char bra. Som med alla klasser så måste man kunna spela den för att vara bra

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealZion
Warrior får defensive stance respektive berserker stance vid lvl10 och lvl30.
Gå in på Thottbot och tryck på warrior därefter på quests, de questerna med den leveln är dem

Jo men det är exakt det som är problemet vilken/a av de quests vid respektive level ger dessa stances? Har kollat på thottbot men inte lyckats lista ut vilken/a det är..:confused:

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Vid level 10, prata med din warrior tränare för att få questet för defencive. Vid level 30 prata med tränaren i IF om du är alliance, vet inte var det är i för horde men troligtvis tränaren i orgrimmar.

Permalänk
Medlem

Hehe försökte ta Morbent Fel själv just. Vart totalt uppäten

Morbent Fel - Obbe
1 - 0

Lvl 29 Paladin

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Började på en warrior lite smått. Ska bygga tank + den ska ta mest aggro.. tips?

Tycker inte det är någon skillnad mellan en Protection-warrior och en Fury/Arms. Samma skills finns ju i princip, kanske ett par som fattar men de gör ingen större skillnad. Du har ju alltid Taunt, Demo-shout, shield wall och så vidare. Det är nog din utrustning som gör det mesta, satsa på stamina följt av agility/styrka. Prylar med + i dodge är rätt bra också.

Jag kör en Fury-build och har inga problem alls att tanka highlevel-instanser. De jag inte kört är Onyxias Lair och Molten Core men resten har som sagt inte varit några problem, och det med mest en dmg-gear

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+