Counter-strike´s framtid

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dissident
Varför vill ingen spela source då?

Varför vill nån spela CS över huvud taget???????

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Men CS är så värdelöst...CS:S är däremot roligt. Allt är bättre, och alla positiva saker har bibehållits. Ni som säger emot är CS-fanatiker.

Du e ju otrolig.....väldigt lätt för dig att sitta och gnälla när du inte ens tycker om cs!
Det är inte du som förväntas byta till ett helt nytt spel.
Vi som säger emot är dom som gillar counterstrike.

Du kanske inte har fattat att det är "fanatikerna" det hela handlar om? Det är dom som är målgruppen för valves övergång till source. Det är dom som utgör den enorma skara människor som, när allt kommer till skott, avgör vilket spel som spelas.

Dessa människor vill spela counterstrike och inte nåt annat spel som tex CS:source.
Du själv tycker att counterstrike är "värdelöst" och då är det inte så himla förvånansvärt att du kan sitta där och lovprisa source eller hur?
Men trots att cs är så värdelöst(enligt dig) så fanns det tydligen positiva saker som följt med till source.
Du kan väl berätta om alla dessa positiva saker som du påstår att source har bibehållits??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snoddas87
Varför vill nån spela CS över huvud taget???????

därför att det världens bästa spel!!!!!111onenenenen

Visa signatur

Workstation: INTEL CORE I7 6700K | 32 GB DDR4 2133Mhz | ASUS STRIX GEFORCE GTX 1070 OC | ~ 3.7 TB | Windows 10 x64 | FRACTICAL DESIGN R4
Server: AMD PHENOM II X6 1055T | 32 GB DDR3 1600Mhz | ~ 10 TB | Vmware ESXI 6.0 | FRACTICAL DESIGN XL
NAS: Xeon(R) CPU E5506 @ 2.13GHz | 16 GB | 4x4TB ~ 7,5TB | UNRAID | FRACTICAL DESIGN XL
Laptop: Macbook Pro 13.3" Retina Early 2013 | 8192 MB | OS X Sierra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Tycker Soruce är bättre på alla sett, kan inte se än ända vettig anledning till varför folk kör ett gammalt bugg 1.6

Folk kanske har ett normalt liv och lägger pengar på andra saker än datorer.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

alla som e dåliga på cs gillar source...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krippe
alla som e dåliga på cs gillar source...

word

Permalänk

Source har en sak som är bra: det ser snyggt ut, resten kan man slänga åt ... cs 1.6 är så mycket roligare

Permalänk
Medlem

förstår inte vad det är som gör 1.6 roligare, kan nån förklara? gissar att 1.6 nördarna inte är lika bra i source som i 1.6 så dom säger att det suger iställlet...

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
förstår inte vad det är som gör 1.6 roligare, kan nån förklara? gissar att 1.6 nördarna inte är lika bra i source som i 1.6 så dom säger att det suger iställlet...

jag har bättre frags/death ratio i source än i 1.6 så det där "argumentet" går ju bort ganska snabbt.

1.6 är kul, source är inte kul. svårare än så är det inte.

Permalänk
Avstängd

1.6 ska inte läggas ner , dom gjorde misstaget att försöka lägga ner det och lyfta upp source på alla stora tuneringar, fast dom lärde sig då att folk inte tänker byta till ett spel såpass dåligt som source för cs

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk

Det ända som är bra i CS 1.6 och de ä skölden!!!

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Avstängd

Re: Counter-strike´s framtid

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kenta_ponta
Tjenare ja sitter här o funderar, det ryktas att do skall stänga ned
cs 1.6 som dom gjorde med 1.6 :S i sommar/höst , det skulle ju inte vara så kul men iaf när dom än stänger ner det kommer nog många bli sura , så kan man inte göra ett gemensamt hamachi nätverk till alla cs servrar ?

tror cs kommer hålla många år men inte många veckor till för min del om jag inte hittar en server med 20+ på eller helst 25+ är så trött på massa glin som gnäller att man blockar! man har ju inte ögon i nacken! när jag sitter o lirar call of duty är folk mer ödmjuka osv.

sen så hoppades jag faktiskt på fler nya banor till CS source men nedjå samma gammla skit och samma gamla tjat! "aztec snälla är ju så bra på den"! gärna fler spel varianter än gisslan och bomb drama!

inget gnäll över stavning tack är ordblind så det så!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

haha, men snälla. Vilket aim man har i Source asså, de går ju inte spela utan typ awp/auto-sniper är vell dom ända som går åt de håll dom ska gå åt.. eller äre bara jag som tycker att aim'et är kasst i Source?

Permalänk

"aim" "lottohs" "amagad" osv.
Väldigt intressant språk och folk spelet drar till sig... kan man säga.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugina
haha, men snälla. Vilket aim man har i Source asså, de går ju inte spela utan typ awp/auto-sniper är vell dom ända som går åt de håll dom ska gå åt.. eller äre bara jag som tycker att aim'et är kasst i Source?

Det är väll snarare du som är kass på source

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e