Hellgate: London-trailer - ett måste att se!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
vad använder ni för coecs för att se skiten??

Vete fan, startade Mediaplayern bara!

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Medlem

Riktigt nice, Tycker dom skulle göra en film istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
vad använder ni för coecs för att se skiten??

Video
Res: 640x384
fps: 30
Bitrate: 6117kbps
Codec: DivX 5

Audio
Samplerate: 22050 Hz
Bitrate: 178kbps
Codec: MS ADPCM

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk

skulle ju vara roligare att få se spelet i sig

Permalänk
Medlem

Wow... Ett demo.. Bara för att man gjort ett tufft Demo betyder inte det att spelet i sig kommer att vara bra.

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuperApa
Wow... Ett demo.. Bara för att man gjort ett tufft Demo betyder inte det att spelet i sig kommer att vara bra.

Men eftersom det är snubbarna från Blizzard som gjorde bl a Diablo 2 så är det större chans än vanligt att det blir bra.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Om inte VLC klarar inte vissa filmen. Har inge lust att skaffa massa codecs...

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

jäklar vilken nice rulle hoppas och tror på att spelet blir lyckat faktiskt

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Men eftersom det är snubbarna från Blizzard som gjorde bl a Diablo 2 så är det större chans än vanligt att det blir bra.

Det är mycket möjligt, ja... Men det var menat till de som sade att det skulle bli ett bra spel baserat på Demot.

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SuperApa
Det är mycket möjligt, ja... Men det var menat till de som sade att det skulle bli ett bra spel baserat på Demot.

PC Gamer haft haft en preview och Gamespot har tittat och provspelat det, kan bara säga att det är första gången på väldigt länge jag faktiskt tror på att något banbrytande är på G.

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk

De flesta spel som har bra videos är bra, så det så.

Permalänk
Avstängd

Hähä. Först trodde jag att det var en ingame video. "Fan måste byta till ett nyare grafikkort", tänkte jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
Jo och hennes högklackade skor gör säkert mirakel för rörlig och smidig stridsteknik.

haha, det såg jag faktiskt inte, det kan jag hålla med om att det är lite väl.

Permalänk
Medlem

Innan alla FPS tokiga bli galna ska ni veta att detta är ett FPS RPG ungefär som Morrowind, fast med vapen asså

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

waw!

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Det där ser JÄVLIGT coolt ut.
Trots att jag inte sett nåt ingame så känns spelet som nåt värt att hålla ögonen på.

Edit: Hittade ingame bilder, jag SKA hålla ögonen på det.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xtermni
Screens
http://media.pc.gamespy.com/media/737/737992/imgs_1.html

Fan va tråkigt. Är det bara jag eller är inte ni också trötta på FPS? Liksom palla en till shooter. Hoppades på en D2-klon men näää...

Nästan bud på att lära sig programmering bara för att göra sina egna spel.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fan va tråkigt. Är det bara jag eller är inte ni också trötta på FPS? Liksom palla en till shooter. Hoppades på en D2-klon men näää...

Nästan bud på att lära sig programmering bara för att göra sina egna spel.

Om du läser om vad spelet går ut på istället för att dra förhastade slutsatser själv genom att titta på bilderna så kommer du att se att det inte är en "vanlig shooter". Faktum är att det är ganska mycket som är likt Diablo.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Om inte VLC klarar inte vissa filmen. Har inge lust att skaffa massa codecs...

Skaffa FFDShow då, det är ett directshow-filter som bygger på ffmpeg som ligger som bas för både VLC och MPlayer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XyliX
Om du läser om vad spelet går ut på istället för att dra förhastade slutsatser själv genom att titta på bilderna så kommer du att se att det inte är en "vanlig shooter". Faktum är att det är ganska mycket som är likt Diablo.

Jaja, alltså spelet i sig kanske är likt diablo. Men jag föredrar helt enkelt topdown view grejen. Kul att hacka och slasha med ett svärd i first person?

Tycker det kommer för många FPS nu helt enkelt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Ingame screensen såg ju inte direkt vackra ut heller =/

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

F**k me slow; vilken jäkla tråkig trailer. Fan ingen spelutvecklare (nästan då) har något nytänkande och roligt att komma med... Allt "modernt" känns fett pasè redan innan det släpps!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Hade gärna sett ingame trailer

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Ingame screensen såg ju inte direkt vackra ut heller =/

De e ju fan va folk har bråttom, spelet har inte varit under utveckling värst länge så dom har ju inte lagt så mycket tid på att fixa till texturer mm än. Enligt någon artikel så håller dom fortfarande på med uppläget av färdighetsystemet och att dom kanske skulle göra om det då dom inte var nöjda. Lär troligen ta 1-2 år till minst innan dom är färdiga.

Och grafik är inte allt, Diablo 2 var inte snyggt jämfört med andra spel när det släpptes men det hade ingen betydelse.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Suck jag laddade hem FFDshow utan att det gav någonting.. kan fortfarade inte titta på filmen i VLC..

Är det någonting man måste ställa in i programmet eller?

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

VLC kan inte använda sig av ffdshow då den har inbyggda codecs, kör med mediapspelaren eller nån annan direct show-kompatibel applikation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Ingame screensen såg ju inte direkt vackra ut heller =/

Vad jag har hört ska grafiken vara väldigt bra ala doom 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jaja, alltså spelet i sig kanske är likt diablo. Men jag föredrar helt enkelt topdown view grejen. Kul att hacka och slasha med ett svärd i first person?

Tycker det kommer för många FPS nu helt enkelt.

Jag upprepar vad XyliX sa: Läs vad det handlar om innan du du börjar gnälla.
Spelet är bara First Person View når du använder skjutvapen, när du har svärd är det 3rd person.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

ser ju inte illa ut precis, skulle vara kul att se en in-game film.. är väl lite för tidigt dock

tänkte på en sak, hoppas dom gör så tjejen är mkt smidigare, kan rulla mer och hoppa högre/bättre osv.. skulle vara ballt

Visa signatur

[Citera]