Permalänk

Beställt och klart, tog commander paketet för jag vill vara speciell :D. Har också ombett att få bli medlem på swec platoon sidan så jag hoppas på att det finns plats över nu. Synd att jag inte kan lira när Mr.Bravo gör det pga att vi har samma cd key :(.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
Beställt och klart, tog commander paketet för jag vill vara speciell :D. Har också ombett att få bli medlem på swec platoon sidan så jag hoppas på att det finns plats över nu. Synd att jag inte kan lira när Mr.Bravo gör det pga att vi har samma cd key :(.

Kom in på #swecbf2 på Quakenet och snacka.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

dött men ni sitter o lirar dc nu

Edit. Är det q-zone.mine.nu som är ipt? jag hittar iaf inte servern när jag försöker lägga till ipt i favorites.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Relik 📜

Det här mailet gick ut till alla på vårat forum idag

Tyvärr stoppas det av Hotmails värdelösa skräppostfilter..

Du har registrerat dig på forumet för SweC Platoon BF2-klan, och därmed visat att du är intresserad av spela med oss.

Många av de registrerade har dock varit väldigt inaktiva, därför skickar jag nu ut detta e-postmeddelande till samtliga.

För att bli fullvärdig medlem i klanen krävs vissa saker:

* Du SKA registrera dig SNARAST på hemsidan på adressen http://swec.dontexsist.com, och fylla i Profile-formuläret. Följ instruktionerna som finns bland nyheterna! Det finns inga alternativ till detta. Tillslut tröttnar jag, och då är det försent.

* Du ska vara engagerad, i alla fall lite. Med det menas att du kollar forumet och hemsidan ibland, och håller koll på vad som händer.

* Du ska om möjligt vara på IRC, när du ändå sitter vid datorn. Vi ska se till att det finns möjlighet att chatta direkt från hemsidan.

Som det är nu är det i storleksordningen 15 personer som visar sig. Ska det vara så, då blir det en 15-personersklan.

Ni som inte fyllt i ingame-namn och så vidare i tråden för detta på forumet, se till att göra det.

http://www.svenskarallyportalen.se/swec/forum/topic.asp?TOPIC...

BF2-demo är här om en vecka, då börjar allvaret, haha..

Vi försöker tillsammans göra något roligt och bra av detta!

Cya on the battlefield!

Mvh

Emil ”Lezziter” Björklund

Clanleader

The SweC Platoon

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Demot om en vecka? Sweet!

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Medlem

okej nice

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ställa upp om det finns plats vill säga :=)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
Jag skulle gärna vilja ställa upp om det finns plats vill säga :=)

Jafan, vi behöver lite folk till. Det är bara att regga dig på sidan och besöka forumet, eller ännu hellre vår IRC-kanal. Men var beredd på att du måste vara aktiv för att få vara med. När demot släpps så kickar vi alla dom som reggat sig för intresse men inte har varit aktiv på varken forumet eller IRC.

http://www.svenskarallyportalen.se/swec/

#SwecBF2 @ Quakenet

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Lezziter. ja vill börje!

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

Jag har reggat mig på forumet

Jag var förut med i en ganska högt rankad clan i Battlefield 1942, och även i BFV

Jag var 1# bäst i europa och 4# i världen på Firearms

Jag hoppas att jag kan göra nytta om jag inte blir reserv

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem

Har också reggat mig, aldrig spelat bf i klanspel men har några års klanerfarenhet från CS, spelat mot klaner som NiP och Geekboys.

Permalänk
Relik 📜

Nu är .se adressen uppe!

http://www.swec-platoon.se

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
lol

Varför lol:ar du? Har du inget vässentligt att tilläga så posta inte alls eftersom sånt räknas som spam och kan få tråden låst.

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
lol

Något att säga, eller spammar du bara?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Får man inte tycka att saker och ting är roligt numera utan att folk hoppar på en?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Får man inte tycka att saker och ting är roligt numera utan att folk hoppar på en?

Det har inget med ämnet att göra. Alltså räknas det som spam, vilket kan få tråden låst och du få varning. Jag tror inte att trådskaparen uppskattar sådana svar heller för den delen. Så håll ditt garv för dig själv.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Det har inget med ämnet att göra. Alltså räknas det som spam, vilket kan få tråden låst och du få varning. Jag tror inte att trådskaparen uppskattar sådana svar heller för den delen. Så håll ditt garv för dig själv.

Måste bara påpeka att det hade med ämnet att göra.

Snälla dra inte upp en onödig diskussion nu och håll dig till ämnet (som du själv säger).

Lämnar tråden. Carry on...

Permalänk

Ni som reggar på vår sida får inte glöma att välja alternativet "Ja" där det det frågas om du är intresserad av att gå med i klanen. Annars kan vi inte aktivera er som members om vi skulle behöva mer folk. Dom som har varit duktiga och fyllt i det kommer automatiskt före de mindre duktiga i kön.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Måste bara påpeka att det hade med ämnet att göra.

Snälla dra inte upp en onödig diskussion nu och håll dig till ämnet (som du själv säger).

Lämnar tråden. Carry on...

Jag informerar dig bara så vi slipper liknande inlägg i andra trådar. Men visst, jo, ditt inlägg var mycket givande:rolleyes:

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Mr. Bravo jag har gjort så när jag reggade mig men jag står inte med på reserv listan heller!!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rengch
Mr. Bravo jag har gjort så när jag reggade mig men jag står inte med på reserv listan heller!!

Du har inte skrivit i forumet...

Dock är klanen full nu, jag kommer informera när vi tar in fler medlemmar

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

det har jag väll.. :S

Permalänk
Relik 📜

Kollade nu, nej, det har du inte..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Var i forumet skulle jag ha skrivit?!

Permalänk

k, eftersom den där klanen är full är det nån som är med på en ny klan?

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rengch
Var i forumet skulle jag ha skrivit?!

"Ingame-namn" tråden, står precis hur man ska göra på hemsidan..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PlastAnka
k, eftersom den där klanen är full är det nån som är med på en ny klan?

Ta det i en annan tråd, detta gäller SweC Platoon

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet på SweC Platoons forum:
This is posted for reply in the internal forums:

Jaha, då var demot ute, vilket innebär att alla kan vara med, utom de med för gammal hårdvara.
Det innebär även att vi kommer se vilka som är aktiva.

Jag kommer cara HÅRD på detta, eftersom flera stycket står i kö och vill gå med oss.

Det som gäller är:

DU SKRIVER I DENNA TRÅD OM DU HAR MÖJLIGHET ATT VARA AKTIV ELLER INTE!

Om du INTE har möjlighet, MOTIVERA DET, så kommer JAG eller WATTEEE bedömma giltighet från fall till fall..

Ex.
"Hej, jag kan inte vara aktiv, måste köpa ny dator, har beställt, delarna kommer om nån vecka"
Helt OK.

Ex 2.
"Hej, jag kan inte vara aktiv, jag ska köpa ny dator i höst"
INTE ok. Då får du försöka gå med då igen, vi kan inte reservera platser så.

Dessa regler GÄLLER, utan undantag.

Dom som utger sig för att vara aktiva, vill jag också SE på servern ibland.

Tycker ni det är roligt nog att gå med i en klan, då kan ni gott offra er och spela ibland med.
Säg även om ni FÖRBOKAT, TÄNKT FÖRBOKA eller INTE HAR TÄNKT ATT KÖPA Bf2 vid release.

DETTA ÄR EN MYCKET VIKTIG TRÅD!
JAG KOMMER ENDAST LÄMNA ETT PAR DAGAR FÖR ATT SVARA PÅ DET SOMS TÅR HÄR, ANNARS RÄKNAS NI SOM INAKTIVA OM NI INTE HAR ETT VÄLDIGT BRA SKÄL.

http://www.swec-platoon.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43

Bra att veta för er som inte får plats nu. Skicka ett PM så kontaktar jag er om och när det blir lediga platser.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag lirade BF1942 i MtMe då spelet först släpptes, vi låg etta på CB rätt länge tills vi gick ihop med Fader... Jag har inte lirat i klan sen dess och börjar bli jävligt sugen att börja igen...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
jag är med...var nära att börja spela för sveriges bästa BFV klan. PvP innan men jag la av med BFV temporärt då men nu har jag börjat lira igen - med andra ord . jag är gryyyyyym speciellt på allt luftburet

hm, skummt. såg dig aldrig där.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skalmoan
Juni, och nåt demo kommer det inte.

Visa signatur

"I will DL and have a look!"