Permalänk
Medlem

WoW trial?

Tjenare finns säkert nått om detta i WOW-tråden redan men jag orkar faktiskt inte leta igenom 95 sidor (förlåt)

Finns det nån trial till WoW? Lirar EQ2 nu men skulle vilja testa Wow utan att köpa det...går det??

/Gladalf

Permalänk

Näpp inte lagligt

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

Jag menar naturligtvis inte att dra hem en crackad version utan en Prova-på-version precis som EQ2 har...

Permalänk
Medlem

jo om du hittar nån som ger ut ett 10 dagar guest pass så visst.

Permalänk

Det går om du känner någon som köpte CE-Edition få ett konto som gäller i 10 dagar.

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem

Ok, så Blizzard har inte släppt någon annan triall alltså..får man väl försöka hitta nån med CE-edition =(

Permalänk
Medlem

En sak som är lite skum dock. Läste på DVDn som jag fick med senaste PCGamer och där står det: "World of Warcraft Testa världens största MMORPG!". Kollar men sen på skivan så finns där inte nån form av test eller nåt med, bara en massa moddar.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zulan
En sak som är lite skum dock. Läste på DVDn som jag fick med senaste PCGamer och där står det: "World of Warcraft Testa världens största MMORPG!". Kollar men sen på skivan så finns där inte nån form av test eller nåt med, bara en massa moddar.

Tänkte jag också på. Väldigt klantigt av dem måste jag säga. Jag som blev så glad ett tag och hoppades jag kunde ge en kompis en trial version.

Permalänk
Hedersmedlem

En i klassen hade köpt CE-edition, och jag frågade om jag fick det och det fick jag HEHE

Permalänk
Medlem

Men det nya släppet som kommer imorgon (en polare fick sitt igår från webhallen) så följer det med en 10dagars test nyckel.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Det där med DVDn i PCgamer-tidningen har det blivit ett jävla härj om, många har tagit kontakt med konsumentverket (eller vad det nu heter) eftersom omslaget på DVDn är VÄLDIGT missvisande. Det handlar om ett par moddar, inte "prova-på" WoW.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaylordFokker
Det går om du känner någon som köpte CE-Edition få ett konto som gäller i 10 dagar.

Det lät ju super!!! hur gör man de då?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem

Läste det också på PC Gamer tidningen, men tyckte det verkade väldigt konstigt eftersom wow "nyss" kommit och är "rätt" populärt.
Stort minus för PC Gamer!

Visa signatur

Intel Core i7-4790K CPU @ 4.00GHz | MSI Radeon HD7850 2048MB TWIN FROZR III OC |Corsair Vengeance DDR3 PC3-12800 1600MHz (2x8GB) | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - ATX / Intel Z97

Permalänk
Medlem

qion: Om du köper Wow så får du en lapp till med en extra cdkey som funkar i 10 dagar. Tyvär så behöver man ett kort bara för att testa det också.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

jag tyckte att det var riktigt dåligt av pcgamer att skriva sådär. jag köpte ju bara tidningen bara för wow "prova på" :@

Visa signatur

i5-2300 @ 2.8GHz || 8GB || 1TB HDD || GTX 460 SE @ 750/1500 ||

Permalänk
Medlem

Men hur skapar man ett konto med den "kompis nycklen" man måste ju ändå ange betalningssätt, eller kort! annars kommer man inte vidare.

Visa signatur

Amd 3400+ (2.525 Ghz) 2 st 512Mb Corsair, 160 Gb samsung spinpoint, Msi geforce Fx 5900XT

Permalänk

Det begicks ett misstag på PCG-redaktionen när omslaget gick till tryck, ja. På forumet ber man om ursäkt för detta och det lär säkert ske i tidningen också.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Så, om jag använder min polares guest pass, och måste skriva in kontonummer. och sen när jag har spelar mina 10 dagar så inaktiveras mitt konto och jag behöver inte betala ? eller oroa mig för att det ska kosta pengar!

Visa signatur

Amd 3400+ (2.525 Ghz) 2 st 512Mb Corsair, 160 Gb samsung spinpoint, Msi geforce Fx 5900XT

Permalänk
Medlem

Är det 10 dagar sen man installerat det eller sen man startar sin första gubbe?

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Jag ger bort min 10 dagars trial!!!

Jag har en 10-dagars trial (till WoW) om nån vill ha. Skiva får ni skaffa själv.
PM till mig, first come first serve

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloud
Så, om jag använder min polares guest pass, och måste skriva in kontonummer. och sen när jag har spelar mina 10 dagar så inaktiveras mitt konto och jag behöver inte betala ? eller oroa mig för att det ska kosta pengar!

Efter dina 10 dagar så stängs ditt WoW konto av, för att kunna fortsätta måste du köpa spelet och skriva in riktigt nyckel. Då får du en månad att spela, först därefter dras pengar från kontot. Bara ta bort dina kontouppgifter innan dess.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigM
Är det 10 dagar sen man installerat det eller sen man startar sin första gubbe?

Det är från det att du skapat kontot, så gör det först när du har spelet installerat och är klar att spela

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Re: Jag ger bort min 10 dagars trial!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrHanga
Jag har en 10-dagars trial (till WoW) om nån vill ha. Skiva får ni skaffa själv.
PM till mig, first come first serve

Ohh herregud nu kommer din PM vara full på 10sec ^^