Permalänk

Logga till Webbshop!

Hejhej!
Det är som så att jag nu under en tid har försökt skapa en webbshop till min moders hobbyveksamhet som alltså är att brodera.
Nu undrar jag om det finns någon snäll liten person som skulle kunna tänka sig lägga ner lite tid på att skapa en simpel logga till shoppen? Loggan behöver inte vara särskilt avancerad och då det kommer säljas broderier mm skulle det vara trevligt om loggan kunde vara lite "gullig" typ. Alltså i någon rosa nyans eller liknande.
Namnet på shoppen kommer antagligen vara Monirs Broderier.

Tyvärr kommer jag inte kunna erbjuda något i betalning, och jag vet att ni säkert har en massa annat trevligt att göra än att skapa loggor åt personer som inte betalar något. Men jaja jag skulle vara riktigt tacksam!

Tack på förhand!

/Aladdin

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk
Medlem

Dj_majm, jättekul, börjar bli lite gammal nu...

Permalänk
Medlem

Nått sånt kanske..?

EDIT: Fan va freelinuxhost.com gnäller.. funkar i nån sek sen dör bilden..!

Syns bilden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kejsarn
http://kejsarn.no-ip.org/mornir.jpg

Nått sånt kanske..?

EDIT: Fan va freelinuxhost.com gnäller.. funkar i nån sek sen dör bilden..!

Syns bilden?

ja :B

Visa signatur

i7-4770K @ 3.5GHz - 32GB RAM - 2x 500GB SSD - 40TB HDD - GTX770

Permalänk

Hon skulle annars kunna brodera en logga. Det kan bli snyggt.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
Hon skulle annars kunna brodera en logga. Det kan bli snyggt.

mm! Brodera, scanna/skanna/fota, fixa i PS/lägga upp här för fix

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kejsarn
http://kejsarn.no-ip.org/mornir.jpg

Nått sånt kanske..?

EDIT: Fan va freelinuxhost.com gnäller.. funkar i nån sek sen dör bilden..!

Syns bilden?

Jag hann tyvärr inte se bilden förren den förvann. Du skulle inte kunna bara bussig och lägga upp den igen?

Jo förslaget med att brodera var bra men det får bli vid ett senare tilfälle då jag har skaffat en ny digitalkamera..Då är det en massa bilder som måste tas på alla produkter.

EDIT: Jaha nu såg jag den visst helt plötsligt...Den var tuff dock är jag inte riktigt hundra på om fonten passar till resten av sidan. Ni får gärna komma med fler förslag!

Permalänk
Medlem

Mitt förslag:

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennax
Mitt förslag:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/monirs.gif

Den tycker jag passar bättre till shoppen! Tack! Trevligt att se att det finns folk som är hjälpsamma trots att det saknas betalning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aladdin_warpo
Den tycker jag passar bättre till shoppen! Tack! Trevligt att se att det finns folk som är hjälpsamma trots att det saknas betalning

En kul grej liksom!

Ge mig gärna URL:en till webbshopen om du kommer använda loggan.

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennax
En kul grej liksom!

Ge mig gärna URL:en till webbshopen om du kommer använda loggan.

hehe ok

Mm du kan få URL:en senare isf när jag är klar med shoppen..just nu är det en massa som är kvar att göras och produkterna kan jag ju inte lägga in förren jag har fått tag på en digitalkamera. Just nu ser jag det mer som ett projekt för att lära mig om de olika funktionerna med mera. Har aldrig tidigare gjort någon seriös hemsida så det finns ju en hel del att lära sig

Permalänk
Medlem

Okej.

Säg till när sidan är klar! Lycka till!

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A