Permalänk
Medlem

Maila giz på adressen ovan så är det säkert att han får den och säkert att han inte tar 2månades på sig..!

Mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brilglam
Sitter just nu och luskar på om man ska våga beställa en Peltier.. dock mycket skeptisk om man ska våga.. Giz hur står det till i shoppen nu? Kommer det tjorva ihop totalt eller ser du till att man får sakerna när man väl beställt dom utan att vänta 3 månader?

det är ingen risk längre....alla får sina grejor på 2-3dagar..// Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ärligt talat detta är enda tråden som jag har läst helt genom Kul att höra att det har årdnat upp sig för dig Giz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o0ski
Ärligt talat detta är enda tråden som jag har läst helt genom Kul att höra att det har årdnat upp sig för dig Giz.

tack det värmer....jo allt är på väg åt rätt håll nu...så nu är det nya friska tag som gäller...tack än en gång // Dick

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Fick hem dom i fredags...lägger dom på lådan nu på måndag...// Dick

har inte kommit några resistorer än :(.. tråkigt eftersom det gått över 3 veckor

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_amd
har inte kommit några resistorer än :(.. tråkigt eftersom det gått över 3 veckor

jag skicka dig ett PM för 2veckor sedan...för jag vill ha din adress igen...mvh // Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

LOL vilken tråd. Vilket triangeldrama.
Giz, hoppas du har fixat allt nu. Hoppas även at allt löser sig med Jim och allting. Så att du grejar allting.

Permalänk

Nu måste jag bara beställa en färdigkopplad LCD, allt pga denna tråd.
fast min beställning kommer efter den 27:de (lön)

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Citat:

jag skicka dig ett PM för 2veckor sedan...för jag vill ha din adress igen...mvh // Giz

oj.. såg att du hade skickat 2 gånger så det var mitt fel helt och hållet..

Kul att du sköter allt som det ska skötas även fasst det varit missöden! Gillar din butik annars!

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk

Ja..., jag vet inte vad man ska säga om detta drama...
Men snälla, ändra adressen!
Det ser inte så bra ut när det står fnask i adressen...

Permalänk

tjenare igen.. tråden verkar död men jag väntar fortfarande på resistorer för 12v.. Har mycket andra resistorer dock men skulle inte sitta fel att få det man verkligen blir utlovad tilll.. få se att du sköter dig nu om du vill ha kunder i din butik.. mycket hänger på denna tråd antar jag

Visa signatur

Permalänk

Nu har man väntat i snart 2 veckor utan att få något???
har mailat till nästan alla mailadresser på gizmodd.com men ingen svarar.
kan giz här på forumet maila mig på babel_haffo@soderort.com så att jag får veta hur det går??

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Nu har man väntat i snart 2 veckor utan att få något???
har mailat till nästan alla mailadresser på gizmodd.com men ingen svarar.
kan giz här på forumet maila mig på babel_haffo@soderort.com så att jag får veta hur det går??

jag har också väntat i 2 veckor utan att få någon sorts kontakt från giz sida. känns inte så bra när man har förskottsbetalat :/

så du skulle gärna kunna slänga iväg ett mail till mig också om du ser det här.

elias_obaid@hotmail.com

Visa signatur
Permalänk

Någon som har giz:s msn som har lust att säga till han och kontakta mig och Kadafi.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Någon som har giz:s msn som har lust att säga till han och kontakta mig och Kadafi.

jine här på forumet håller koll efter honom.

du har pm

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Han har inte varit på msn så det är ingen idee.. jag sitter faktist och funderar var han har tagit vägen nånstans.. :S Hmm

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Han har inte varit på msn så det är ingen idee.. jag sitter faktist och funderar var han har tagit vägen nånstans.. :S Hmm

det känns så konstigt för han verkar vilja få allt att funka men känslan av att man har blivit blåst kommer smygande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

tack det värmer....jo allt är på väg åt rätt håll nu...så nu är det nya friska tag som gäller...tack än en gång // Dick

Vadå på väg åt rätt håll?
Jag har nu väntat i en månad och när jag mailar eller PMar eller försöker få tag på dig via ICQ så svarar du inte...

Permalänk
Medlem

Jag måste fan be honom om hans mobnr nästa gång jag ser honom.. detta fugerar inte.. Jag tycker det är VERKLIGEN oansvarigt att inte höra av sig eller svara på msn eller liknande.. Okej om man skickar ut det man har och sedan snabbt stänger shoppen (om han nu är på semester lr liknande)..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Jag måste fan be honom om hans mobnr nästa gång jag ser honom.. detta fugerar inte.. Jag tycker det är VERKLIGEN oansvarigt att inte höra av sig eller svara på msn eller liknande.. Okej om man skickar ut det man har och sedan snabbt stänger shoppen (om han nu är på semester lr liknande)..

kan inte annat en hålla med. det roliga var att han svarade typ andra dagen efter jag la beställningen och sa att han skulle skicka det följande dag men....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kadafi
kan inte annat en hålla med. det roliga var att han svarade typ andra dagen efter jag la beställningen och sa att han skulle skicka det följande dag men....

samma sak här, även om sakerna nu skulle komma så är det jävligt fräckt att skriva på sidan att det ska ta 2 arbetsdagar att få sakerna

Permalänk

Killen var snabb som fan och svara på PM här i swec efter att jag hade skickat pengarna, men efter det så har han tillomed stängt av funktionen PM hos sig, snälla någon som känner han privat som kan snacka lite med han. Jag kräver bara en enkel förklaring och min vara, ligger ju ute med 415:-

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jaha grabbar undrar hur det här kommer att sluta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vill bara säga till alla som PMar mig nu att jag har INTE giz nummer.. Jag ahr typ 5st PM om den frågan.. Jag skrev att nästa gång jag ser honom ska jag fråga efter det..

Jag kan inte göra annat än att be för att han ska dyka upp igen..

Visa signatur

Permalänk

Hittelön utfodras om någon här ser till att få kontakt med giz, en middag för 1 på McDonken lovas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decibel
Jag skulle hålla mig rejält långt borta ifrån gizmodd...

Varför ?
- Gizmodd använder ett privat postgiro / plusgiro
- Gizmodd visar inga uppgifter att dom är företag eller liknande, org.nr eller liknande
- Ingen kontaktinfo mer än mail, ett telefonnummer är de minsta man kan begära.
- Vid kontroll av personen som äger domänen så SAKNAS F-skatt (bevis från SKM att man får bedriva näringsverksamhet)
- Ingen deklaration är inlämnad gällande att man bedriver näringsverksamhet

Köpvillkoren är bara blaha-blaha, ingenting i dom gäller för er som kund, eftersom ni köper av en privatperson som vill ha lite extra i fickan.
Villkoren är ren j*vla bullshit, ingenting i villkoren gäller, eftersom det inte är B2C (business to customer) utan privatperson <-> privatperson, där gäller köplagen till viss del.

Sorry för jag quotar mig själv, men detta tåls att upprepas, inte bara gällande gizmodd utan överallt när ni handlar.

Företag som enbart tar betalt i förskott ska ni akta er för, i 99 av 98 fall beror det på att företaget har dålig ekonomi, eller dålig kreditbakgrund (så dom inte får köpa mot faktura från leverantör) utan måste köpa in grejjerna för pengarna ni sätter in, likamed nada kassa för tjänsten.

Jag kommer beställa lite prylar nu bara för symboliken, om dessa prylar inte levereras kommer jag erbjuda er som inte fått era prylar att tillsammans föra talan i domstol mot ägaren (helt gratis).
Jag har stor marknadsjuridisk kunskap och har agerat juridiskt ombud i flera liknande tvister tidigare.

Sådana här sajter förstör för andra i branschen och rör om på marknaden, vilket gör mig som också har liknande verksamhet riktigt förbannad.

To be continued...

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Vi stämmer skiten ur honom! Nej men ärligt talat så verkar Decibels förslag bra. OM vi inte får våra grejer förstås. Jag ligger ute med bara 150 kr, men det är ändå jävligt störande. Jag har väntat i två veckor. Kan man hålla Giz ansvarig om jag dör? Det börjar närma sig 30 grader och jag har ingen Peltier levererad för att bygga en joltkyl med.

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decibel
Sorry för jag quotar mig själv, men detta tåls att upprepas, inte bara gällande gizmodd utan överallt när ni handlar.

Företag som enbart tar betalt i förskott ska ni akta er för, i 99 av 98 fall beror det på att företaget har dålig ekonomi, eller dålig kreditbakgrund (så dom inte får köpa mot faktura från leverantör) utan måste köpa in grejjerna för pengarna ni sätter in, likamed nada kassa för tjänsten.

Jag kommer beställa lite prylar nu bara för symboliken, om dessa prylar inte levereras kommer jag erbjuda er som inte fått era prylar att tillsammans föra talan i domstol mot ägaren (helt gratis).
Jag har stor marknadsjuridisk kunskap och har agerat juridiskt ombud i flera liknande tvister tidigare.

Sådana här sajter förstör för andra i branschen och rör om på marknaden, vilket gör mig som också har liknande verksamhet riktigt förbannad.

To be continued...

Räkna med mig på denna punkt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag gjorde en kreditupplysning på personen bakom Gizmodd.

Är han verkligen född 1957 ? (enda personen på den adressen).

Iallafall såg jag saker som gjorde att jag aldrig någonsin kommer ha med detta så kallade företag att göra, enorma skulder och utmätningsförsök.

PERSONEN ÄR INTE MARKERAD SOM INVOLVERAD I FÖRETAG, SÅ GIZMODD ÄR INGET FÖRETAG UTAN GARAGEFJANTERIER.

P.g.a PuL kan jag inte skriva innehållet här, är nån intresserad kan ni få det i PM.

Återigen, håll er borta från Gizmodd, långt borta...

(Skulle det bli polissak så läggs det ner, och skadestånd är verkningslöst då det redan finns enorma skadeståndskrav redan).

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Citat:

Räkna med mig på denna punkt.

kan också tänka mig att göra det. börjar bli jävligt lack.

Visa signatur