Permalänk
Medlem

Ja , i princip alla prylar som klarar sd-kort tar även mmc, dock inte tvärtom pga mmc-kort är mindre rent fysiskt.

Permalänk
Medlem

ok men det passar mig perfekt ju har nämligen ett 128mmc här

EDIT: Har också beställt en nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
I-Mate är en annan distrubitör likt Qtek fast i staterna. Det är alltså ett thailändskt företag vid namn HTC som tillverkar telefonerna.

Nja, HTC är Taiwanesiskt. I asien så är O2 distributör för HTC ( http://www.seeo2.com/ ).

Permalänk

Beställde en Qtek 8080, priset känns för lågt, måste vara ett tryckfel?

Permalänk
Medlem

Tror inte detta är någon tryckfel..... kollade med en gosist och de tar 595 kr + moms alltså 744 kr

Edit: Beställde en nu också, 980 kr blev det totalt, känns lite onödigt men kul

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk

Är det bara jag som inte hittar den på den sidan längre?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik_GBG
Tror inte detta är någon tryckfel..... kollade med en gosist och de tar 595 kr + moms alltså 744 kr

Edit: Beställde en nu också, 980 kr blev det totalt, känns lite onödigt men kul

Hoppas inte det är tryckfel. Läste inte igenom avtalet men i så fall kan dom väl ta betalt för det som det egentligen skulle vara? Gick på 940 för mig Förskottsbetalning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audiochicken
Är det bara jag som inte hittar den på den sidan längre?

Nej den är bortplockad. Tur att man beställde i tid! Hoppas man får telefonen i alla fall.

Permalänk
Medlem

Hehe, tur att jag fick min order bekräftad innan man postade här, större chans att man får den

Permalänk
Medlem

Fick också min order bekräftad

EDIT: Om någon hittar "updaten" så var snäll och posta den här eller skicka en länk. Den är nästintill ovärdelig

Permalänk
Medlem

Produkten kan ej hittas! Står det när man trycker på länken.

Permalänk

Fick den också bekräftad via e-mail (subj: "Order bekräftelse"), men när jag loggar in och kollar under rubriken "orderhistorik" så står det "obekräftad"..

????

edit: Längst upp står det även att den är obekräftad:

Order #xxxxx (Obekräftad)

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem

va konstigt... det står obekräftad på min också.

Permalänk
Medlem

Jo men först för du ett mail "order bekräftelse" med status obekräftad sen ett till "uppdaterad status" med status bekräftad.
Lite klyddigt, men du ska ha fått 2 mail och ha den bekräftad när du loggar in.
Så här står det på min:

Order #***** (Bekräftad)
Orderdatum: fredag 08 juli, 2005 Order totalt: 980Kr

Leveransadress
##########
##########
##########
Sverige
Fraktsätt
Postpaket (Postpaket sverige)
Produkter
1 x QTEK SMARTPHONE 8080 850Kr

Fakturainformation

Fakturaadress
#######
########
#######
Sverige
Betalningssätt
Postförskott
Totalt exklusive frakt: 850Kr
Postpaket (Postpaket sverige): 90Kr
Postförskott: 40Kr
Moms ingår med: 196Kr
Totalt: 980Kr

Orderhistorik

2005-07-08 Obekräftad
2005-07-08 Bekräftad

Permalänk
Medlem

jag har fått 2 mail men den första va om registrering. Sen var det en bekräftelse men sen har jag inte fått något

Permalänk
Medlem

Jag var redan registrerad så du ska alltså få ett till mail, annars var dom nog slut

Permalänk
Medlem

:(:(:(:( jag mailade dem. Får hoppas att det inte är slut då. Vill ju ha telefonen snabbt.

Permalänk
Medlem

Om dom är slut så får dom troligen inte in nya, denna modellen är ju rätt gammal och säkert slutat tillverkat den.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rufio
Jag var redan registrerad så du ska alltså få ett till mail, annars var dom nog slut

Så du fick dom två mailen ganska direkt efter varandra, eller?

Har gått några timmar sedan jag fick den första orderbekräftelsen nu...blir väl inge :/

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem

Nu mår jag bara dåligt

EDIT: Hur gör man för att få tillbaka pengarna då? Jag förskottsbetalade ju

Permalänk
Medlem

Jo dom kom 10:13:34 och 10:26:57.

Du får nog maila dom så att du får tillbaks dina pengar, men förhoppningsvis får du en telefon

Har förresten postat en förfrågan efter I-mate rom:en om nu fler skulle behöva den så kan man hålla utkik här:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=110228&st=150&p=642...

Permalänk
Medlem

ok, man får väl hålla tummarna. Men troligtvis så dröjer det väl innan jag får telefonen då.

Permalänk

Surt Men det var ju fredag eftermiddag vi beställde (medan din best. gjodes på morgonen) så det kanske inte fanns någon där att bekräfta våra - om det görs manuellt, dvs. Hoppas

Visa signatur

Bro!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DanTheMAN!
Surt Men det var ju fredag eftermiddag vi beställde (medan din best. gjodes på morgonen) så det kanske inte fanns någon där att bekräfta våra - om det görs manuellt, dvs. Hoppas

Vi får la se. Om det inte kommer något mail på måndag så är det nog ganska kört. Man kan ju hoppas att de slutade jättetidigt idag.

Permalänk
Medlem

Finns denna telefon till ungefär samma pris någon annanstans?

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

Dyrare men ganska prisvärt, men retligt om man vet att den finns mycket billigare...
http://www.tecnotex.se/product_info.php?products_id=127&osCsi...

Permalänk
Medlem

Jag ger nog upp min teori om att de slutade tidigt. De tog ju bort telefonen från sidan 2h efter att jag beställt. Hoppas bara de inte har semester nu bara.

EDIT: Har fått svar nu. Telefonen tog slut i lager idag och de vet inte om de kommer få in den och när i så fall. Jag skulle få mer info på måndag.

Permalänk
Medlem

Får hoppas deras lagersaldo räknade med inkommande ordrar, så att dom inte släppte in fler ordrar än vad dom hade telefoner utan att telefonen försvann direkt när lager - ordrar = 0

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Hej! Tyvärr så har denna telefon tagit slut på lager och vi får ej hem fler av den då det var en utgående modell. Om du hunnit betala in pengarna så skickar du mig ditt kontonummer för återbetalning.
MVh/Maria Eriksson
Telefonshoppen

Permalänk
Medlem

Neeeeeeeeej!

När fick du detta mailet? :(:(

EDIT: Kollade har också fått ett sånt mail. Och jag fick detta:

Din order har blivit uppdaterad till följande status.

Ny status: Makulerad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NisseGurra
Hej! Tyvärr så har denna telefon tagit slut på lager och vi får ej hem fler av den då det var en utgående modell. Om du hunnit betala in pengarna så skickar du mig ditt kontonummer för återbetalning.
MVh/Maria Eriksson
Telefonshoppen

Fick samma mail jag också........ så typiskt att jag alltid missar alla bra erbjudanden.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70