Mysko problem som är omöjligt att lösa ! ! ! ! !

Permalänk
Medlem

Mysko problem som är omöjligt att lösa ! ! ! ! !

jaa..
Installerat Win xp nu och efter lite omstartiningar och installerat lite progs händer detta.

Startar datorn så blir skärmen svart och kommer inte någon vart. inte äns till biosen kmr man.
Testade minne, hdd och inget var konstigt.. reseta biosen.. funka inte.
Nättagget tänkte jag. kopplade ur alla onödiga saker bara hdd moderkort,graffe.. funka inte. satte i ett annat funkar perfect. men bara 300 W så kan inte dra alla hdds. så koppla bara in nödvndigaste.
då tänkte jag addet är pajj. men provar det i andra datorn i alla fall.. funkar... men det är bara 2 hdds.o CD amd 2200+.. så undrar vad som är fel..
Det är ett levicom 500W och köpte det på datorbutiken men finns inte kvar så om jag reklamerar det vad ska jag välja ?

tack på förhand
Förbannad nu så översende med stavning....

dator spec.
Levicom 500 W
3500+
msi 54G eller nått 939s
dvd
2st WD 200gb sata
2st Maxtor 200gb sata
1st Maxtor 200 ide
1st IBM 180 gb ide
1st WD 37 gb 10k

Permalänk
Medlem

fattar inte vad det står?

Visa signatur

|AMD 3700+ [KAB2E] | 512mb DDR | ASROCK DUAL-SATA2 | ATI Radeon 9600XT
|P4 2.53GHz@2,85GHz | Gigabyte GA-8SG800 |256mb DDR333 | GeForce TI200
|Server: Celeron 1,0Ghz | 128Mb 133 | TNT2

Permalänk
Medlem

Vadå mysko problem? Du har ju löst alla problem utom vilket nätagg du ska ha som ersättning.... så.
A. Vad kostade ditt gammla.
B. Vad kan du tänka dig att lägga i mellan.
C. Har du tur så svarar någon.

Permalänk
Medlem

Men varför fungerar det i min andra dator ?

köpte det när det kom, kosta 700-800 kanske.. kan tänka mig lägga 400-500 hundra kanske...

Permalänk
Medlem

Kolla om det finns nyare bios till moderkortet som kanske löser detta men iom att det funkat tidigareså är det inte så troligt.

Här har du ett liknande nätagg http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LT6800-256 som du kan köpa istället för om du köpte Lewicom när det kom så är det ju snart 3 år gamalt då jag själv har ett sådant köpt för >2 år sedan så någon garanti elelr reklamationsrätt har du inte kvar isf väl?

Permalänk
Medlem

Det var ett grafikkort .. jag köpte mitt förra sommaren... så där är garanti kvar..