World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Dessa librams. Man får +8 anystats när man klarat dom.. Nu går dessa enchanta igenom Trade med.. Jag undrar vad tror ni man kan sälja dom för?

+8agility

Questet är jävligt långt + kostar 30g
Man behöver massa jobbiga saker som man hittar runt i hela världen.

Tror ni dom går sälja för ~100g?

Permalänk
Medlem

100g låter lite tveksamt, även om det är jobbigt och svårt så är det möjligt göra dem själv utan att ens vara enchanter. Dessutom tar folk strax över 100g för +14 agi på vapen och den går nog före skulle jag tro. Men visst är det grymt med en "enchant" på head/pants. Prova annosera den för 100 ändå, det skadar ju inte att försöka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Gör en keybinding till den!

men vad skriver jag för att få fram det? /load benecast eller nått ?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
100g låter lite tveksamt, även om det är jobbigt och svårt så är det möjligt göra dem själv utan att ens vara enchanter. Dessutom tar folk strax över 100g för +14 agi på vapen och den går nog före skulle jag tro. Men visst är det grymt med en "enchant" på head/pants. Prova annosera den för 100 ändå, det skadar ju inte att försöka.

100 kanske var för mycket med runt ~70g

ska testa och se vad dom ger i IF

Permalänk

var tusan kan man skaffa sig en grupp för razorfen kraul? jag försöker få ett party med mig som kan hjälpa mig med en sissta del av en quest som ger en tuff armor. Fire hardned mail heter questen.

just det den där addon som gör så att man kan se en 3d bild av det markerade föremålet, vad hittar jag den?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
var tusan kan man skaffa sig en grupp för razorfen kraul? jag försöker få ett party med mig som kan hjälpa mig med en sissta del av en quest som ger en tuff armor. Fire hardned mail heter questen.

just det den där addon som gör så att man kan se en 3d bild av det markerade föremålet, vad hittar jag den?

Funkar bara på

vapen
shoulder
head
sköld

Addonen heter
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=137

Permalänk
Medlem

NEEEJJJJJJJ, mitt gamecard går ut om 30 min vart kan man köpa nya?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tänkte bjuda på lite screens från våran Ragnaros kill

Loot:
Nemesis Leggings - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16930
Choker of the Fire Lord - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18814
Onslaught Girdle - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19137
Stormrage Legguards - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16901

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
men vad skriver jag för att få fram det? /load benecast eller nått ?

Det ska loadas automagist, så bara gör en keybinding till benecast menyn, sen där ställer du in vad som ska synas och inte synas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
NEEEJJJJJJJ, mitt gamecard går ut om 30 min vart kan man köpa nya?

webhallen, cdon.com och game...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
webhallen, cdon.com och game...

okej tack:), men jag måste ha det idag, JAG ÄR DESPERAT:P

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
okej tack:), men jag måste ha det idag, JAG ÄR DESPERAT:P

Själv så for jag bara in till Birsta,klev in på Rocks och köpte mig ett GameCard.
Tog mig ca 30min

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Själv så for jag bara in till Birsta,klev in på Rocks och köpte mig ett GameCard.
Tog mig ca 30min

Hehe, men jag har ingenstans att åka, allt är stängt nu:/, jag spelar tillochmed cs nu och då är man desperat:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Precis, vi fick ner Luci, men då vi bara fick 1 tranq shoot, så hade vi problem att komma vidare!

Jaja, jag klagar inte, det var första gången för oss, Och det tog oss 5 whipes på Luci innan vi fick ner han, men när väl Alla Paladins lärde sig Dispella Den där 2000dmg grejen, var det "lätt".

1a gången - Fick inte ens död på en add
2a gången - Fick död på en add och den andra på 30% eller något.
3e gången - Båda adds döda, Luci på 25%
4e gången - Båda adds döda (utan problem) När luci är på 10% Dör våran sista tank. så whipe på 5%
5e gången - Addsen dör snabbt, men förlorar MT, men dom andra warriorna skötte det galant, och han dog!

Hehe vi tog han på 2 eller 3 försöket men då whipade och hade respawns på oss så vi han inte ditt och lotta, så vi fick inte tranq shot eller något

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Om jag har varit i MC någon gång??

Jo jag tror det, detta är väll MC?

http://hem.spray.se/cocker/rag.jpg

Bladefist ser jag
Får jag fråga varför Werd böt namn till Denied?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Hehe, men jag har ingenstans att åka, allt är stängt nu:/, jag spelar tillochmed cs nu och då är man desperat:D

Du kan forstätta spela tills du loggas ur av någon anledning. Antingen att du stänger av spelet, eller att servrarna går ner Så du kan bara idla medan du köper nytt gamecard. Mitt har också gått ut... Måste skaffa nytt snarast :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juggernaut
Bladefist ser jag
Får jag fråga varför Werd böt namn till Denied?

Werd bröts upp då ett flertal spelare inte tyckte guildet gick framåt längre och skapade Denied istället.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Hur många Paladiner brukar ni ha i MC osv. ?
....Jag gillar min paladin än iaf :)....

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

I våran raid igår hade vi

7x Rogues
7x Warriors
5x Mages
4x Druider
4x Präster
2x Warlocks
6 Paladins
5x Hunters

Kanske inte den ultimata uppsättningen, hade inte tackat nej till 1 mer präst och 1 mer druid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Du kan forstätta spela tills du loggas ur av någon anledning. Antingen att du stänger av spelet, eller att servrarna går ner Så du kan bara idla medan du köper nytt gamecard. Mitt har också gått ut... Måste skaffa nytt snarast :/

Okej:), men jag stängde av innan tiden gick ut och nu är det försent:/, men beställte 2st gamecards på webhallen hoppas att de kommer snart:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Hur många Paladiner brukar ni ha i MC osv. ?
....Jag gillar min paladin än iaf :)....

paladins är den klass vi har mest av tillsammans med priest c:a 6-7st

vitoc tycker ni har jävla massa rogues vi brukar ha 3-4

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
börjar bli lite trött nu började en 40mans raid i Alterac Valley kl 21.30, vi håller fortfarande på, tog kanske en timme eller 2 att få ner dem till basen, sen har vi fan stått där sen dess, tänker ju lite på hur ojämt byggda basarna är, alliance är det bara vandra in i, Horde har ju värsta knepiga vägar och massvis med hinder
*Edit*posten var visst lite seg skrev det kl 05.10

Bara vandra in? Right, två torn och bara en bro att gå över... tornen är fyllda med elaka cloth-dödande archers.

Permalänk
Medlem

Alliance i AV är ett skämt, iaf på stormscale.
Tog horde 1h 7min att vinna, och då var det 40vs40.
Varannan alliance spelare farmar ju bara rep...
Hur jäkla kul är det att köra BG när man vet att det inte kommer bli en jämn fajt ändå?

Ut med alla rep farmare!

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Okej:), men jag stängde av innan tiden gick ut och nu är det försent:/, men beställte 2st gamecards på webhallen hoppas att de kommer snart:)

Har du tur kanske du får dom lika snabbt som jag fick mitt, nästa dag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
Alliance i AV är ett skämt, iaf på stormscale.
Tog horde 1h 7min att vinna, och då var det 40vs40.
Varannan alliance spelare farmar ju bara rep...
Hur jäkla kul är det att köra BG när man vet att det inte kommer bli en jämn fajt ändå?

Ut med alla rep farmare!

vad heter du på stormscale..

och du har rätt så sorligt alla alliance bara Rep farmar.. :/ suck

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vi fick bort dom från våran mainbase en gång idag på stormscale iaf ^^

Aldrig sett alliance ens varit nära på att vinna på stormscale.. brukar inte ens vara i altec mer efter som man bara ger honor-points till horde. Sista rundan jag va med på så fick horde ~10k bonus honor..

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
paladins är den klass vi har mest av tillsammans med priest c:a 6-7st

vitoc tycker ni har jävla massa rogues vi brukar ha 3-4

Rogues är dödsviktigt hoss ragnaros och alla bossar.. för allt måste dö fort.. menar man klarar nog bara en Storm av sons på ragnaros

Vi brukar ha ~6st

Permalänk
Medlem

Heter Amos på Stormscale, btw

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Shit vad jag hatar idiot Druider som bestämmer sig för att spamma Moonfire istället för att heala flagbäraren.

Det ända dom tänker på är HK

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Bara vandra in? Right, två torn och bara en bro att gå över... tornen är fyllda med elaka cloth-dödande archers.

är inte horde själv så jag har ingen erfarenhet av det, men verkar bra mycket jobbigare att ta sig upp till horde

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB