World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
fixa precis enchant på min barman shanker mycket nöjd

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/crusader.jpg

Fixa http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19324 också rep i BG's iaf... ganska så bra, kanske inte lika bra för ambush dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Fixa http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19324 också rep i BG's iaf... ganska så bra, kanske inte lika bra för ambush dock.

ska fixa nått sånt eller bonescrapper i offhand

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hoppas det finns någon duktig mage här som vill hjälpa mig.

Har börjat lira som horde igen och ska precis börja på min första mage, som ska vara inriktad på PvP. Tänkte att det skulle bli en frost mage.

Så här hade jag tänkt min template ska se ut:

Arcane Talents (18 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

Frost Talents (33 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.

# Ice Shards - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.

# Improved Frost Nova - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds.

# Piercing Ice - 3/3 points
Increases the damage done by your frost spells by 6%.

# Cold Snap - 1/1 point
When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.

# Arctic Reach - 2/2 points
Increases the range of your Frostbolt spell and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 20%.

# Shatter - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your frost spells against frozen targets by 50%.

# Ice Block - 1/1 point
You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.

# Improved Cone of Cold - 3/3 points
Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 35%.

# Frostbite - 5/5 points
Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.

# Ice Barrier - 1/1 point
Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.

Level 40: 549 damage absorbed
Level 52: 678 damage absorbed
Level 58: 818 damage absorbed

Fire Talents (0 points)

# None

Så till frågorna.. För det första, ser det ut som en bra build? Åsikter/kommentarer om den? Tyvärr så gick det åt hela 18 poäng till arcane, men anser att de var viktiga saker där, samt att jag inte förlorade något viktigt i frost-trädet.

Vid vilka tillfällen passar det att använda arcane missiles? Eftersom jag huvudsakligen ska köra frost, så borde jag ha frostbolt som primärattack eller hur gör man?

Och i närstrid finns det flera olika alternativ i mitt fall på vad jag ska använda. Om vi bortser från frost nova som inte är en dmg-spell så har jag arcane explosion och cone of cold. Är det nödvändigt att ha imp cone of cold, eller är det slöseri med poäng?

Eller är det så här: En i närstrid med mig = cone of cold, Flera i närstrid med mig = arcance explosion (aoe).

Min sista fråga.. Någon idé att använda fire spells öht när jag inte har någon talent point alls på fire? Tycker det bästa vore att hålla sig till det som passar ens build..

Mages verkar vara roliga att spela med (kanske inte solo då, iaf enligt vad jag fått höra av ett par andra), men har ingen aning om hur de ska användas som det kanske märks.

Tacksam för svar.

Edit: Angående clearcasting state (Arcane concentration), gäller den alla spells eller enbart arcane spells? Lite otydligt då själva namnet är arcance concentration, men det står "...any damage spell".

Vissa påstår även att "PoM" är nödvändigt.. själv valde jag inte den då poängen inte räckte till.

Svara gärna på så mycket ni kan! *begging*

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Det gäller alla spells, samt det är kul att spela solo med mage , tycker jag iallfall

Edit: kör på exact samma build som du skirvit upp där, är dock bara lvl 54 än så länge så har inte frostbite och barriär ännu. funkar jättebra till pve samt jättebra till pvp (pvp kommer bli ännu bättre med barrier )

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Det gäller alla spells, samt det är kul att spela solo med mage , tycker jag iallfall

Edit: kör på exact samma build som du skirvit upp där, är dock bara lvl 54 än så länge så har inte frostbite och barriär ännu. funkar jättebra till pve samt jättebra till pvp (pvp kommer bli ännu bättre med barrier )

Låter fint det där!

Svara gärna på mina andra frågor med..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Hoppas det finns någon duktig mage här som vill hjälpa mig.

Vid vilka tillfällen passar det att använda arcane missiles? Eftersom jag huvudsakligen ska köra frost, så borde jag ha frostbolt som primärattack eller hur gör man?

Och i närstrid finns det flera olika alternativ i mitt fall på vad jag ska använda. Om vi bortser från frost nova som inte är en dmg-spell så har jag arcane explosion och cone of cold. Är det nödvändigt att ha imp cone of cold, eller är det slöseri med poäng?

Eller är det så här: En i närstrid med mig = cone of cold, Flera i närstrid med mig = arcance explosion (aoe).

Min sista fråga.. Någon idé att använda fire spells öht när jag inte har någon talent point alls på fire? Tycker det bästa vore att hålla sig till det som passar ens build..

Som frostmage är det när man får clearcast som man använder AM, För AM är så manakrävande så man sparar mycket mana på att använda den då. Vanligast är det att man använder frostbolt.

Imp CoC är mycket användbar särskilt eftersom du har shatter. Då gör du en frostnova och fryser dem och sen använder CoC, Då gör du ganska mycket mer skada, efter CoCn används AE såklart.

Den enda spellen som jag avänder som frostmage är fireblast som är ganska trevlig. Den är bra på att lägga till lite mer skada när man kan.

Permalänk
Medlem

Jepp håller med Lord Kurgaz. så här brukar jag annars döda mobs FS tills dom är nära kanske hinna med en scorch samt fireblast frysa dom med frost nova köra en fs och en coneofcold direkt efter hoppas på critt =P dör dom inte är fireblast oftas redo igen då avslutar jag med den. (beroende på hp dom har kvar iofs )

http://slan.mine.nu/mobkill.avi <-- nåt sånt

så här Aoe'ade jag innan ska dock prova Neco's sätt nu.

http://slan.mine.nu/aoe.avi ursäka musiken winamp var på...

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kan någon förklara lite vad RP innebär? är det inte samma som PvE/PvP?

Här har du en profil för min alv, antagligen är min engelska bristfällig, men jag försöker kommunicera med andra efter hur den här profilen beskriver mig. På en RP-server (nuvarande) så är det som en PvE, man kan själv slå på /pvp för att slåss med horde. Men alla spelare förväntas skriva till varandra, prata mer och ALDRIG använda förkortningar samt snacka om hur det gick för Manchester förra helgen.

Citat:

Character name: Liahin
Sex: Female
Race: Elf
Origin: Unknown
Year of birth: Unknown, she was found by a priestess as a child, atleast thats what she belive she was. Her time as a child is al but in a fogg, no memories of her family.
Class: Priest

Preferred weapon: Shadow magic, she doesnt like to use physical force against other living beings.

Friends: Tinariel and her pet, the pet serves as a great companion while Tinariel is out on his own quests or sleeping, Liahin loves staying up late and helping poor souls in the dark.

Pet: A Mechanical squirrel. She remember that it was a gift to her from a dwarf, to help her recover from her bad dreams at the orphenary. She were mostly for her self during days and woke up many times during nights, scared of something. She only remember crying herself to sleep. The squirrel were to become her best friend during nights against her dreams, and during days, she spent all her time looking at it, examinining to try to figure out how it worked. This was also the start of her hobby as a engineer.

Physical traits: Tall and slim with a shiny long purple hair, glowing yellow eyes and a mouth that rarely moves.

Personality traits: Liahin is a helpfull girl, guided by the holy priestess she walks the earth trying to do good. Aiding those who might need help. She doesn´t care what side people are on, as long as they try to not hurt each other. She understands why people take on a sword to try and defend themselves, but doesn't encourage it. Instead she uses holy magic to clense the world from horrible creatures, she can even go as far as to use shadowmagic if that is needed.

She grew up on a orphenary, a time she does actually not remember wery well, most her time were spent crying. One thing she do know for sure, is that something wery bad happened to her as a young teenager, since she were found paralysed in the woods by the priestess in Goldshire.

Due to her background, or the lack of it, Liahin won't trust people, she is a bit afraid of those who she have not met before. But she will neither the less aid those who need it, no matter how much they may hurt her in return of her open hearted help. She is a bit low on self-esteem, thus she requires guiding and rely on others to fullfill her tasks. She do actually enjoy to be ordered, since that won't require her to take things into her own hands.

Even thou she is a sweet little girl with a heart of gold, she has her moments where everything just goes straight wrong. If something annoys her, it won't show until it's to late, heating up inside her until the point where it boils over and releases a enourmous rage out of her. This rage is usually aimed against small creatures close by, but can also be objets like chairs or cannisters. Once she realises what she have done, she usually just continues to act like if nothing has happened, but may act a bit weird for while after.

Whenever she has the time to, she tries to run around in shops, looking for new stuff to try on. Because this girl, she is in love with clothes.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

Så till frågorna.. För det första, ser det ut som en bra build? Åsikter/kommentarer om den? Tyvärr så gick det åt hela 18 poäng till arcane, men anser att de var viktiga saker där, samt att jag inte förlorade något viktigt i frost-trädet.

Vid vilka tillfällen passar det att använda arcane missiles? Eftersom jag huvudsakligen ska köra frost, så borde jag ha frostbolt som primärattack eller hur gör man?

Och i närstrid finns det flera olika alternativ i mitt fall på vad jag ska använda. Om vi bortser från frost nova som inte är en dmg-spell så har jag arcane explosion och cone of cold. Är det nödvändigt att ha imp cone of cold, eller är det slöseri med poäng?

Eller är det så här: En i närstrid med mig = cone of cold, Flera i närstrid med mig = arcance explosion (aoe).

Min sista fråga.. Någon idé att använda fire spells öht när jag inte har någon talent point alls på fire? Tycker det bästa vore att hålla sig till det som passar ens build..

Mages verkar vara roliga att spela med (kanske inte solo då, iaf enligt vad jag fått höra av ett par andra), men har ingen aning om hur de ska användas som det kanske märks.

Tacksam för svar.

Edit: Angående clearcasting state (Arcane concentration), gäller den alla spells eller enbart arcane spells? Lite otydligt då själva namnet är arcance concentration, men det står "...any damage spell".

Vissa påstår även att "PoM" är nödvändigt.. själv valde jag inte den då poängen inte räckte till.

Svara gärna på så mycket ni kan! *begging*

Snygg frostbuild, hade gjort exakt likadant själv om jag skulle gå full frost. Möjligtvis hade jag skippat imp CoC, men jag har inte spelat frost så jag vet inte exakt hur mycket nytta man har av den, så det kan vara en missbedömning.

Ang. arcaneträdet så är det du lagt där helt nödvändiga poäng imo. PoM är ruskigt bra också, men jag tror att man kan anpassa sin spelstil med frost såpass att man klarar sig utan den.

Arcane missiles är *svindyra*. Slänger man arcane missiles utan att fått en clearcast innan så manatorskar man på nolltid. Frostbolt, sen arcane missiles vid ev. clearcast alltså. Undantag finns såklart. Arcane missiles är kul i pvp eftersom de är channeled (dvs, ingen casting time), är snubben inom räckhåll när du trycker på knappen så får du (oftast) iväg full dmg även om motståndaren springer ur range under tiden. Användbart!

Närstrid och frost mage är två ord som inte ska kombineras . Håll dem på avstånd istället, det är det frost är bra på. Annars är det bara in i smeten och panga av IAE tills någon dör.

Clearcast kan fås av alla dmg spells, även såna som inte är från arcaneträdet.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Tackar för alla svar! Får klura ut på hur jag ska göra, men har lite mer koll nu på saker och ting.

Närstrid är väl generellt sett inte något som ska kombineras med en mage alls. Funderar mest på vilken strategi man ska använda i krislägen.

Ska nog köra på denna.. Skulle det visa sig att jag behöver PoM tex, så får jag spendera lite guld på att göra om det bara.

Trevlig film också, plexx (har bara sett ena än, mobkill.avi). Man fick tillbaka wow-suget. Efter sommaren är slut känns det mer tillåtet igen att mysa framför datorn kombinerat med ett trevligt spel..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Här har du en profil för min alv, antagligen är min engelska bristfällig, men jag försöker kommunicera med andra efter hur den här profilen beskriver mig. På en RP-server (nuvarande) så är det som en PvE, man kan själv slå på /pvp för att slåss med horde. Men alla spelare förväntas skriva till varandra, prata mer och ALDRIG använda förkortningar samt snacka om hur det gick för Manchester förra helgen.

skillnad på drop / instancer med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
skillnad på drop / instancer med?

Inte den minsta, kan tänka mig att vi inte har contested territories däremot. Vet dock inte hur det ligger till. Motståndarsidans vakter har i alla fall aggro-range. Och att gå in i undercity som alv ger pvp-mode.

Det som är den största och viktigaste skilnaden är att man förväntas rollspela, vi har annorlunda namn-regler tex. Spam och annat är dessutom hårdare bestraffat (det händer saker med de som spammar).

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Hoppas det finns någon duktig mage här som vill hjälpa mig.

Har börjat lira som horde igen och ska precis börja på min första mage, som ska vara inriktad på PvP. Tänkte att det skulle bli en frost mage.

Så här hade jag tänkt min template ska se ut:

Arcane Talents (18 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

Frost Talents (33 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.

# Ice Shards - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.

# Improved Frost Nova - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds.

# Piercing Ice - 3/3 points
Increases the damage done by your frost spells by 6%.

# Cold Snap - 1/1 point
When activated, this spell finishes the cooldown on all of your frost spells.

# Arctic Reach - 2/2 points
Increases the range of your Frostbolt spell and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 20%.

# Shatter - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your frost spells against frozen targets by 50%.

# Ice Block - 1/1 point
You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.

# Improved Cone of Cold - 3/3 points
Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 35%.

# Frostbite - 5/5 points
Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.

# Ice Barrier - 1/1 point
Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.

Level 40: 549 damage absorbed
Level 52: 678 damage absorbed
Level 58: 818 damage absorbed

Fire Talents (0 points)

# None

Så till frågorna.. För det första, ser det ut som en bra build? Åsikter/kommentarer om den? Tyvärr så gick det åt hela 18 poäng till arcane, men anser att de var viktiga saker där, samt att jag inte förlorade något viktigt i frost-trädet.

Vid vilka tillfällen passar det att använda arcane missiles? Eftersom jag huvudsakligen ska köra frost, så borde jag ha frostbolt som primärattack eller hur gör man?

Och i närstrid finns det flera olika alternativ i mitt fall på vad jag ska använda. Om vi bortser från frost nova som inte är en dmg-spell så har jag arcane explosion och cone of cold. Är det nödvändigt att ha imp cone of cold, eller är det slöseri med poäng?

Eller är det så här: En i närstrid med mig = cone of cold, Flera i närstrid med mig = arcance explosion (aoe).

Min sista fråga.. Någon idé att använda fire spells öht när jag inte har någon talent point alls på fire? Tycker det bästa vore att hålla sig till det som passar ens build..

Mages verkar vara roliga att spela med (kanske inte solo då, iaf enligt vad jag fått höra av ett par andra), men har ingen aning om hur de ska användas som det kanske märks.

Tacksam för svar.

Edit: Angående clearcasting state (Arcane concentration), gäller den alla spells eller enbart arcane spells? Lite otydligt då själva namnet är arcance concentration, men det står "...any damage spell".

Vissa påstår även att "PoM" är nödvändigt.. själv valde jag inte den då poängen inte räckte till.

körde så först, funka väl okej, sen gick jag över till fire och nu nyligen till detta
Arcane Talents (24 points)

# Arcane Focus - 5/5 points
# Arcane Concentration - 5/5 points
# Evocation - 1/1 point
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
# Improved Dampen Magic - 2/2 points
# Improved Counterspell - 2/2 points
# Presence of Mind - 1/1 point
# Arcane Mind - 3/4 points

Frost Talents (27 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
# Ice Shards - 5/5 points
# Improved Frost Nova - 2/2 points
# Piercing Ice - 3/3 points
# Cold Snap - 1/1 point
# Arctic Reach - 2/2 points
# Shatter - 5/5 points
# Improved Cone of Cold - 3/3 points
# Ice Block - 1/1 point

gillar det starkt, för dem klasserna jag använde ice barrier mot dispella den ändå präster/shaman/warlock så jag sket i den, sen frostbite procca alldelses för lite för mig, och eftersom jag inte kan räkna med att den proccar under en fight i pvp så skippa jag den med o tog PoM

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Haha, fick 7-8 gubbar emot mig när jag bad dom hjälpa till i AV ist för att endast tänka på sig själva.
Alliance borde fundera över sitt beteende i AV...det där med att h-j-ä-l-p-a varandra verkar helt främmande.
Efter 20 min hade horde tagit SH GY, bunkern samt SP GY.

Amatörmässigt alliance

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Vill ha tips på ett ställa där jag kan få tag i tin och silver ore... ungefär som stället väst om ogrimmar där det kryllar av koppar

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Silver ore är slumpmässigt utplacerade. Tin hittar du gott om i Deadmines (I westfall)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Silver ore är slumpmässigt utplacerade. Tin hittar du gott om i Deadmines (I westfall)

Är horde dessvärre

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Nån som stött på liknande?

Jag sneaka upp på en orc rogue på samma lvl som mig och tog en fight. Dock så gjorde jag minimal skada på honom, för han liksom stuttrade runt som han var superlaggad men träffade mig hela tiden ändå. Helskumt, trots att jag fick initiativet så vann han lätt.

Permalänk
Medlem

Buio - Ruggen kanske använde Evasion?

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Har med det problemet när jag kör mot folk som ska springa hela tiden, Jobbigt som fan och det är mest rogues som laggar runt

Permalänk
Medlem

http://www.thottbot.org/?i=28155

woho fick jag av garr

6/8 cenarion

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Är horde dessvärre

Möjligtvis för låg level, men det var så jag fick upp mining med min UD warlock.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
Haha, fick 7-8 gubbar emot mig när jag bad dom hjälpa till i AV ist för att endast tänka på sig själva.
Alliance borde fundera över sitt beteende i AV...det där med att h-j-ä-l-p-a varandra verkar helt främmande.
Efter 20 min hade horde tagit SH GY, bunkern samt SP GY.

Amatörmässigt alliance

Som alltid då....är jäkligt trött på aliancer som ENDAST tänker på HK hela tiden. Herregud... vinner vi genom sammarbete får vi ju 10K i honour!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
http://www.thottbot.com/?i=26074 droppa för oss nu

droppades ifrån en Firelord andra gången jag var nere i MC vann den

Nu ska vi ner igen för att döda Ragnaros.. (hoppas jag)

PS.. något tips till mig som Rogue?

------------

Hoppas på NightSlayer bracer

Permalänk

Nån som har macrot för att fuskreseta en instans?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Nån som har macrot för att fuskreseta en instans?

/invite någon
/script LeaveParty()

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
Haha, fick 7-8 gubbar emot mig när jag bad dom hjälpa till i AV ist för att endast tänka på sig själva.
Alliance borde fundera över sitt beteende i AV...det där med att h-j-ä-l-p-a varandra verkar helt främmande.
Efter 20 min hade horde tagit SH GY, bunkern samt SP GY.

Amatörmässigt alliance

Jag håller med, jag gillar hordsen mer i AV än alliancen pga att man blir så arg jämt när man aldrig får hjälp/heal tex.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

alltså hur chattar man i general, lookingforgroup osv?

jag har testat /join general/lfg men inget verkar fungera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
alltså hur chattar man i general, lookingforgroup osv?

jag har testat /join general/lfg men inget verkar fungera

general är /1, lfg är /4 eller /5