Flyff Online - Gratis MMORPG

Permalänk
Medlem

Det var faktiskt mer underhållande än jag trodde, samt att spelet är riktigt snyggt grafiskt för att vara gratis. Kolla t ex löven på träden.

lvl11 på 3 timmar. Relativt snabbt. slösade säkert 1 timme på att förstå interfacet också.

Permalänk
Medlem

En fråga bara, har som sagt inte spelat sådana här spel tidigare. Vad går det ut på? Komma till en så hög level som möjligt? Kan man slåss mot andra mänskliga spelare som i WOW?

Permalänk
Medlem

Jo det ska gå att PvPa.

Någon som vill spela lite med mig nu?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Jo det ska gå att PvPa.

Någon som vill spela lite med mig nu?

Det är ju trevligt, men ingen RvR?

Permalänk
Medlem

RvR?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
RvR?

Nu sa jag kanske något som inte finns? Haha, som sagt, vet inte så mycket om sådant. Skitsamma

Permalänk
Medlem

Om RvR = Realm vs Realm

Så tror jag inte det går, finns ju lixom bara ett realm att spela på ^^

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Är spelet snyggare än ROSE online?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Vad ska man egentligen välja när man är uppe i level 15? Vilket är bäst? Är uppe i 11 nu så får väl börja tänka lite på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Är spelet snyggare än ROSE online?

Grafikmässigt är det i stortsett en ren kopia tycker jag. Fast rose är roligare då det har snyggare interface och snyggare popup när man slåss.

Permalänk
Medlem

Mm testade det här spelet igår tycker det är kul men det går inte att jämnföra med ROSE det mycket roligare sammt snyggare.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Hur många koreanska mmorpg's i beta stadiet finns det igentligen lol

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sheytan
Hur många koreanska mmorpg's i beta stadiet finns det igentligen lol

Det är en gåta Finns nog hur många som helst.

Permalänk
Medlem

En fråga, jag och en polare körde party, jag var dock den enda som fick exp. Han är level 6 och jag är level 12. Även andra i mainchat hade samma problem. Vad är det som är fel?

Edit: Kunde heller inte ändra några inställningar för party.

Permalänk
Medlem

Spelet är ganska buggigt... Misstänker att partykonfigurationerna är något limiterade. Men jag vet inte...

Permalänk
Medlem

Vad ska jag sätta alla mina "poäng" på när jag är magiker? Str, dex osv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zunken
Vad ska jag sätta alla mina "poäng" på när jag är magiker? Str, dex osv?

Om du är magiker så ska det väl vara INT. Skulle dock inte skada med att ha lite STA också som ökar defense.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tankar i 22 kb/s... för fan någon släng upp en mirror åt mig

Permalänk
Avstängd

Fan går ju inte att regga sig:((

Så fort jag skall markera id så dyker det upp en ruta om att någon redan har det id,t:((

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

alban

Nej, det är i den rutan du skriver in det id du vill ha, sedan klickar du på "check id" eller liknande.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g1
alban

Nej, det är i den rutan du skriver in det id du vill ha, sedan klickar du på "check id" eller
liknande.

Jo men man kan inte ens få markören att stanna i idrutan så man kan välja och testa ett idnummer ens,så fort jag pekar på rutan för att kunna skriva i ett nummer så auto söker han bara på en tom ruta??

Skitskumt alla andra saker som mail alias etc går däremot utmärkt fylla i men inte ett idnummer:-(((

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Alban, du ska skriva in ditt id i popup rutan.

När jag installerade spelet så var jag tvungen att installera ett språkpaket och sen när jag startade upp spelet så krashade datorn och jag kunde inte komma in i windows igen, försökte allt med det slutade med att jag var tvungen att installera om windows, finns det nåt sätt så man kan slippa installera språkpaketet då det förstör min xpinstallation?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Avstängd

Jo men jag kommer ju inte ens så långt i registreringen så att jag ens kan välja ett idnummer

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

det var ju konstigt, fast jag hade problem med firefox på sidan och var tvungen att använda IE och det var då den började gnälla om språkpaketet

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

vafan nu står det cannot connect check your network bla bla bla..

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

OfT: det regnar nu, fyfan vad jag älskar ljudet av regn mot fönsterbrädan när jag sitter vid datorn!

OnT: ingen som vet hur man kan komma förbi språkpaketet?

MaXiMuZ: testat disabla windowsbrandväggen?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
det var ju konstigt, fast jag hade problem med firefox på sidan och var tvungen att använda IE och det var då den började gnälla om språkpaketet

Har kört med IE hela vägen också ska testa firefox istället och se hur det går:))

Btw gillar också regnets smattrande mot rutan:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

var du tvungen att installera språkpaketet?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att det är samma som har gjort Rose som detta.. eller nån som vet att det inte e det?

Permalänk
Medlem

Hum, hemsidan är väldigt lik Ragnarok's hemsida... är spelet också i samma stil?