Permalänk
Medlem

Bygga in dator i bord

Hej!
Jag har sökt utan resultat. Jag letar efter logg på dator inbyggd i ett datorbord. Någon som vet något sådan på kanske någon annan site?

Permalänk
Medlem

Ska finnas i en projektlogg, en kille som byggde in en dator i en bokhylla. Borde vara nästan samma princip

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taotl
Ska finnas i en projektlogg, en kille som byggde in en dator i en bokhylla. Borde vara nästan samma princip

Jo lack och lack 2.0. Jag efterlyser dock ett bord

Permalänk

vad spelar det för roll, det är ju samma sak bara att du sätter den i bordet istället.

Permalänk

Jobbigt när du skall på lan?

Visa signatur

AMD 64 3200+ | 512 MB DDR | GeForce FX5500 | 200GB |

Permalänk

ku o sitta vid o spela o morsan säger att det är mat

sen så är det nog inte så kul om man har små barn som kommer med sylt o skit ,.. ryser av bara tanken

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

underbart att se hur andra lägger meningslösa inlägg, frågar han efter en dator i ett bord ja ge han då en länk om ni har den, annars är det bara så enkelt att ni inte svarar

http://gallery.xtremods.com//showgallery.php?cat=500&ppuser=2...

hoppas den ger lite inspiration, det var den här loggen som dök upp i skallen på mig iaf.

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

Om du ska göra det här så tycker jag att du ska köpa ett Logitech ultra-x flat, och bygga in i bordsskivan faen va tufft