Permalänk
Medlem

Lackad 1.1 mus

TJENARE !
Jag började modda min 1.1 mus i fredags (21 oktober)
Använt mig av :
100 slippapper
nagelfil som här ganska fin
å ytligare en nagelfil som e va ännu finare
och så klart Hobbyfärg från Biltema ! (signalgrön)

förlåt för skakiga bilderna :/

färdiglackad :

dock lite sämre kvalite men kamerabateriet va slut så det fick bli webbkameran. annars e jag jävligt nöjd hitils
saknas bara klarlack nu och så ska jag byta deoderna.

UPPDATERING !

Skakig bild , jag vet

den vita deoden, lite svag men va fan

som sagt bara klarlack som saknas ! Tack Daniel Lundström (dal90) för fixandet med dioderna

Permalänk
Medlem

Snyggt:)

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem

va olik färgen blev när den torkat eller är det kameran

Visa signatur

Imac 24" - desktop - Samsung 28" 4K skärm
Hp Elitebook 8460P - Grab n Go
Dell optiplex 960 - Observatoriedator
Asus Eee - Meteorkamerastation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Corpze
va olik färgen blev när den torkat eller är det kameran

lite både och, dom första bilderna hade jag precis sprutat på färgen och det var väldigt ljust i rummet och tror kvaliten på dom andra korten gjorde den lite mörkare.

Permalänk
Medlem

Ser ju riktigt najs ut de där

Visa signatur

Cooler Master Mystique | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,51 GHz | OCZ Reaper HPC PC8500 | Inno3D Geforce 8800GT

Permalänk
Avstängd

verkligen skitfult

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

lys dioderna är monterade !

Visa signatur

Cooler Master Mystique | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,51 GHz | OCZ Reaper HPC PC8500 | Inno3D Geforce 8800GT

Permalänk
SpelClockers

ohh fint.
Ser fram imot uppdateringen

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
verkligen skitfult

tack !

Permalänk

haha trodde att det skulle se ut som helvete när jag såg dom första bilderna men det blev ju riktigt vackert tillslut

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
verkligen skitfult

Om du nu tycker det så behöver du inte ens yttra dej

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koffe13
Om du nu tycker det så behöver du inte ens yttra dej

varför inte , det hjälper honom med att få all respons han kan få. sen så tacka han till och med för den

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
varför inte , det hjälper honom med att få all respons han kan få. sen så tacka han till och med för den

[OFFTOPIC]
doodeley, hur går det med bevisen om ditt 6600GT @ 6800GT? ;):p

[ONTOPIC]
Najsigt resultat, polarn gjorde nästan samma modd som du, fast han hade lite silver och nog en annan grön färg, dock rätt lik din.

GJ

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rille88
[OFFTOPIC]
doodeley, hur går det med bevisen om ditt 6600GT @ 6800GT? ;):p

[ONTOPIC]
Najsigt resultat, polarn gjorde nästan samma modd som du, fast han hade lite silver och nog en annan grön färg, dock rätt lik din.

GJ

hahah ;D det var ett otroligt trött skämt

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

Första gången jag tycker någon har "lyckats" med en ommålning av en datormus. Jäkligt bra gjort

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Avstängd

Riktigt snyggt! Funderar själv på att skaffa nån gammal mus att måla om i nån snygg färg!

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
varför inte , det hjälper honom med att få all respons han kan få. sen så tacka han till och med för den

Nja, då ska det ju vara konstruktiv respons, inte fjantrespons som inte ger något mer än en dålig eftersmak..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Faktiskt riktigt snyggt....

Trodde de skulle se ut som skräp (som många andra mus-modds)... Men de blev riktigt bra... Gillade vita mönstret ovanpå också...

Nån bättre bild på dioden ?

Visa signatur

[[ CPU: P4 3 ghz @ 3,4 ghz, socket 478 ]] [[ Mobo: ASUS P4C800-E Deluxe ]] [[ 3*512 mb, pc3200 ]] [[ 2 * 120 gb S-ata, 1 * 200 gb IDE ]] [[ Asus 9600SE ]] [[ Logitech Z-5500 ]]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
varför inte , det hjälper honom med att få all respons han kan få. sen så tacka han till och med för den

du påstår alltså att ditt inlägg hjälper honom att få in fler åsikter? du får allt se över din svenska lite, unge man...

Visa signatur
Permalänk
Sötast

Verkligen fint

Håller med några andra om att från början såg det verkligen ut till att misslyckas men vackert var det!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
du påstår alltså att ditt inlägg hjälper honom att få in fler åsikter? du får allt se över din svenska lite, unge man...

ja men vadfan ska 100000 åsikter som säger "JA DET VAR JÄTTE SNYGGT LE" hjälpa honom med? att göra fler fula?

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

de skulle ju inte skada med och säga vad det är så fult dodeley...

OnT: jag tycker iaf att det blev rätt snyggt faktiskt, kanske inte nästan illgrön färg är den mest passande (enligt min åsikt) men det blev bra

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk

Härligt jobbat Sander !:)

/Sara

Permalänk
Medlem

Najs!

Visa signatur

- MSI GX740 + Zalman NC2000 + Samsung 24" T240 Rose Black + Logitech MX518 + Logitech Illuminated
- Sennheiser HD595
- Samsung Galaxy Note 3
- Samsung Galaxy Tab 10 Pro

Permalänk
Snusfri

håller med doodeley att den inte blev speciellt vacker, men det är mest färgen som gör det, jobbet ser dock ut att vara bra utfört.

Huvudsaken är dock att äger/moddaren är nöjd.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Fula färger, hammarby suger.

Edit: Och du bor i Göteborg?

Edit2: Alla rensar fisk i göteborg...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
verkligen skitfult

Avundsjuk? Jag tror faktiskt att idioter som du kan göra sådär med, prova!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shaguar
Faktiskt riktigt snyggt....

Trodde de skulle se ut som skräp (som många andra mus-modds)... Men de blev riktigt bra... Gillade vita mönstret ovanpå också...

Nån bättre bild på dioden ?

ne de va lite svårt har försökr men den lyser inte så starkt som orginal deoderna gör :/

Tack för alla kommentarer !

Permalänk

gissar på en Microsoft mus

Visa signatur

Alla har varit Noobs i början!

Källa:GnL Newbie