Vilket spel kommer bilden ifrån [tidsfördriv]

Permalänk
Medlem

Ninjacop

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghost25
Ninjacop

Nope, inte Ninja Cop... GBA?

Edit: Då det verkar vara för svårt så ger jag er denna bild som löser det hela

http://tinypic.com/f0673n.png

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

The Last Ninja? Chansar vilt.

Eller nej ffs, Ninja Gaiden!?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
The Last Ninja? Chansar vilt.

hehehe..... mmm.. det var en vild chansning...
tyvärr är det fel....

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Se edit!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Ninja Gaiden...... är tyvärr fel det oxå...
hmm?... jag trodde den skulle knäckas på engång när det är en sån stor titel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tyvärr jag jag en tendens att glömma bort speltitlar som är ~20 år gamla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Shinobi?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Shinobi?

Jepp, stämmer!

Edit: För att få lite rull på det hela kommer en ny enkel (?) här:

http://tinypic.com/f0nh8z.png

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det där måste vara Kung Fu Master. Är nog arkad versionen?

Är ganska säker på att jag har rätt så här kommer en ny.

Kanske har varit uppe tidigare?

Permalänk
Medlem

Bruce Lee till C64:an

Sitter på jobbet så jag kan inte lägga upp bilder, så någon annan får chansen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wippo
Det där måste vara Kung Fu Master. Är nog arkad versionen?

Är ganska säker på att jag har rätt så här kommer en ny.

http://johan.frac.dk/gissa.gif

Kanske har varit uppe tidigare?

Ett av dom mest underhållande spelen till C64.. riktigt roligt att köra 2 player (vs) på det oxå
Designen påminner lite om Zorro, fast Zorro var mera problemlösning till spelsättet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XTRO
Ett av dom mest underhållande spelen till C64.. riktigt roligt att köra 2 player (vs) på det oxå
Designen påminner lite om Zorro, fast Zorro var mera problemlösning till spelsättet.

Mmm, körde det rätt mkt när man var ung. Visst var player2 grön och fet om jag inte minns fel?

Permalänk

Ny bild:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wippo
Mmm, körde det rätt mkt när man var ung. Visst var player2 grön och fet om jag inte minns fel?

Jepp, ply2 fick köra den gröna sumo gubben

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vilken av bilderna är det som gäller?

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pink Lemonade
Ny bild:

http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/outrun.gif

Den!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

SID 6.7 gissade ju rätt på Bruce Lee och bad nån anna lägga upp ny bild, så jag antar att min gäller.

Permalänk
Medlem

Stora blå / gröna bilden, är det någon version av Pirates möjligen?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Sid Meier's Civilization ?

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem

Warlords?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Permalänk
Medlem

hmm..colonization då?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk

Nepp.

En till från samma spel:

Permalänk
Medlem

(Dan Meadow's) Empire ?

Visa signatur

Permalänk

Det är faktiskt Empire Deluxe, men jag godkänner svaret.

Permalänk
Medlem

ser kul ut. Är det möjligtvis Shareware / Freeware?

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

OK... ny bild kommer strax (inom 10min)... om inte.. kan någan annan lägga upp en.

Edit: Ny bild....

http://tinypic.com/f0q5b6.gif

Note: Empire Deluxe for Windows hos Underdogs

Visa signatur