Permalänk
Medlem

Datorbutiken

Tänkte höra med er hur lång tid det tar för en produkt att gå från obekräftad till att dem har produkten i lager.... Är förmodligen olika från gång till gång men vill veta om det rör sig om dagar , veckor lr månader....

tack å hejj

Permalänk
Medlem

Bäst är nog att prata med dem om den speciella produkten. För mycket kan spela in för att det ska gå att säga på en höft.

Visa signatur

"If you should ever leave me, though life would still go on believe me, the world could show nothing to me,
so what good would living do me?"

Permalänk
Medlem

datorbutiken.com brukar väl inte ha någon brådska med att skicka grejerna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X00L
datorbutiken.com brukar väl inte ha någon brådska med att skicka grejerna.

Han frågade väl ändå inte hur lång tid det tar för datorbutiken att skicka, utan hur lång tid det tar ifall de inte har i lager. Jag tror knappast de sitter och håller på grejerna för att vara elaka, det skulle de bara förlora pengar på.

Vad jag vet finns det ingen snittid hos någon butik på hur lång tid det tar att få in saker i lager, utan det beror på tillverkaren/distributören, brist på produkten etc.
Föreslår, precis som Aelrik, att du kontaktar datorbutiken och frågar hur det ligger till med just den produkten du vill ha då det är omöjligt för oss andra att svara på.

Permalänk

är det inte enklare om du vänder dig till datorbutiken med den frågan? Här får du ju gissningar men där kan du få konkreta svar.

Permalänk

Re: Datorbutiken

Maila mig om vilken produkt det är så ska jag kolla!
E-mail: db@datorbutiken.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gaaara
Tänkte höra med er hur lång tid det tar för en produkt att gå från obekräftad till att dem har produkten i lager.... Är förmodligen olika från gång till gång men vill veta om det rör sig om dagar , veckor lr månader....

tack å hejj

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Re: Re: Datorbutiken

Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
Maila mig om vilken produkt det är så ska jag kolla!
E-mail: db@datorbutiken.com

Jag kanske kan sticka in med en liten följdfråga till er.

Beställde lite grejor den 1 januari, och har endast fått bekräftelsen via mail. Tycker att jag borde fått mail om att sakerna har gått till packning o.s.v., eller jobbar ni inte än/har jättemycket att göra? Vore skönt med ett svar från en kunnig.

Mvh
Håkan Palm

EDIT: Fick mail om leverans till posten nu.

Visa signatur

must!