Permalänk
Medlem

Chassifönster

Hej!

Det är så att jag undrar ifall det finns färdigbyggda sido fönster med plexi, för att jag ej vill skära min för då gäller ej garantin hehe :P.

Har en sådan här dator: http://akamai.edeal.com/images/catalog800/folder590/img610658...

MVH

Permalänk
Medlem

Du ska nog inte modefiera över huvudtaget om det står att garantin rycker.

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dANNE_WE
Du ska nog inte modefiera över huvudtaget om det står att garantin rycker.

är väl bara garantin på det enskilda chassit som försvinner isf, inte på datorns innehåll också?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Så länge de inte har förhindrat honom att lossa på sidan så är det väl mindre trligt att de märker ifall han bytt ut den och sedan satt tillbaka den?

jag tolkar det som om han vill ha en komplett sida med plexi, känns som om det skulle va svårt att upptäcka det vid service? (det förutsätter att garantin gäller även om man öppnat chassiet)

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem

precis som Hetzz sa, jag vill ha en hel sida, vore sig det var i hela plexi lr utsågat med plexi, bara det passar med mig hehe hajar ni?

Finns det sådant som man kan köpa lr måste man göra det själv?