Permalänk

Ja det är inte lätt att välja en ny mobiltelefon precis, kan säga att det är stor skärm på min. En negativ sak är att det är lite svårt att ändra på vissa inställningar om man inte vet exakt var det finns. Vet inte hur man kan sätta på GPRS utan att gå in på internet först (Någon med tips?) Kanske är lite trög...

Permalänk
Medlem

ja skulle lätt valt W800i, vill ha den själv men har inte riktigt råd just nu

Permalänk
Medlem

Gillar också min qtek 8310.
Den har ett "riktigt" 2.5mm hörlursuttag. Smidigt.
Den inbyggda "MS mediaplayer mobile" funkar, men är kanske inte helt perfekt. Men eftersom operativsystemet är Windows mobile så är det bara att installera någon annan mediaspelare om man vill.

En annan fördel är att den har en inbyggd standard USB-mini kontakt.
Nackdelen är dock att den ej fungerar som en "USB mass storage device". Alltså måste man installera drivrutiner på varje dator man vill ansluta den till.
Det finns dock ett företag som utvecklar "USB mass storage" stöd för pocket PC och windows mobile. Än så länge inget stöd för just qtek 8310, men de säger att det är på gång.

Visa signatur

Relaxen und vatch das blinkenlights!
http://www.blinkenlights.tk

Permalänk
Medlem

Har både d600 och w800i.

Tycker d600:an är mer som en "mobil" och w800i som en "leksak"

Men de är ju bara vad jag tycker..

Permalänk

Nåväl, det blev en W800 till slut! Hämtar den idag, så vi får se om den duger... Kan tillägga att det hela började med att min lille son körde min D500 i diskmaskinen. Det lustiga är att efter jag har torkat den i 3 dagar så fungerar den felfritt

Tack alla för intresset

Mvh Dan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dan_Pollux
Nåväl, det blev en W800 till slut! Hämtar den idag, så vi får se om den duger... Kan tillägga att det hela började med att min lille son körde min D500 i diskmaskinen. Det lustiga är att efter jag har torkat den i 3 dagar så fungerar den felfritt

Tack alla för intresset

Mvh Dan

Du kommer inte ångra dig!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
uhh, sony lurarna går knappt att få in i öronen, och om jag kör på mono i mina andra lurar så får ja NÄSTAN lika dåligt ljud som i sony lurarna... sony lurarna man får med e kassa... iaf dom ja fick när ja köpte min mobil för en vecka sen

Man får med två olika "öronpluggar" i w800i-förpackningen, en som är lite mindre och en som är lite större, testat med den som är mindre?

Du måste fått ett måndagsexemplar av hörlurarna för så dåligt ljud är det inte i mina iaf.

Permalänk
Medlem

USB-minnen och annat brukar kunna klara en vända i tvättmaskinen om man bara inte får panik och pluggar in det direkt efteråt för att se om det funkar. De måste torka helt och hållet innan man provkör dom.

Att en mobiltelefon klarade av en vända i diskmaskinen är rätt så imponerande. Det finns gott som kontakter och annat i en mobiltelefon som lätt kan oxidera och resultera i glappkontakt om de blir blöta.

Visa signatur

Relaxen und vatch das blinkenlights!
http://www.blinkenlights.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dum-Dan
Får min D600 nu på morgonkvisten så jag får väl testa den och sedan hör jag väl av mig efter helgen typ får vi se vad jag tycker!
Designpoängen går helt klart till D600...*mums*

w810 har dock inget linsskydd så tänk på det

men w800 kan jag varmt rekommendera. Det finns en bildtråd här nånstans med bilder tagna med w800 om du vill veta kamerakvalitén