Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bra chassival där

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

helt otroligt jävla skitcoolt ...thunder!.. thunder.. thunder.. THUNDERCATS! hooooooooole! var det inte nåt i den vägen han med svärdet skrek när det blev större & sådär? en big credit till dej "GoTaLL" hade ju nästan glömt bort gamla kattgänget men nu fick man lite flashbacks efter detta, skithäftigt 10 poäng av 10 möjliga för gravyren av thundercatsgänget:)

Visa signatur

-CHASSI-: Compucase Ultra Silent ,Nätagg+FSP 350w, ATX 2.0 + 2 x 120mm chassifläktar | -MODERKORT/CPU/MINNE-:ASRock 4CoreDual-SATA2 R2.0 + E5200 2.5Ghz |Corsair 2x1Gb DDR2 PC5300,667Mhz |-HÅRDDISKAR-: WD Raptor -SATA 36.7 gb 10.000rpm | WD My Passport Essential 160GB |-GRAFIKKORT-: Club3d ATI Radeon HD3850 512Mb GDDR3 AGP |-SKÄRM-: 19" TFT (HP w19) |Lite-On :DVD-RW |-LJUD-:Altec Lansing ADA995 5.1

Permalänk

Thunder thunder thundercats, HOEEEEEEEE!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaNnY_B
helt otroligt jävla skitcoolt ...thunder!.. thunder.. thunder.. THUNDERCATS! hooooooooole! var det inte nåt i den vägen han med svärdet skrek när det blev större & sådär? en big credit till dej "GoTaLL" hade ju nästan glömt bort gamla kattgänget men nu fick man lite flashbacks efter detta, skithäftigt 10 poäng av 10 möjliga för gravyren av thundercatsgänget:)

Stämmer bra... han skrek så när han höll i "the eye of thundera" ..

Mental note "tror jag är yrkesskaddad"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loop
Då borde du fixa lite fler fina teman från gamla tv serier.. Som Mask och den där serien med en "rymd cowboy"... kommer inte ihåg va den heter men..

Keep on keeping on.. eller va dom säger.

Du menar inte bravestar?
han som hade diverse krafter och gula spandex och en häst med en 7jädrans bössa?

(var bara tvungen o komma med ett inlägg)

annars så tummen upp till dej gotall

Permalänk
Medlem

haha kom på att flickvännen också är ett sjukt stortfan av thundercats, hon har ju en affich föreställande thundercats loggan på sin garderob !. det är fan inte alla som har ! HAHA sug på den ni

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

lite of topic kanske men vet någon nån svensk butik som har thundercats filmerna på dvd & andra thundercats grejer som typ afficher och dylikt?

Visa signatur

-CHASSI-: Compucase Ultra Silent ,Nätagg+FSP 350w, ATX 2.0 + 2 x 120mm chassifläktar | -MODERKORT/CPU/MINNE-:ASRock 4CoreDual-SATA2 R2.0 + E5200 2.5Ghz |Corsair 2x1Gb DDR2 PC5300,667Mhz |-HÅRDDISKAR-: WD Raptor -SATA 36.7 gb 10.000rpm | WD My Passport Essential 160GB |-GRAFIKKORT-: Club3d ATI Radeon HD3850 512Mb GDDR3 AGP |-SKÄRM-: 19" TFT (HP w19) |Lite-On :DVD-RW |-LJUD-:Altec Lansing ADA995 5.1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaNnY_B
lite of topic kanske men vet någon nån svensk butik som har thundercats filmerna på dvd & andra thundercats grejer som typ afficher och dylikt?

http://www.sfbok.se
http://www.megastore.se

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

Graveringskungen ;D

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

Tack för länkarna "moddaren_erik" (hade iofs kunnat leta själv om jag tänkt till):)

...och nu när vi är inne på det här med Thundercats så måste ni iallafall ta en titt på denna bild jag hittade på nätet som jag nu länkat hit:

...nog för att Thundercats är coola men den här killen måste nog söka hjälp...eller en ny skräddare som åtminstone vet att Thundercats då icke använder sådana otroligt grymt opassande gympaskor till karaktären Lion-O's kostym (kostymen var väl inte helt okej den heller men iaf hehe)

Edit: Och vad i hela fridens namn har han istället för en "claw" på ena handen JO självklart en jädrans "Grodan Kermit" i mjukis-version. lol

Visa signatur

-CHASSI-: Compucase Ultra Silent ,Nätagg+FSP 350w, ATX 2.0 + 2 x 120mm chassifläktar | -MODERKORT/CPU/MINNE-:ASRock 4CoreDual-SATA2 R2.0 + E5200 2.5Ghz |Corsair 2x1Gb DDR2 PC5300,667Mhz |-HÅRDDISKAR-: WD Raptor -SATA 36.7 gb 10.000rpm | WD My Passport Essential 160GB |-GRAFIKKORT-: Club3d ATI Radeon HD3850 512Mb GDDR3 AGP |-SKÄRM-: 19" TFT (HP w19) |Lite-On :DVD-RW |-LJUD-:Altec Lansing ADA995 5.1

Permalänk

thundercats var min idol när jag var yngre tror jag t.o.m har en film liggandes

Permalänk
Medlem

Oki .. lite update ... eller först .. försök hålla topic ..

ok back yill updaten .. blivit en del nötande.. kommer mer men ett par bilder ..

kommer mer.. sidan är inte klar på långa vägar ..

Permalänk
Medlem

meh, du måste ju ha med snarf också

väntar med spänning på resultatet, detta var min favoritserie som liten

Permalänk
Medlem

snarf kommer .. inget skall förhoppningsvis missas

Permalänk

helt sjukt snyggt hur f*n gör du du e ett under!!!!
asså köper du allt till dina byggen o moddningar själv eller e du sponsrad?

Mvh stygg^

Permalänk
Medlem

Oki sidan klar ..

lite närmare bild på större huvet på chassit.. man kan se de olika spegeleffekterna .. blev ruskigt bra ..

helheten ..

nu är det dags för snarf på toppen av chassit..

Permalänk
Medlem

Såg på dina bilder att du har din logga längst ner i ena hörnet, lägger du in den själv eller har du nåt program som fixar det automatiskt?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

program som läggger in det ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
program som läggger in det ..

Vad heter det?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

picture shark heter programmet

Permalänk

du har pm GoTall!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dragan_at
snyggt, snart kommer väl uppgörelsen mellan wolverine och gotall..

dremel duell kanske?

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt:D Slipat åt ett annat håll på tänderna? aja mycket snygga detaljer iallfall.. ;D

Visa signatur

När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console...

Permalänk
Avstängd

Jag undrar igentligen hur du orkar gravyera en så massa chassin m.m utan någon månads paus..

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk

Länge sen de var update nu! Vill se snaaaaarf!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jävligt nice! Är tyvärr för ung för att ha sett serien men det är jävligt snygga motiv du har där! Och lika proffessionellt gjort som vanligt

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk

Oo det här väcker minnen

Har ALLA thundercats avsnitten på burken btw

Visa signatur

Antec SLK3000 | Asus P4P800 | P4C Northwood HT 2,6ghz @ 3,5ghz + Big TT | 2x512mb Corsair TWINX PC4400 | Sapphire ATI Radeon 9800pro [R360] + VF700 |
Intel P4 Överklocknings DB | ATI Radeon 9200 Vmod | ArneAnkas 3dMark 2001 DB |

Permalänk

Tycker nästan jag borde få köpa chassit billigt med tanke på min avatar