Kortspel - President, Kung och Slav, vad ni vill

Permalänk
Medlem

Kortspel - President, Kung och Slav, vad ni vill

Jo jag söker ett kortspel som man kan spela på datorn, typ harpan men nu är det President jag vill ha, kallas även Kung och Slav, *n3g3r*, och tölp har jag också hört.
Iallafall så vet jag att det finns på blip.se, men då måste man ha premium xD, kostar jue!
Nån som vet var man kan hitta det, gratis?

Permalänk

Hora och president heter det väl?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Kalla det vad ni vill, bara man kan spela det

Permalänk
Medlem

Neger och president är det jag har hört.

Permalänk
Medlem

Neger å president kallade vi det... inget ont om negrer

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Jo, neger president säger man väl?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

Förfan grabbar, trådskaparen nämnde specifikt att han inte bryr sig om vad spelet heter utom vart man kan hitta spelet!

Jag har då inte den blekaste om vart det finns att hitta men ett tips, samla ihop lite vänner och spela med dem istället? Gjorde vi på "min" tid iallafall!

Visa signatur

Acer Travelmate 5520G

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av john_doe88
Förfan grabbar, trådskaparen nämnde specifikt att han inte bryr sig om vad spelet heter utom vart man kan hitta spelet!

Jag har då inte den blekaste om vart det finns att hitta men ett tips, samla ihop lite vänner och spela med dem istället? Gjorde vi på "min" tid iallafall!

Eh, hur då? Sitta och spela i webcam?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Nä sitta runt ett bord, men vi brujar spela det på skolan, men nu blev jag ju så sugen på det när man sitter här vid datorn!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Eh, hur då? Sitta och spela i webcam?

haha det finns ett liv utanför datorn ;D

Visa signatur

sad panda