Need For Speed Most Wanted Showroom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
kanske var lite otydlig i mitt tidigare inlägg.. menade att resten av bilen ska vara mörk.. för man kan väll inte lacka kolfibern? har då inte gått tidigare

Vad jag undrade (inte direkt riktat till dig) var just varför man inte kan det, egentligen?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Vad jag undrade (inte direkt riktat till dig) var just varför man inte kan det, egentligen?

I verkligheten kan man lacka kolfiber, se bara på all racing (F1 t ex). Men varför skulle man lacka kolfiber i NFSMW? Då kan man ju likaväl ha original delar och lacka dom istället

God Jul pöjkar å flickor

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
I verkligheten kan man lacka kolfiber, se bara på all racing (F1 t ex). Men varför skulle man lacka kolfiber i NFSMW? Då kan man ju likaväl ha original delar och lacka dom istället

God Jul pöjkar å flickor

Viktreducering?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Viktreducering?

Och sen när spelar vikten roll i nfsmw?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Nähäpp, jag som tyckte min bil va så fin :P.
Tyckte bara det såg så tråkigt ut med samma färg över hela bilen.
Ville ha något som sticker ut lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
I verkligheten kan man lacka kolfiber, se bara på all racing (F1 t ex). Men varför skulle man lacka kolfiber i NFSMW? Då kan man ju likaväl ha original delar och lacka dom istället

God Jul pöjkar å flickor

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Och sen när spelar vikten roll i nfsmw?

Varför skulle man isf vilja ha kolfiberdelar? Är ju knappast så att de ser sådär värst snygga ut... Och bara löjligt att man inte kan lacka dem...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Varför skulle man isf vilja ha kolfiberdelar? Är ju knappast så att de ser sådär värst snygga ut... Och bara löjligt att man inte kan lacka dem...

Vissa kanske tycker det är fint med CF andra inte. jag tycker det är skitfult Men IRL så är cf bra men inte snyggt. Men det har ingen verkan i nfsmw vad jag vet!?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Vissa kanske tycker det är fint med CF andra inte. jag tycker det är skitfult Men IRL så är cf bra men inte snyggt. Men det har ingen verkan i nfsmw vad jag vet!?

I så fall känns det ju meningslöst... Jag tycker i alla fall inte att det är särskilt snyggt (funkar om man har matchande färger i övrigt, annars är det direkt fult... IMHO)

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Någon som har en fin "unlock every damn thing in the game"-save?

Permalänk
Avstängd

Någon som har svar på hur man ändrar färgtypen mellan gloss, metallic osv? Jag får inte fram nån muspekare i spelet, är det så man ska göra?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Någon som har en fin "unlock every damn thing in the game"-save?

finns på www.gamecopyworld.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abbeb
Någon som har svar på hur man ändrar färgtypen mellan gloss, metallic osv? Jag får inte fram nån muspekare i spelet, är det så man ska göra?

Du ska kunna få fram muspekaren när som helst i spelet bara genom att röra den. Det är iaf den du ska använda för att växla där.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Abbeb
Någon som har svar på hur man ändrar färgtypen mellan gloss, metallic osv? Jag får inte fram nån muspekare i spelet, är det så man ska göra?

Muspekarn finns där bara att den inte syns. Så man får klicka nånstans på skärmen, sedan försöka se när pilen blir orange. Jag hittar den jämt efter lite letande

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
I så fall känns det ju meningslöst... Jag tycker i alla fall inte att det är särskilt snyggt (funkar om man har matchande färger i övrigt, annars är det direkt fult... IMHO)

går ju inte att lacka eftersom det bara är en CF textur som inte gör något..

Permalänk
Medlem

om du inte får fram muspekarn i lack väljaren kan du klicka på 0:an eller 9:an kommer inte ihåg exakt så ändrar den från metallic till specia eller det tredje som jag inte kommer ihåg vad det heter.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara bidra med en ganska ovanlig sluttid. (Det har åt minståne inte hänt mig tidigare i MW.)

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

Min Lamborghini Gallardo

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
En lite fråga bara: vad kostar porsche gt, murcielago, db9, ford gt om man köper dessa i en car lot?

Måste börja planera lite

DB9 går på 90 000 tror jag

Visa signatur

AMD64 3700+2.2ghz@10x240 - GeForce 7800GT - Asus A8N-E - 2xkingston 512 mb - WD 200 Gb
Kringutustning: Logitech MX510, Q-pad XXXL, Koss SB45

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas

En lite fråga bara: vad kostar porsche gt, murcielago, db9, ford gt om man köper dessa i en car lot?

Måste börja planera lite

Porsche GT gick på för mig runt 280 000 - 290 000.

Ett bra köp, min gör runt 385-390 Km/h.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Porsche GT gick på för mig runt 280 000 - 290 000.

Ett bra köp, min gör runt 385-390 Km/h.

Testade att köra dem och jag tycker de är värdelösa jämfört med Porche 911 Turbo. Klart skönaste bilen att köra och 4-hjulsdriften gör ju sitt till i starten. Dessutom går den att trimma upp så alla mätarna är i botten.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Porsche GT gick på för mig runt 280 000 - 290 000.

Ett bra köp, min gör runt 385-390 Km/h.

hmm hur får man upp den i det? får upp min i 350...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hnkee
Hur har du lyckats få in alla unique i samma? Vilken bil är det?

Lamborghini Murciélago
Jag har sparat alla mina markers.
Sen när jag hade samlat ihop minst en utav varje performance-del så uppgraderade jag bara.

EDIT:

New: I underground 2 kom jag på samma tid som två andra

EDIT2: Nytt rekord!

EDIT3: Ännu ett nytt rekord! Lamborghini POWER

(OBS, Inte fejk )

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

haha, nej nej. absolut inte.

Permalänk
Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk