World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

hur slutar man spela wow?

Permalänk
Medlem

Deleta alla dina karaktärer, avinstallera och knäck skivorna.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Deleta alla dina karaktärer, avinstallera och knäck skivorna.

Ungefär så jag gjorde, minus "knäck skivorna"

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
hur slutar man spela wow?

Ska du lägga ner? Why? :-E

Permalänk
Medlem

annars kan du ändra emailen till en annan och ha ett pass till den som du inte kan , nytt pass till accounten som du inte kan , innan dess deleta alla karaktärer , och sedan slänga hela fordralet med ckey och skivor i sjön.

Permalänk
Medlem

Kasta skivor och så känns onödigt (med tanke på att jag betalat för det) jag vill heller inte ta bort nån av mina chars, om jag nu ska börja igen så

Det enda jag villl är kunna ta ett uppehåll på ca 2 månader nu över sommaren...

weew: Jo, i ett tag iafl... känns inte som om jag kommer kunna spela vad jag betalar för nu över sommaren iom att jag max kommer vara hemma 1-2 timmar om dagen.

Permalänk

du går in på manage account och klickar dig vidare där...sen komemr jag inte ihåg vad det står men det rä väll typ quit playing lr stop paying lr nått och på så vi kommer du ha kvar dina characters tills du blir sugen att spela igen...

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

lite oft men iallafall..
Asnan va ska du göra i sommar

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

likkwiq: Bada, resa vara med kompisar och släkt och så, säkert bygga nått på huset eller skruva med nått av fordonen.. massa sånt som tar en hel del tid.

vad blir det, 240 kr över sommaren? Kan jag ju köpa glass för...

Spelar ju bara wow när jag inte har något annat att göra, som på vintern eller när man kommer hem sent, och då kan jag likagärna spela nått annat. (singeplayerspel)

Ingemansson: nollställs allt då? för jag lär ju inte orka gå och skriva in banknummer e.t.c och allt sånt och det är ju bra.
Destusvårare destubättre, just nu har jag inget sug, men jag kan tänka mig att det lär bli fruktansvärt svårt sen...

Permalänk
Medlem

Hej! Nån som har lust o göra en schysst fury/arms build till min warrior? Har bara haft en shaman lvl 40 innan så är inte jätte haj på wow än. Kör tauren.
Har försökt googla lite men hittade inget matnyttigt, skriv helst i vilken ordning osv jag ska sätta ut talentsen.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

31/20 MS-build.

lvl 10-15, fury - Cruelty
Sen kör du imp rend deep wound , impale o.s.v...

Kan länka till min build...

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents....

Bloodcraze kanske låter bättre än imp BS men det är dne verkligen inte, den suger totalt, typ 30hp/s. Det är inte mycket!

Satsa på så mycket skada som möjligt när du ska lvla, det gäller i stortsett alla klasser.

Men som sagt, cruelty första 5, för critt = dmg. Sen kör du rend, det är också dmg, (Du kan igentligen säga att det är +x skada var 3 sekund till din vanliga skada så om du tex gör 200skada blir det +x, det är en nice dmg bonus iafl)

parry där, är som du kanske märker inte så viktig om du inte sen i end game ska tanka (du kan respecca på lvl 58 typ)

Annars som sagt, allt som maxar dmg...

Permalänk
Medlem

Okej Tack! Kör på den builden.. Men de första 20 talentsen i Fury sen resten i arms?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av curl
Okej Tack! Kör på den builden.. Men de första 20 talentsen i Fury sen resten i arms?

Naj, 5 på cruelty (fury) sen lirar du arms ner till Mortal Strike sen Fury igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Naj, 5 på cruelty (fury) sen lirar du arms ner till Mortal Strike sen Fury igen.

Tack för förståelsen, precis exakt så...

curl -> För du kommer behöva +critt sen när du får deep wounds (som är baserad på critt)

Permalänk
Medlem

Hittar inte tråden där swecare skulle börja på ny PVP server, är sjuukt sugen.
någon som kan hitta tråden (minns vade den hette) eller kan säga viken server det är och vem man ska kontakta för att jona denna swec guild typ

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Menar du en av dom nya servrarna? Veknilash/Boulderfist? Dom flesta där är lvl 40+ nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Menar du en av dom nya servrarna? Veknilash/Boulderfist? Dom flesta där är lvl 40+ nu.

alla aka no-lifers.

Permalänk

nån som kan säga va ja ska sätta mina talents på ? är rouge

och nån som vet nåt bra ställe där ja kan fixa lite pengar och levla ? är level 25 troll rouge .

Permalänk
Medlem

asnan, aja då får det vara, jag spelar kanske 1-5h om dagen och om de redan är 40+ så lär jag alldrig hinna ikapp

några andra swecare som börjat om? som vill ha med en till swecare?
har så förjävligt tråkigt när jag springer runt själv och grindar

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
nån som kan säga va ja ska sätta mina talents på ? är rouge

och nån som vet nåt bra ställe där ja kan fixa lite pengar och levla ? är level 25 troll rouge .

Det lär finnas en lista på olika talent-builds i det officiella forumet, kolla där.

Just runt lvl 25 hade jag också lite svårt att hitta bra ställen att grinda på så allra bäst tycker jag är att köra SFK eller BFD bra med exp på din level och som i alla instancer finns det bra drops. Annars finns Centaur-byn splithoof hold/crag i norra Thousand Needles det droppas mycket wool/silk där och det går ju alltid bra att sälja på AH. Är du miner (vilket är väldigt bra att vara om man vill ha pengar) så kan du mina någon av dom 5000 Tin vain/Iron deposits som spawnar var 5:e minut.

Några levlar senare (~27-28) kan du även gå in i grottan som ligger norr om byn, där har jag bosatt mig från lvl 27 till 31 och där kan du inte bara få fin-fin exp utan även en hel del fina drops, det spawnar kistor extremt ofta och centaurerna dropar många mycket fina gröna items som ofta går att sälja för närmare 1g styck på AH. Vet inte om det bara är jag som haft tur men det har dropats 4 ringar för mig som går att sälja för upp mot 3g styck. Återigen så är det extra kul om du är miner, Här kan man hitta gott om både Iron och Mithril som säljer väldigt bra på AH.

Jag är lvl 31 med min warlock nu och har om man räknar med allt som jag förr eller senare kommer sälja på AH så har jag över 80g. Kommer ihåg när jag spelade warrior och folk var oerhört imponerade över att jag samlat ihop ~30-35g vid lvl 30 Hade jag bara inte vart "tvungen" att ta ett profession som äter, istället för att skapa, guld - Tailoring hade jag antagligen haft över 100g nu.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
alla aka no-lifers.

Dom är ju redan lvl 60

Aah, precis... no-lifers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Dom är ju redan lvl 60

Aah, precis... no-lifers.

Eller bara high-lifers med lite tid över?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adria
Eller bara high-lifers med lite tid över?

Lite = 20h+? :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
alla aka no-lifers.

40+ på så många dagar som servrarna har varit uppe är inte direkt svårt, men däremot 60, de kan du kalla no-lifers bäst du vill!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
Ehm, finns det ingen sån guide till Horde?

Det finns det

Level 0-25:
http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=123

Level 25-40:
http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=124

Level 40-60:
http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=125

Lycka till

Permalänk
Medlem

Kanske inte så stor nyhet för dom flesta här men för guildet jag är med i så är det stort.
Tog ner Magmadar på 2a försöket ever för vårat guild

Gick sedan vidare och tog Gehennas på 2a försöket

Guild: Ninth Gate @ Burning Legion

Ville bara skriva av mig lite

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Kanske inte så stor nyhet för dom flesta här men för guildet jag är med i så är det stort.
Tog ner Magmadar på 2a försöket ever för vårat guild

http://img115.imageshack.us/img115/3469/magdown5wr.th.jpg

Gick sedan vidare och tog Gehennas på 2a försöket

Guild: Ninth Gate @ Burning Legion

Ville bara skriva av mig lite

Grattis
Vet precis hur det känns när man lyckas från början.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack, precis vad jag behövde för att fortsätta med WoW spelandet

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Kanske inte så stor nyhet för dom flesta här men för guildet jag är med i så är det stort.
Tog ner Magmadar på 2a försöket ever för vårat guild

http://img115.imageshack.us/img115/3469/magdown5wr.th.jpg

Gick sedan vidare och tog Gehennas på 2a försöket

Guild: Ninth Gate @ Burning Legion

Ville bara skriva av mig lite

Stort grattis! Lycka till i MC!

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

En kompis sa nyligen att man kan trada med Alliance och Horde på nå spec Auction house?
Stämmer det? och i så fall vart..