The Legend of Zelda - Twilight Princess

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
det bästa zelda spelet är ocarina of time:D
windwaker tyckte jag så ut som pokemonskiten som gick på 4an typ,ingen vidare grafik och ingen känsla.

zelda och supermario gör att nintendo alltid kommer va bäst om man inte räknar med datorn

Dom första minuterna man spelar det så känns det som det ja... Underbart spel imo (Wind Waker).

Link's Awakening (DX) och ALttP är mina favoriter

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiQ
Spelet kommer att släppas samtidigt som Revolution så det blir nog under sommaren tippar jag på.
Det kommer bli dyrt att köpa båda samtidigt.

Läste det i Aftonblaskan också. Inte att det ska släppas i sommar, utan att Rev och Zelda släpps samtidigt.

Permalänk
Inaktiv

Verkar heljuste det här liret

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiQ
Spelet kommer att släppas samtidigt som Revolution så det blir nog under sommaren tippar jag på.
Det kommer bli dyrt att köpa båda samtidigt.

Det blir ju inte speciellt dyrt iom att Rev kommer bli rätt billig och GC-spelen inte är så dyra. Man kommer inte över 3000kr iaf och det får man se som överkomligt med tanke på vad man får. Eller rättare sagt, vad man _förhoppningsvis_ får. Men nintendo brukar sällan göra fansen besvikna så det är nog ingen fara.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Ge mig nu, har suttit o dregglat sen de visade upp de på E3 första gången, Dock har man ju 1timme ingame demo med riktigt bra zelda musik :), Bossen i skogstemplet ser oerhört rolig ut

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Har du ett eget demo av spelet Exerco?

Om ja, hur fick du tag på det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tolla
Har du ett eget demo av spelet Exerco?

Om ja, hur fick du tag på det?

nej, det är 1timmes filmat när nån snubbe lirar, massor med bra zelda remix musik till det, Fick det av en Holländsk polare

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Kommer man kunna "hugga" med kontrollen till Wii? (när man ska anfalla)

Permalänk
Medlem

Nej, det skulle tydligen bli för ansträngande. Däremot kommer du kunna använda "nunchucken" för att göra specialattacker.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Synd, hade varit najs att kunna välja det och om man ente e på humör bara bocka av det i options.

OT: Vet någon om det kommer ett starwars spel till wii? (jedi)