Permalänk

överklock probs 7600gt POW

när jag ska klocka mitt kort(om än 1 mhz) så flimmrar skärmen och jag måste starta om datorn. detta händer även när jag sänker klocken.
det knäppa är att jag har bytt till en zalman 700cu och har kortet i övrigt orginal, jag har bara hittat klocknings programmet man får på skivan och det verkar lite B... men allvarligt jag hittar inget annat och kan varken klocka upp eller ner som det är nu, jag tror personligen det är programmets fel.

hoppas ni kan hjälpa....=)

Visa signatur

3.0 mhz | 1024 ram | 160 gb hdd + 40 bg systemdisk | 7600gt | 5.1 "someshit" |

Permalänk
Medlem

Coolbits e good shit. Sen vet jag inte riktigt men jag tror på de senaste drivisarna te nvidia så ska det finnas i inställningarna ett ställe där man kan mixtra med frekvensen. Sen finns ju alltid riva tuner, tror väl att riva tuner stöder kortet...de kan säkert nån annan klargöra.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk

kan ingen hjälpa...inget progra godkänner att jag ska klocka...vill ha atitoos kan ngn säga ifall det fuinkar...=) det e lätt att använda...när jag tankar coolbits startar det bara ngn sec innan det avslutas...kanske har fel..kan ngn ge en direkt länk plz...vill klocka

Visa signatur

3.0 mhz | 1024 ram | 160 gb hdd + 40 bg systemdisk | 7600gt | 5.1 "someshit" |

Permalänk
Avstängd

FAQ SÖK