Vad e det för fel på min dvd-brännare

Permalänk
Medlem

Vad e det för fel på min dvd-brännare

Min dvd-brännare kan inte hitta dom flesta skivor jag trycker i den. Vafan den e typ ett halvår gammal. Det e en nec men vet inte riktigt vilken modell.

Visa signatur

opteron 144@2700, G.skill2x1 gig pc4000, Dfi ultra-d, 7800gt, Nec 3540 dvd-brännare, wd raptor 74gig, antec tx1088amg(truepower 480w),

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Re: Vad e det för fel på min dvd-brännare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelvis
Min dvd-brännare kan inte hitta dom flesta skivor jag trycker i den. Vafan den e typ ett halvår gammal. Det e en nec men vet inte riktigt vilken modell.

Jag har exakt samma problem..datorn hittar åt brännaren(jag har en BenQ) men jag kan itne köra skivor i den..Det är som att den mullrar lite i början men den "drar" inte igång skivorna riktigt...Stämmer det?Jag har testat det mesta o va på väg att göra en ny tråd men jag kanske kan åka snålskjuts på dina svar:)

Visa signatur

You dont need a reason to help people / Zidane

Permalänk
Medlem

Ja precis sådär e det för mej med!! Verkar inte som nån klok jäveln har något svar på den här frågan

Visa signatur

opteron 144@2700, G.skill2x1 gig pc4000, Dfi ultra-d, 7800gt, Nec 3540 dvd-brännare, wd raptor 74gig, antec tx1088amg(truepower 480w),