Permalänk

HTC TyTN

Någon som vet om denna smartphone kommer i tid? På Mobil.se står det i början av juli.

Jag är så grymt sugen på denna nu. Läste att många tyckte att Qtek 9100 var seg, men i denna är det ju dubbelt så snabb processor. Ett stort plus är ju 3G också.

Lite bilder:

Permalänk
Medlem

Har följt denna telefon ett bra tag nu och det är fan knapphändigt med info eller så är det väl jag som är kass på att söka;)
Fast vad jag har hört så är det väl Juli/Aug som är sagt så då kan man väl säga att har vi en jäkla tur kommer den i mitten av Aug, annars är det väl som vanligt då man är född med nitlott i arslet, den kommer i slutet av sep:(

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk

Ser nu att Dustin har fått fram ett preliminärt datum på luren 2006-07-20.

Permalänk
Medlem

Qtek brukar hålla release

Permalänk
Medlem

läckert!

ska definitivt följa luren! då det kommer bra recensioner!

Bra att dom uppdaterar till 2 megapixel kamera och 3G och 300Mhz prolle!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Man får hoppas att de håller datumet då! Undrar vilket pris som kommer att gälla? 8000:- låter lite väl saftigt. Även om telefonen låter riktigt bra!

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

mjaa 8000:- tror jag inte den kommer kosta men mellan 6 & 7k kanske!

Den verkar mycket bra! Go Qtek!
Undrar hur bra kameran är? Om den är i klass med w800 så duger den gott och väl!

Det jag saknar litegrann är att det går så segt att föra över saker till minneskort...det är lite synd, går aldrig jämföra med hårddiskar tyvärr...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk

Nån moderator får gärna döpa om rubriken till "HTC TyTN".

Permalänk
Medlem

Blir alla (spv osv) HTC eller bara qtek?

Permalänk
Medlem

Processorn är väl på 400mhz, eller har jag fel?.
Kolla denna länken
http://europe.htc.com/products/tytn.php
Kolla under "Product flyer two".
Har jag fel eller dustin mfl?.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olasam
Processorn är väl på 400mhz, eller har jag fel?.
Kolla denna länken
http://europe.htc.com/products/tytn.php
Kolla under "Product flyer two".
Har jag fel eller dustin mfl?.

Jävlar vad nice sida de har nu, förra var ju förfärlig

Permalänk

Prossessorn är på 400mhz. Nu väntar jag bara på att den ploppar upp på katshing så ska jag förhandsboka den.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Ser onekligen lovande ut.
Hoppas dock att priset sjunker lite till.

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk

Hittade en jätte bra review på mobilen. Med massa bilder och en filmsnutt på ca: 4min. Direktlänk till filmsnutten finns här.

EDIT: Hittade en film på 14min också.

Permalänk
Medlem

i want one!

edit: i soooo want one!

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Om man tänker köpa denna är det bättre att vänta tills jul?. Har ju läst att det kommer prissänkningar på 3g telefoner till jul, tror ni att denna kommer att sänkas då med?.
Mvh
Olasam

Permalänk
Medlem

Någon som vet om denna lur kommer att ha svenskt tangetbord eller inte? Webhallen skriver tex. att telefonen har ett nordiskt tangetbord men när jag mejlade Dustin och frågade så sa dem att det endast kommer ha ett engelskt. Någon som vet något mer om detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bewser
Någon som vet om denna lur kommer att ha svenskt tangetbord eller inte? Webhallen skriver tex. att telefonen har ett nordiskt tangetbord men när jag mejlade Dustin och frågade så sa dem att det endast kommer ha ett engelskt. Någon som vet något mer om detta?

mejlade till dustin (OBS! vanliga dustin, ej home) och ställde frågan idag, fick svaret 5 minuter senare:

Citat:

Hej Jonas.
Det skall även innehålla ÅÄÖ, dvs det är ett svenskt tangentbord.

Vänliga hälsningar
Carl-Johan Mårtenson

Dustin AB

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoterNet
mejlade till dustin (OBS! vanliga dustin, ej home) och ställde frågan idag, fick svaret 5 minuter senare:

Samma person jag fick svar ifrån, bad han dubbelkolla igår och efter att ha kollat med leverantören så fick jag samma svar som dig.

Permalänk
Medlem

Hep!

Nu är det den 20 juli och nu står det endast ej i lager på dustin! Nån som vet om den kommit än?

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

(OBS, vanliga dustin, ej home. (ska ha ny jobb-telefon))

Ser nu att priset sänkts med ~400 kr iaf.
6 076,00 kr (SEK exkl. moms)

Vet inte riktigt hur det skall tolkas. (bra självklart)
Men varför sänkt pris, nu helt plötsligt, utan att varan ens finns i lager.

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Verkar som den kommer 4:e aug nu? Hoppas det inte blir fler förseningar!
http://www.dustin.se/dacsaportal/

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk

Nu finns den i lager. http://mobillagret.com/productinfo/101074/

Men jag får avvakta en stund =/

Permalänk
Medlem

Skall köpa en sådan denna månaden. Återkommer med recention när jag lyckats få fingrarna på en.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag undrar när denna "telefonen" kommer till katshing eller dylikt så man kan köpa den med ett abbonemang?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LicKeN
Jag undrar när denna "telefonen" kommer till katshing eller dylikt så man kan köpa den med ett abbonemang?

Nu finns den på Katshing och köpa med abbonemang.

Permalänk
Medlem

En blogg om bl.a. TyTN

http://blogg.vafan.nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel25
En blogg om bl.a. TyTN

http://blogg.vafan.nu

Får jag chansa på att det är din blogg?