Permalänk
Robot

Aspire *WHITE*

Tröttnade på den svarta lådan, och den fula plåt-färgen på insidan.. Så, jag skuttade ner och införskaffade en burk vit spray-färg. Efter en timmas febrilt lackande tycker jag resultatet blev rätt bra (för att ha kostat 55 kr)
Va idag iväg o införskaffade 2 st UV-rör till datorn.. Blev rätt besviken på deras effekt.. syns knappt.. Så, köp inte uv-rör på Kjell o Kompany ^^
Men annars är jag jävligt nöjd!

Säg gärna vad ni tycker!

Besök albumet: Aspire *WHITE* av ExoduZ

Permalänk
Medlem

Är det verkligen nödvändigt att starta Två gallerier om samma grej?

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

tänkte på dina uv-rör.
uv-rör ska inte lysa upp spec kraftfullt, det får andra färger typ olika neonfärger och olika vita nyanser att lysa. dom kanske bara är väldigt svaga men jag fick lust att säga det p.g.a att en som jag känner inte förstog hur dom funkade. testa och lys på en sedel så ser man ganska tydligt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggy_
tänkte på dina uv-rör.
uv-rör ska inte lysa upp spec kraftfullt, det får andra färger typ olika neonfärger och olika vita nyanser att lysa. dom kanske bara är väldigt svaga men jag fick lust att säga det p.g.a att en som jag känner inte förstog hur dom funkade. testa och lys på en sedel så ser man ganska tydligt.

Håller med min lös heller inte så starkt men vilken effekt på vita saker.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt. Väldans stilrent

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggy_
tänkte på dina uv-rör.

Nej nej, jag vet att UV inte lyser så starkt Men tycker det kunde lysa lite starkare bara!

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk

Nice som fan! fattas bara flätar i CHassit nu, såg att det fattades 2st på Sidan.. skaffa 2st tysta fläktar nu så blir det NAJS!

Visa signatur

Intel Celeron D (2.66GHz) 512MB DDR (400MHz) 256MB DDR2 nVidia 6200, 440GB S-ataII

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DmZ-FatheR
Nice som fan! fattas bara flätar i CHassit nu, såg att det fattades 2st på Sidan.. skaffa 2st tysta fläktar nu så blir det NAJS!

Fläktar ska in.. 1 st 80mm.. Har bara inte bestämt vilken färg den ska ha
O en 120mm som ska vara vit Har inte hittat nån sån bara

Tack tack!

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk

jag tycker att det ser ut lite som nån sånhär nike pryl. kanske inte så str skilnad men ändå mkt fint.

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Tröttnade på den svarta lådan, och den fula plåtfärgen på insidan.. Så, jag skuttade ner och införskaffade en burk vit sprayfärg. Efter en timmas febrilt lackande tycker jag resultatet blev rätt bra (för att ha kostat 55 kr)
Va idag iväg o införskaffade 2 st UV-rör till datorn.. Blev rätt besviken på deras efekt.. syns knappt.. Så, köp inte uv-rör på Kjell o kompany ^^
Men annars är jag jävligt nöjd!

Säg gärna vad ni tycker!

Besök albumet: Aspire *WHITE* av ExoduZ

jodu, jag vart besviken på mitt uv rör som jag köpte, det fick nästan iget vitt att lysa och så lös det för starkt

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moose lord
jag tycker att det ser ut lite som nån sånhär nike pryl. kanske inte så str skilnad men ändå mkt fint.

Nike pryl? Förklara

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Kollade du på porr eller? Jag undrar bara varför du förvridot skärmbilden

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
Kollade du på porr eller? Jag undrar bara varför du förvridot skärmbilden

Haha Nejdå Va inne på sveclockers o msn

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Snyggt chassie (har ett likadant) å snyggt namn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExxoDuzz
Snyggt chassie (har ett likadant) å snyggt namn

Reggade oss samma månad till och med.. Sjukt nog har jag bott i ö-vik ^^,

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExoduZ
Nike pryl? Förklara

dom är altid svarta och vit och har lite runda former

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem

Ska inte chassi sidan sitta åt andra hållet ? Liksom hur ska man få plats med fläkten där vid hdd ? Eller är det bara ja som är dum i huvet ?

Visa signatur

AMD 5600+ | 2 gb ram | 500gb WD, | Geforce 8800GTS 640mb | Asus nf 570 Ultra | Logitech G15 | Logitech MX518 | CM 690 | Crosair 520w | Zalman 9700LED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hankan
Ska inte chassi sidan sitta åt andra hållet ? Liksom hur ska man få plats med fläkten där vid hdd ? Eller är det bara ja som är dum i huvet ?

Det stämmer det du säger.. Den ska sitta på andra hållet, men det ska in en "tunn" fläkt där.
Annars ska det sitta en blå fläkt där, med en "tunnel" till cpu´n.. Men det funkar inte med min cpu fläkt

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Jag börjar med att säga att det blev riktigt fint:) mkt snyggare än hur dom ser ut orginal! klar 10a av mig:)

sen vill jag bara fråga om chassit är bra...? har väldigt länge velat ha ett (men slösar pengarna på nåt annat istället:P)
Allt får plats o så i chassit utan några stora bekymmer. och all elektronik funkar också t.ex temperaturmätaren,dioderna i hörnen på fronten? mkt snyggt

Visa signatur

signatur?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eclips3
Jag börjar med att säga att det blev riktigt fint:) mkt snyggare än hur dom ser ut orginal! klar 10a av mig:)

sen vill jag bara fråga om chassit är bra...? har väldigt länge velat ha ett (men slösar pengarna på nåt annat istället:P)
Allt får plats o så i chassit utan några stora bekymmer. och all elektronik funkar också t.ex temperaturmätaren,dioderna i hörnen på fronten? mkt snyggt

tack!

Chassit funkar mkt bra! Har gott om plats till annan hårdvara. Tempen funkar, men jag hade problem emd fläktstyrningen, som jag skippade helt till slut, samma med temp, och dioder. Dom ska lackas vita sen
Fläktarna som följer med är snygga, men väsnas mycket tyvärr, så dom rök med Sidorna är känsliga, böjs lätt... Mycket smådetaljer som stör, men det är ett snyggt chassi jag lägg rekomenderar!

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Avstängd

Jätte Najz:) 10 p .

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Medlem

Kan vi få ett nightshot med uv på? plz?

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}