Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Någon som har testat Red Steel här än?
Är intresserad att köpa det, men det har snackats om att svärd-funktionen funkar bara sådär.

Synpunkter?

Annars ser det jävligt kul ut.

Vad gjorde förresten firmwire updaten?

edit:
Hur fasen gör man sån där "super-servar" på tennis?
Får in dom någon gång ibland, dom är ju otagiga

Slå till när bollen här högst upp när du kastar upp den. Då får du en super-serve

Någon som har lirat träningsläget där man kan få grymt många keglor i bowling? Grymt kul

Permalänk
Medlem

Så någon som vet? Vilket spel är roligast? Rayman eller Super Monkey Ball?
Tänkte spela med mina syskon. Kan man vara två players i min game på SMB? Alltså typ tävla mot varandra, "Först i mål vinner"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Hur är det med placeringen. Måste den stå mitt under/över för att det ska bli bra med teven?

jag har min ovanpå teven och det fungerar klockrent!

(om du menar sensorbaren)

Permalänk
Medlem

Jag är en av dom som fick Nintendo Wii igår efter att ha köat utanför onoff i 12 timmar här i stan med en kompis . Men jag märkte att spelen var väldigt dyra och jag kom att tänka på om någon här på Sweclockers vet någon europeisk sida där man kan importera spel ifrån?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryu
Jag är en av dom som fick Nintendo Wii igår efter att ha köat utanför onoff i 12 timmar här i stan med en kompis . Men jag märkte att spelen var väldigt dyra och jag kom att tänka på om någon här på Sweclockers vet någon europeisk sida där man kan importera spel ifrån?

http://www.play.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Slå till när bollen här högst upp när du kastar upp den. Då får du en super-serve

Någon som har lirat träningsläget där man kan få grymt många keglor i bowling? Grymt kul

Aa de har jag kört
Skitkul!
Fick ner 432st igår (anteckna då att jag hade fått i mig ca 8 öl )

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem

Ingen som testat Far Cry: Vengeance på Wii än? Kanske inte har släppts än, men enlgt Ubisoft så skulle de ha släppts igår då Wii kom. Visst grafiken lär inte vara någon höjdare.. men enligt trailern så ser det jätte kul ut att spela! Och grafiken på Wii i allmänhet diskuteras ju i en annan tråd här så skall inte gå in på mer på den fronten mer än att jag tycker Far Cry: Vengeance ser minst lika bra ut som Far Cry till Xbox1 så fullt spelbart är de enligt mig:)

Fick inte tag på en Wii själv igår tyvärr.. hamnade precis bakom 15st gränsen, men men jag kom 10min innan elgiganten öppnade så:) plus att jag hade aldrig tänkt köpa en Wii utan fick en impuls idé samma natt (runt 0500 tiden så där) så lätt att somna var de inte men klev i alla fall upp men ingen fara för min del som är xbox fan har min x360 med GOW, RB6V, COD3 mm att lira under tiden.

/northrider

Permalänk
Medlem

Jag slängde mig på bussen i torsdags, det bar upp till örnsköldsvik (ca 10 mil för mig), runt 18.00. Tog in hos farföräldrarna, for in till stan klockan 05.00 och köade utanför elgiganten. Var en av de fyra lyckliga att komma hem med ett Wii.

Som det sagts tidigare, sjuktsjukt roligt som partykonsoll.. bör kanske kompletteras med ett spel såsom Zelda om man nu vill få ut något mer när man sitter hemma själv.

Det kan bara bli bättre nu.. gogo spelutvecklare!

Permalänk
Hedersmedlem

Hade förbokat hos game i Malmö och fick den igår med Zelda. Helt underbar spelkänsla som vanligt!! Kan verkligen rekommendera denna lilla rackare.

Edit: Det är tjejens konsol, jag bara betalade den...

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Jag var bara tvungen att gå till Game här i väsby och boka. Trots att man endast har 200kr på kontot
De sa att jag troligen skulle få den i januari, så det blir att fixa pengar. Kanske hittar ett tillfälligt jobb.
Men det som kommer med är väl konsollen Wii, de där 2 kontrollerna, Wii sports, och kommer även Zelda med?
Det kommer att kosta 2799kr, är det ett bra pris?

Permalänk

Bara jag som tycker det är jävligt kul att skilla upp sin mii i wii sports :P?.
Är på 1600 i boxning nu :3

Frixos:

Kablar, konsolen, wiimoten, nunchucken, wii sports, ett sött litet ställ, armband, sensorbar ingår (missade säkert nått).

Inte zelda dock

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Bara jag som tycker det är jävligt kul att skilla upp sin mii i wii sports :P?.
Är på 1600 i boxning nu :3

Frixos:

Kablar, konsolen, wiimoten, nunchucken, wii sports, ett sött litet ställ, armband, sensorbar ingår (missade säkert nått).

Inte zelda dock

Nedå! Sliter med att komma över 1500 i tennis...måste bara vinna en match till men det e inte lätt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Bara jag som tycker det är jävligt kul att skilla upp sin mii i wii sports :P?.
Är på 1600 i boxning nu :3

Frixos:

Kablar, konsolen, wiimoten, nunchucken, wii sports, ett sött litet ställ, armband, sensorbar ingår (missade säkert nått).

Inte zelda dock

Tack för snabbt svar
Efter att ha läst en katalog om Wii som jag hittade på game så vil jag ännu mer ha Wii.
Det jag just nu tycker är riktigt bra är att man kan ladda ner spel från NES, SNES och N64. Fastän jag har både Nes och N64 så tycker jag det är en ytterst smart funktion. Inte så värst dyrt heller. Nu kan man njuta av MarioGokart på Wii och sedan koppla till Zelda istället för att behöva de äldre konsollerna för att spela de äldre spelen, som faktiskt är riktigt kul
Men kommer det vara N64 grafik eller Wii grafik? Om ni förstår vad jag menar.
Men priset jag betalar för Wiin, vad tycker ni om det?

Permalänk
Medlem

jag fick en. köade utanför elgiganten i sisjön i 13 timmar typ, var svin kalt och det blåste så nu e jag sjuk, för sjuk för att spela :/ ödets ironi

Permalänk
Medlem

http://wii.ign.com/articles/750/750001p1.html

Nintendo stämda? wth?

Patent hit och dit..

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
http://wii.ign.com/articles/750/750001p1.html

Nintendo stämda? wth?

Patent hit och dit..

Dryg situation.

Om patentet "håller" så får väl Nintendo köpa licens av patenthållaren antar jag... Rimligtvis är väl det vad de vill på sikt.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Nu efter att det har varit snack om att köra med "bästa" grafiken så undrar jag vad som krävs, blir lite confused om man säger så.

Kör med vanlig scart kabel rakt in bak i tven, verkar inte finnas några andra utag heller på denna rost tv. Dock undrar jag om det finns andra möjligheter med samma tv? Kanske en bättre kabel eller någon adaptor?

Tacksam för svar

Mvh
Karim

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Nu efter att det har varit snack om att köra med "bästa" grafiken så undrar jag vad som krävs, blir lite confused om man säger så.

Kör med vanlig scart kabel rakt in bak i tven, verkar inte finnas några andra utag heller på denna rost tv. Dock undrar jag om det finns andra möjligheter med samma tv? Kanske en bättre kabel eller någon adaptor?

Tacksam för svar

Mvh
Karim

Du skrev själv att det bara finns SCART på TV:n... då är det väl så?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
http://wii.ign.com/articles/750/750001p1.html

Nintendo stämda? wth?

Patent hit och dit..

Löjligt med sådana patent. Bara det faktum att de vill ha en jury-dom pekar ju på att de inte vill ha faktan och patentet bedöma av personer med juridisk kunskap.

Permalänk
Medlem

åååh.. längtar efter mina julklapps pengar, då ska jag införskaffa mig ett wii

Ska wii spela då? ;P

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XPerion
Blåa dioden lyser endast när man stoppar in en disc eller fåt meddelanade från Wii24Connect. Går ställa in i Menyn också.

Den blinkar bara till ytterst snabbt när man sätter på den, inte annars. Innan uppdaterings lös den friskt när man slängde in en disc. Finns inget att ändra i menyn heller, de inställningarna gäller endast när man får någon ifrån WiiConnect.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=XigqLohg_QM&mode=related&searc...

Warioware till Wii! (Tack Stormraider)

Jag har inte spelat den spelserien och det ser duktigt skadat ut, men kul verkar det vara

Permalänk
Medlem

Spelade wii idag,fyfan va kul det var,va dock lite svårt att köra putta i golfen.Handlar väl bara om teknik tänker jag

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herr Ormberg
http://www.youtube.com/watch?v=XigqLohg_QM&mode=related&searc...

Marioware till Wii!

Jag har inte spelat den spelserien och det ser duktigt skadat ut, men kul verkar det vara

Shit, man kommer sitta som gjuten framför det där i flera år!

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

haha precis som flashspelet Four second fury hur kul som helst

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herr Ormberg
http://www.youtube.com/watch?v=XigqLohg_QM&mode=related&searc...

Marioware till Wii!

Jag har inte spelat den spelserien och det ser duktigt skadat ut, men kul verkar det vara

Warioware om vi skall vara petiga.
http://uk.gamespot.com/wii/puzzle/wariowaresmoothmoves/index....

Såg ganska skoj ut, ser ut som wiikontrollen passar bättre för denna typen av spel än vad gamecube gjorde, även om den versionen också var bra.

Permalänk

Lirade Warioware till GBA och det var skitkul.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Den blinkar bara till ytterst snabbt när man sätter på den, inte annars. Innan uppdaterings lös den friskt när man slängde in en disc. Finns inget att ändra i menyn heller, de inställningarna gäller endast när man får någon ifrån WiiConnect.

Jo, det känns ju lite onödigt att dom satt en snygg diod om det inte är meningen den ska lysa. Kollade också febrilt i inställningarna, men hittade inget av användning.

Skriv gärna om ni lyckas få den att lysa.

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jucce
Löjligt med sådana patent. Bara det faktum att de vill ha en jury-dom pekar ju på att de inte vill ha faktan och patentet bedöma av personer med juridisk kunskap.

Aoch... skulle inte förvåna mig om företaget vann så Nintendo var tvungna att betala.
Tror dock inte de skulle köra en sony och totalvägra, kanske en MS och köpa hela företaget?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Jag som hade hoppats på lite fler recensioner och bilder.

Visa signatur

xbox 360