Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
http://content.ytmnd.com/content/6/6/3/663ce9c578e39d6d9d3700...

'nuff said.

Va?

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunk92
Va?

Hunden är PS3, den andra är Xbox 360.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Hunden är PS3, den andra är Xbox 360.

"ok"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Jag har en lg lx2 och det blir lite flimmer när man kör komponent, har inte testat att köra med vga än dock.

Kör den ingången som tvn pixelmappar via!

http://pixelmapping.wikispaces.com/LG+TVs

LG pixelmappar oftast via hdmi vilket är lite träligt för xbox360 användare men har du tur stödjer din kanske det via VGA med. Samsung har jag för mig bara stödjer det över VGA.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Hunden är PS3, den andra är Xbox 360.

Vadå? PS3 är så avundsjuk på xbox360 att PS3 måste våldta?

Eller är PS3 psykiskt instabil (som dess annvändare) att den går runt och våldtar gosse djur?

PS3 verkar inte ha det lätt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Hunden är PS3, den andra är Xbox 360.

Nödvändigt. Vad gör du i den här tråden ens? *suck*

Edit:
Och att du postar exakt samma bild med exakt samma kommentar i Wii tråden gör dig bara patetisk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Vadå? PS3 är så avundsjuk på xbox360 att PS3 måste våldta?

Eller är PS3 psykiskt instabil (som dess annvändare) att den går runt och våldtar gosse djur?

PS3 verkar inte ha det lätt...

haha exakt
Det är inte lätt när man har brist på argument.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Bara jag som tittar avundsjukt på alla "sällskapsspel" som kommit till ps2? Jag vet att guitar hero ska komma, men är det någon som vet om det kommer något mer, liknande buzz-spelen till ps2?

Visa signatur

._.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Hunden är PS3, den andra är Xbox 360.

HAHA lololol va roligt... Gå och spela Segas roliga spel från 90-talet då dom fortfarande kunde göra nått som inte sög ballz.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huMMpa
Bara jag som tittar avundsjukt på alla "sällskapsspel" som kommit till ps2? Jag vet att guitar hero ska komma, men är det någon som vet om det kommer något mer, liknande buzz-spelen till ps2?

När kommer guitar hero? ??

Detta har jag inte hört innan...underbart!

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

Singstar i Förkväll ftw!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Du får en månad med xboxen när du skapar ditt live "nick" aka gamertag. Och med GoW så kommer det med 2 dygn.

Min GT är: Bayhazed för de som vill lägga till. Har inte guld för tillfället. Men köper mer när jag får mitt GoW till julen.

Jag fick ingen gratismånad med mitt Premium, var bara att betala och vara glad - men det är ju inga stora pengar ändå...

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Vart köper ni era xbox-spel? Tycker discshop.se verkar vara rätt bra! Funderar även på att köpa den extra handkontrollen på netonnet. 478:- inkl frakt!

Är grymt sugen på NHL, Rainbow Six, Tony Hawk 8, CoD3

Permalänk
Medlem

Jag gillar discshop, bra priser o snabb lev. Hanterade även retur och byte utav ett spel jag ångrade att jag köpte mkt snabbt och bra.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Dischshop, the one and only. Relativt billig frakt och man får alltid spelen på release-dagen.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Ok, jag undrar varför ni valde att köpa 360.
För vad jag ser på rescensioner så låter den som en hårtork.
"Själva fläktarna surrar något så fasansfullt och själva DVD läsaren brakar också loss rejält. Därför kan du inte räkna med att använda den för att se DVD film eftersom du då inte kommer att höra vad som säger på filmen."
Kanske lite överdrivet det sista, men endå. Oljud är det värsta jag vet.
Dessutom, ifall man nu skulle köpa 360, skulle man välja Core eller Premium?
Varför?

Permalänk

ang fläktarna,visst dom låter,men att dom skulle låta så pass mycket så att det skulle störa så mycket som vissa säger,det är ju bara BS.
antingen sitter dom typ några CM från xboxen och typ lyssnar på den eller så fokuserar dom all sin hörsel på just det ljudet eller så har dom TV på alldeles för låg volym och LÅTER sej bli störd av ljudet.
jag spelar,ser på DVD och inte stör fläkten mej,och jag sitter relativt nära xboxen,kör också på låg volym på TVn och det går alldeles utmärkt.
det ENDA i ljudväg som jag kan störa mej på ibland är när DVDn drar upp i högvarv och hela bordet skakar till,men det går bort efter ett tag och det stör ej spelandet eller DVD tittandet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Han måste typ ha ställt in ljudet på näst lägsta...
Spelar man spel eller kollar på film så överröstar filmen/spelet, ljudet från 360 flertal gånger.
Sen så låter inte fläkten nästan något alls, dvd läsarn kan man höra om man stänger av ljudet från tvn...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
Jag fick ingen gratismånad med mitt Premium, var bara att betala och vara glad - men det är ju inga stora pengar ändå...

Jo det fick du. Du registrerade inte live-kontot rätt bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Jo det fick du. Du registrerade inte live-kontot rätt bara

Exakt. Man FÅR med 1 månad live.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Åh..

Nu har jag grym beslutsångest, ska jag välja Wii eller 360?

Wii verkar mer "innovativt" och grejs.

Märkte när jag satt och lirade Oblivion på min dator att det inte fungerar så värst bra

Ska man köpa en 360 och vänta med att köpa en ny dator?
Hittade några billiga premium på blocket..

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

360n fungerar alldeles utmärkt att se på dvd med, eftersom dvdläsaren går ner till 1x läshastighet och blir knäpp tyst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Åh..

Nu har jag grym beslutsångest, ska jag välja Wii eller 360?

Wii verkar mer "innovativt" och grejs.

Märkte när jag satt och lirade Oblivion på min dator att det inte fungerar så värst bra

Ska man köpa en 360 och vänta med att köpa en ny dator?
Hittade några billiga premium på blocket..

wii60 ?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dx.
Jo det fick du. Du registrerade inte live-kontot rätt bara

Heh det är möjligt, provade med två konton, följde instruktionerna men det blev ändå draget pengar från kontot - Microsoft har ju inte precis gjort det enkelt att få månaden i mitt tycke. Men som sagt, småpengar och nu är det betalt!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Man måste välja silver när man gör kontot sen kommer det upp att man har en gratis månad.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
Heh det är möjligt, provade med två konton, följde instruktionerna men det blev ändå draget pengar från kontot - Microsoft har ju inte precis gjort det enkelt att få månaden i mitt tycke. Men som sagt, småpengar och nu är det betalt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Man måste välja silver när man gör kontot sen kommer det upp att man har en gratis månad.

Men som du sa det är ju småpengar för en jättebra tjänst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Ok, jag undrar varför ni valde att köpa 360.
För vad jag ser på rescensioner så låter den som en hårtork.
"Själva fläktarna surrar något så fasansfullt och själva DVD läsaren brakar också loss rejält. Därför kan du inte räkna med att använda den för att se DVD film eftersom du då inte kommer att höra vad som säger på filmen."
Kanske lite överdrivet det sista, men endå. Oljud är det värsta jag vet.
Dessutom, ifall man nu skulle köpa 360, skulle man välja Core eller Premium?
Varför?

Fläkten låter nästintill ingenting, det är väl dvdläsaren som låter, men inte så att det blir störande.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Är Table Tennis värt att köpa?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Fan vad nöjd jag är med min 360! Riktigt kul, GoW är precis så bra som alla säger. Måste pinna iväg och köpa Oblivion, Project 8 och Vegas också. Näe, krysslådan var en trevlig överraskning.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
http://content.ytmnd.com/content/6/6/3/663ce9c578e39d6d9d3700...

'nuff said.

'nuff said, Bombur

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!