Windows Explorer problem efter ominstallation

Permalänk

Windows Explorer problem efter ominstallation

Hallå.
Idag gjorde jag, för första gången på mycket länge en ominstallation a windows, formaterade hela system partitionen och började om på nytt.
So far so good...
Efter att ha installerat drivrutiner och vanliga program ( Total commander, sketchup, dvd shrink, firefox osv...) så startar jag om.
Får då se det underbara "sorry for the inconvenience" fönstret som berättar att Windows Explorer måste stängas, varje gång jag klickar på dont send så stängs explorer av (alla ikoner och liknande försvinner) men startar sen igen och samma felmeddelande dyker upp.
Vad göra?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gör om datorn igen om du pallar det har antagligen blivigt nå läsfel så putsa skivan ordentligt och försök på nytt...

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem

Hur lyder det exakta felmeddelande du får?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk

Det är det gamla vanliga om att programmet måste stängas...
Har inte fått det sen jag tog bort drivrutinerna till min bluetooth dongel.
Har testat att reparera och installera om windows, men det har inte hjälpt.
Nu kan jag inte installera drivrutinerna alls
Har inga fler ideer längre, har ni nåt?

Visa signatur