Permalänk

henrik ponten är en fjolla april april btw

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baggeman
Konstigt att egentligen att man inte får fildela fil man köpt själv, man kan ju tycka att man borde få dela med sig av sin surt förvärvade fil, eller surt förvärvad fil kanske man bara kan kalla andrahandsfil?

Har förresten fil från Arla öppen källkod?

Du har inte lagt märke till deras "fil ger öppen källkod" kampanj?

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Du har inte lagt märke till deras "fil ger öppen källkod" kampanj?

När du nämner det så kommer jag till och med att jag har spelet Muylk här någonstans. Där skall man ju besegra Slymmer (aka Pontén) i "kampen om den öppna källkoden".

Visa signatur

Hmm

Permalänk
Medlem

Man kan tycka att steget från fjällko till källkod inte är så stort. Det kunde vara nästa naturliga steg i Arlas utveckling. Men det är inte så att det är öppen källko vi pratar om här?

Permalänk
Medlem

Arla hade nyligen en reklamkampanj där det stod "Länge leve fildelningen!". Det tolkar jag som att deras filer är freeware, men varför måste man då betala för dem?

Brukade man inte masskopiera filer förr i tiden? Fixade så många tallrikar man ville ur samma hink? Fast man visste nog ännu mindre om källkoden då, man hade ju inte ens inehållsförteckningen över de vanligaste variablerna utskrivna.

Permalänk
Medlem

Jag har haft ett liknande problem, men det visade sig att det var en massa spyvaror ivägen och dolde filen. Några polare som inte kan sig på vitvaror hade suttit vid min kyl och hållit på, och jag antar att dom råkade få med lite spyvaror när dom fyllde upp kylen med smått och gott. Synchade kylen med diskmaskinen och gjorde en diskrensning så löste det sig ^^

Visa signatur

-I'm pretty good with a bo staff.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse Laserman
Precis! Du har inte ställt filen i skafferiet måntro?

ram-ösa

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two