Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem

Har läst lite om det nu, och som jag fattar det så ska man få ett "base amor" och loota nya "parts" till det tex horn, dö skallar sen enchanta bronze silver på det så.
Så efter några lvl så kommer det se utt som andra amor och ingen kommer ha likadant
Jävligt nice samma med vapnet..

Permalänk

Vore coolt om man kunde designa egna vapen med delar de bestämt.

Så att man kunde ha ett svärd från början till slut... bara att man smidit om det Typ "Mithril Blade" för mer skada och typ "Elven wrapgrip" för bättre "skaft" som ger bättre chans att träffa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vore coolt om man kunde designa egna vapen med delar de bestämt.

Så att man kunde ha ett svärd från början till slut... bara att man smidit om det Typ "Mithril Blade" för mer skada och typ "Elven wrapgrip" för bättre "skaft" som ger bättre chans att träffa

Mjo, det är en del som saknas i många mmo's idag. "Unika saker" lite som det fanns i diablo, dock kanske inte det skulle hålla i dagens mmo's vad vet jag... menar att där fanns det ju ex. "snakeskin cap of the fox" typ.. och då snakeskin gjorde t.ex. +20 - +30 i def och fox gjorde +10 liv eller något liknande.

Det skulle ju vara grymt som fan om man kunde först göra sina unika saker sen enchanta dom så dom ger ännu mer unika "förmågor".

Mer dynamik i MMO, imo! ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Mjo, det är en del som saknas i många mmo's idag. "Unika saker" lite som det fanns i diablo, dock kanske inte det skulle hålla i dagens mmo's vad vet jag... menar att där fanns det ju ex. "snakeskin cap of the fox" typ.. och då snakeskin gjorde t.ex. +20 - +30 i def och fox gjorde +10 liv eller något liknande.

Det skulle ju vara grymt som fan om man kunde först göra sina unika saker sen enchanta dom så dom ger ännu mer unika "förmågor".

Mer dynamik i MMO, imo! ^^

Håller med dig helt och hållet!
Prefix och suffix på vapnen i d2 är <3

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem

Detta spel verkar ju bli hur grymt som helst. Till när är det beräknat att släppas egentligen, om ett år?

Permalänk
Medlem

Angående EA's uppköp... tror ni verkligen att Games Workshop skulle tillåta dem att göra skit av deras varumärke? Har väldigt svårt att tro det...

EDIT: Vafan, kan man inte lira som Skaven? Det är ju den enda ras jag verkligen vill lira

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
EDIT: Vafan, kan man inte lira som Skaven? Det är ju den enda ras jag verkligen vill lira

De har själv sagt att de ska lägga till fler raser med expansion, frågan är bara vilka.

Men jag kan hålla med dig för jag vill också spela skavens. >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
De har själv sagt att de ska lägga till fler raser med expansion, frågan är bara vilka.

Men jag kan hålla med dig för jag vill också spela skavens. >_<

Får väl börja lira EQII, de har iaf Skaven, fast de heter nåt annat

Nån som vet hur många levels det kommer finnas? Eller hur nu det där funkar med underklasser och shite?

Permalänk

joo oxå intresserad av detta spel Warhammer mark of chaos, Fantasybattles motsvarighet till Dawn of war Där finns skaven :D:D:D o alla heroes o allt phett

Visa signatur

Jag skryter och är medveten om det, varför? Carpe Diem, Biatch ;)

Permalänk

40 levels i detta har jag hört

Permalänk

Sant att det släps senast 4:e kvartalet 2007 ??.. trode det skulle släppas i börjarn av 2007

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Medlem

Alltså va fan... här sitter man och drömmer om att wow-eran ska få ett slut så snabbt som möjligt, och så står det att spelet släpps det 4:e kvartalet 2007?! Det är ju för helvete ett år kvar då!!! T_T

Permalänk
Medlem

Jag tror detta spel kan bli grymt. Det jag var missnöjd med i WoW var just PvPn, tror Mythic kan göra det här riktigt coolt

Vettefan vad man ska vara för karaktär dock, känns ju som 80% kommer välja Destruction - Chaos...

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Angående EA's uppköp... tror ni verkligen att Games Workshop skulle tillåta dem att göra skit av deras varumärke? Har väldigt svårt att tro det...

EDIT: Vafan, kan man inte lira som Skaven? Det är ju den enda ras jag verkligen vill lira

Lär garanterat komma som expansion pack. /me <3 Skaven

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Kommer börja spela war utan tvekan, pvp systemet låter väldigt bra, bara hoppas dom inte lägger för mycket fokus på pve som i flesta andra mmo's.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Kommer börja spela war utan tvekan, pvp systemet låter väldigt bra, bara hoppas dom inte lägger för mycket fokus på pve som i flesta andra mmo's.

Kommer att bli mer RvR(PvP) ju starkare du blir.
Kolla denna videon så förstår du.

http://www.warhammeronline.com/english/media/podcast/files/Ti...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Kommer att bli mer RvR(PvP) ju starkare du blir.
Kolla denna videon så förstår du.

http://www.warhammeronline.com/english/media/podcast/files/Ti...

Verkar vara rätt genomtänkt, men frågan är om de lyckas...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Kommer att bli mer RvR(PvP) ju starkare du blir.
Kolla denna videon så förstår du.

http://www.warhammeronline.com/english/media/podcast/files/Ti...

Jävlar va tydlig video... Svårt att inte fatta den även om man försöker xD
Snygg med...

Hoppas detta spel inte blir föööör mycket arcade känsla och inte såååå tecknat som WoW. Då blir iaf jag nöjd.. Världen är ju rätt ball som man spelar i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Jävlar va tydlig video... Svårt att inte fatta den även om man försöker xD
Snygg med...

Hoppas detta spel inte blir föööör mycket arcade känsla och inte såååå tecknat som WoW. Då blir iaf jag nöjd.. Världen är ju rätt ball som man spelar i.

WASD-styrning as far as I know i detta spel, inklusive hoppande, bara påpekar(kan vara så att jag fått det om bakfoten ^^)

Tycker videon var grymt bra!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Inaktiv

Detta spelet verkar kort och gott jättebra!

Hittade nånting kul: http://www.warhammeronline.com/english/media/video/files/Mara...

Vilken snubbe, snacka om att gilla vad man gör!

Permalänk
Medlem

Mycket bra video.Dock lite oklart om vad som händer med de tidigare "Tiers" när man väl kommit till 4? Känns som om det bara kommer stå och väga där mellan städerna i alla evighet?
Sen kan det ju bli grymt ojämnt om det inte är lika fördelat mellan goda och onda. Undrar hur de tänker lösa det?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Här är 2 koncept bilder på den nya klassen Marauder av Chaos.

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/...
http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumb...

Dom är inte nya? Har funnigts i flera editons bak i Warhammer världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Dom är inte nya? Har funnigts i flera editons bak i Warhammer världen.

Med nya menar jag ny officiel klass i [i]>>>>DATORSPELET<<<<[/i] Warhammer Online: Age of Reckoning. Trodde faktiskt att jag inte behövde vara så specifik i en tråd som handlar om dator spelet.

Permalänk
Medlem

hehe detta spel ser utt att vara grymt
http://www.youtube.com/watch?v=fWvAznIRVLA
http://www.youtube.com/watch?v=UA_p4Fc72Gs&NR=1

hmm lär ju ta ett tag innan man kan testa det.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Avstängd

Hoppas fortfarande man hinner komma med i betan :/
Inte haft tur och vunnit någon key än.

Permalänk

Hoppas detsamma...
längtar till spelet

Permalänk

För dom som väntar men inte är uppskrivna på nyhetsbrevet så verkar det som om realeasen har skjutits upp till första kvartalet 2008.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fältkoma
För dom som väntar men inte är uppskrivna på nyhetsbrevet så verkar det som om realeasen har skjutits upp till första kvartalet 2008.

Jösses dom börjar dra ut på tiden... spelet hinner bli gammalt innan det släpps ju

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk

Vill verkligen börja spela WAR

Ska lira en Warrior Priest jag "GO GO BALDIE!"