Bleak
Snabbkyla Coca Cola
"Happiness is only real when shared"
Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
Nej jag vill inte.
ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6
» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.
Motherboard:•Asus Prime B550-Plus
Cpu:•AMD Ryzen 5 5600X
Memory:• Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:•PNY GTX 1080 8GB
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
i5 6600K 16 GB RAM GTX 760
En anonym kommentar hos Kent Persson (M):
"Nu skall han [Christian Engström] tydligen gå och göra precis det han sade innan valet, förstår att det känns främmande för en moderat."
Mina boktips: Clean code — Head First Design Patterns — Head First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.
Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7
En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.
Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7
Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |