Permalänk

Musikmobil?!

Hej, jag har lite mobil frågor

Telia ringde mig förut och ville att jag skulle förlänga mitt abonemang, och skaffa en ny mobil då mitt gammla abonemang nu går ut.

Så frågan är vad jag ska har för någon ny mobil?!, just nu har jag en halvpaj och skabbig K750i.

Jag vet att alla nya mobiler har mp3 spelare men hur är dom när det gäller ljudkvalié?, min K750i är inget vidare om man jämför med en vanlig mp3 spelare.. jag vill värkligen ha en mobil som det är bra ljud på när man lyssnar på musik.

Jag vill nämligen slippa köpa en ny mp3 spelare också, samt att man slipper ha så mycke i fickorna

Så om någon här känner till någon bra musik mobil så får ni gärna tippsa mig för jag har 0 koll.

MVH

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Avstängd

Knivig sits. Kan du vänta en månad eller så så hinner åtminstone SE släppa sina modeller. Nokia, LG och Samsung är jag lite dåligt uppdaterade på.

Permalänk

Nokia har även några nya på gång. T.ex. 5310 som jag själv kommer införskaffa så fort det går.

Edit: För att vara lite mer on topic.

Jag hade förut en W800, den var konstant ett lågt brus i bakgrunden. Har även haft en LG KE600 som var riktigt bra ljud i men tyvärr en kass telefon i övrigt. Har nu Nokia 5300 som även den har lite problem med brus. Detta när jag kör med sladd.

Efter att jag skaffat trådlöst stereo-BT Nokia BH-500 så är det klar förbättring så nu är jag riktigt nöjd med ljudet.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

En musikmobil kan inte vara bättre än en stand-alone mp3, enligt mig

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd

satsa på w960 eller w910 när dom kommer om ca 1-2 månad........w960i kommer blåsa bort både N81 & IPhone stort, (i allafall vad jag tror).

och som sagt kommer k850i va den 1:a Cybershoot mobilen med "riktig" Walkman (3.0)

Visa signatur

go7900gs (600/800) + (Xps)130W power supply || T7200 || 2046MB || UltraSharp TrueLife
____________________________________________
Benchmark:[img]http://img225.imageshack.us/img225/7261/38662361wc4hj5.jpg[/img]

Permalänk
Avstängd

W910 har jag 'lekt' lite med Skjutmodell med lagom storlek. Denna var en testversion så menyerna var lite sega. Den har ett gyro som gör att man kan spela gamla hederliga spel genom att bara 'luta' telefonen i sidled/framledes.

Trevlig men inte riktigt min modell.
W960 är snarare min modell med härlig pekskärm.

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180