Logitech Viewport AV 100, mjukvara + drivrutiner?

Permalänk
Medlem

Logitech Viewport AV 100, mjukvara + drivrutiner?

Jag fick häromdagen låna en Logitech Viewport AV100.

Fick däremot inte någon skiva med mjukvara eller drivrutin.
Headsetet är blåtand och blåtandsmottagare gissar jag sitter i själva laddar/webcam stativet.

Kör Win XP SP2 vilket inte hittar varken någon blåtandsmottagare eller någon kamera.

Ägnade ett par timmar igår att leta efter drivrutiner och eventuell mjukvara, vilket var fruktlöst.

Skulle vara intressant att veta om det finns nån här som vet nånting om den här prylen. Var isf det går att hitta drivrutiner/mjukvara. Funkar den bra/dåligt?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Mr_Lazy:

saxat från driverstock (är samma på driverslab också)

//
Description for Logitech ViewPort AV 100 driver:

INSTAEC.EXE is a patch for the Logitech® ViewPort™ AV 100 software version 8.5.0 only. If you have a newer version, you will not need this patch.This patch resolves issues with PCs using certain sound cards. Symptoms are loss of system audio after installing the ViewPort AV 100 software v8.5.0.IMPORTANT: After installing this patch, you will need to unplug the ViewPort AV100 camera and reboot your computer. After rebooting, plug in the camera.View product features.
\\

Däremot på den andra sidan du länkade till så är det ju väldigt intressant, hittade den igår också. MEN hittar du någon ladda ner knapp? Jag letade febrilt, bad min flickvän kolla så att det inte bara var jag som var extra dum för tillfället, bytte browser (FF till IE) utan resultat. Det verkar helt enkelt inte gå att tanka från den där sidan. Kan inte hitta att man måste registrera sig någonstans heller.

Permalänk
Medlem

hehe såg det nu också

finns massa kommentarer där folk frågar hur man laddar ner men ingent svar bra sida haha

du kan ju alltid testa att installera deras "driver update"-program

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Har försökt hitta nån kontakt info på den svenska logitech sidan, tänkte dra iväg ett mail och höra lite med dem, men de hade bara telefon, drog iväg ett mail till england istället, får väl se vad dom säger.