Permalänk
Robot

Spel/surf hörna

Hej ville ladda upp min dator här på swec.
Nåjaa nyköppt för cirka 1 månad sedan och är jävlit nöjd.

Specc på den är då :

Amd Athlon X2 4800+
Asus M2N-X
Wester Digital 320 GB
Zalman CPU Cooler
Club3D 8600Gt
550W nätagg

Kringutrustning:

Logitech x-530
Microsoft 1.1 mus
Skit tangentbord , ska köpa nytt

har 9000 poäng i 3D mark 06

Besök albumet: Spel/surf hörna av BlackTower

Permalänk

duglig Poäng i 3D mark.. men mycke mer är det inte.. bra gamer burk för den diskreta mindre kräsna..

Permalänk
Medlem

Hade inte klarat av fem minuter med att inte ha tgb & musen i samma höjd.

Permalänk
Medlem

blblblb, vet ej vad jag ska skriva. =-..-,.,

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Avstängd

Så du har din Fan mate 2 utanför datorn.

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Avstängd

spelar inte så jättemycket men det är nog bare Counter strike 1.6 som är igång . men ibland åker flatout 2 och något av dom senaster medal of honor igång . klart jag har min fan mate utanför datorn

Visa signatur

Amd Athlon 4800+,2GB 667 MHz kingston,Western Digital 320 gb,Asus M2N-X,Club 3D 8600GT,Zalman Cpu Cooler,

Permalänk
Medlem

Du har inte 9k i = lie ...jag har 4,5 med mitt 8600gt och det är normalt..dessutom har jag ne PD som motsvara en x2 4800.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beweer
Du har inte 9k i = lie ...jag har 4,5 med mitt 8600gt och det är normalt..dessutom har jag ne PD som motsvara en x2 4800.

Mja 9000 hade varit normalt med ett 8800gts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Mja 9000 hade varit normalt med ett 8800gts.

det var ju det jag sa .....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Hej ville ladda upp min dator här på swec.
Nåjaa nyköppt för cirka 1 månad sedan och är jävlit nöjd.

Specc på den är då :

Amd Athlon X2 4800+
Asus M2N-X
Wester Digital 320 GB
Zalman CPU Cooler
Club3D 8600Gt
550W nätagg

Kringutrustning:

Logitech x-530
Microsoft 1.1 mus
Skit tangentbord , ska köpa nytt

har 9000 poäng i 3D mark 06

Besök albumet: Spel/surf hörna av BlackTower

Yööörk.!!

En kille ljuger om 3dmark 06 resultat!!! damn skaffa mer neon så tror vi dig..

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
Yööörk.!!

En kille ljuger om 3dmark 06 resultat!!! damn skaffa mer neon så tror vi dig..

Kul....dessutom så "fördubblar han resultatet "

Permalänk
Medlem

Haha. Du får inga 9000p i 3Dmark 06 med den datorn. Ännu ett random skrivbord, bara för att jag är så trött på folk utan något speciellt att visa och som gärna lägger upp suddiga bilder så får du bara en etta.

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beweer
Du har inte 9k i = lie ...jag har 4,5 med mitt 8600gt och det är normalt..dessutom har jag ne PD som motsvara en x2 4800.

jag har 9000
och vad det gäller DokujiN SUG DIN KUK

Visa signatur

Amd Athlon 4800+,2GB 667 MHz kingston,Western Digital 320 gb,Asus M2N-X,Club 3D 8600GT,Zalman Cpu Cooler,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlackTower
jag har 9000
och vad det gäller DokujiN SUG DIN KUK

Ge mig en screenshot på det......och varför ska han suga på sin *** ?
Väldigt Omogen kommentar....Jag tyckerattdu ska sluta ljuga och bara posta ett album som folk vill se. Sedan så tror jag inte att någon på forumet blir glad av sådana omogna påhopp om könsorgan.

Mvh beweer

Permalänk

jag får dryga 7k med min så snälla inga 9k här inte

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk

9000 är vad jag får med mitt ena 8800gts, c2d 6600 2.4ghz, 2gb corsair ram..

om du får 9000p med den där så vet ifan ditt graffe / prolle måste klocka som en gud... inte en shans att du får dom poängen oklockat..

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jag pular ut ~ 10 000 P i 06 med min rigg. (sign)

Så ditt "mirakelkort" får den scoren i 05 killen, men inte en chans att det är i 06.
http://img510.imageshack.us/img510/3540/05stockbu4.jpg

Exempel. Dock med en sämre CPU, men tror du inser att du har "skrivit" fel.

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem

Han får inte den poängen. Det är vanligt att folk försöker förbättra storleken på sitt internetkön med lögner.
Borde finnas aktiva ops som kräver fason på småpojkar som dessa också. Det är bara tragiskt att få "SUG DIN KUK" från någon som inte ens vet vad en kuk är.

SweClockers heter sidan, inte SweSpänners. Skärpning snälla?

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Avstängd

Okej ska ta en screenshot så får ni *** i mej se de !!!!

Visa signatur

Amd Athlon 4800+,2GB 667 MHz kingston,Western Digital 320 gb,Asus M2N-X,Club 3D 8600GT,Zalman Cpu Cooler,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlackTower
Okej ska ta en screenshot så får ni *** i mej se de !!!!

akta photoshop AB nu

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stackarsjack
akta photoshop AB nu

photoshop is the grej xD

Permalänk
Medlem

Ni behöver ju inte hacka på killen, 5:ans ligger trots allt bredvid 6:an så det kan vara ett litet typfel.

Med andra ord, ni behöver inte ta ut något i förskott och ha snopp-mätar-tävling för det.

Vettefan vad som har hänt med SweC, men moralen och respekten verkade försvinna samtidigt som Dual Core tekniken lanserades...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

och jag får 10000p i 06 med mitt Gforce4 64mb...

lol d:

skämt o sido.. med min burk i signaturen.. får jag runt 10.500p i 06an.

så att du får 9000... jo visst, och grisar kan flyga d:
du kanske har skrivit fel? du kanske körde 05an?

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Jag håller med alla andra! det finns inte en chans att få 9000 i 3dmark 06!
Du kanske får det i 03!
Eller det finns ett sätt om du överklockar cpu:n så mycket som ingen annan har gjort eftersom det är en AMD måste väl du komma till 4Ghz eller nått för att komma upp i samma klass som Intels C2D extreme. Och sen överklocka graffekortet med ca 200% om inte mer. och det lär aldrig gå. Vad behöver man till allt detta? Jo ett jävligt bra nätagg och mycket kväve och kopparrör till cpu:n och till gpu:n och kylflänsar till minnerna + 3 stycken Delta fläktar!

Visa signatur

LinuX

Permalänk
Medlem

Jag anmälde desvärre hans inlägg, så om ni tittar noga så ser ni att han är avstängd.
Har varit en trogen swec'are några år nu, och orkar inte med att folk beter sig hur som helst.
Dock så sa jag inte att han skulle stängas av, bara varnas.
Men de tog säkert rätt beslut.

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem

Såg väll rätt så ok ut, förutom att tegelstenen till skärm. Lite klena saker men helt ok, går spela saker med.

Permalänk
Medlem

Han kan ju lägga orb länk ist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MjoO
Jag anmälde desvärre hans inlägg, så om ni tittar noga så ser ni att han är avstängd.
Har varit en trogen swec'are några år nu, och orkar inte med att folk beter sig hur som helst.
Dock så sa jag inte att han skulle stängas av, bara varnas.
Men de tog säkert rätt beslut.

Drar man iväg könsrelaterade påhopp när man saknar argument har man inte här att göra. Tycker det var helt rätt beslut av SweC.

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk