Permalänk
Medlem

lyssnar på musik och skriver på ett hemprov i historia :/

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

kom på att jag vart sugen på äppelpaj... får göra det i morgon. haha

annars så kikar man lite lätt på Bullshit.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Lyssnar på Björn Rosenström - Värdelös

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Ser till att slipa till basen i Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Slötittar på Calcium Kid som går på tv nu och funderar på om jag ska laga lite mat. Finns ingen pizzeria som har öpper efter 22 i denna håla...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

lyssnar på musik å väntar på att kl ska bli fyra så jag kan träna bowling:)

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem

Är lite crazy och städar lägenheten.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

käkade precis äppelpaj, och nu ska man in i hobbyrummet och löda kontakter på 1:18

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

håller på o pissar på mig.

jag ska nog kissa nu..

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på läraren som är på lunchrast så han kan kolla igenom min pärm med fotouppgifter och säga att jag är duktig så jag kan gå hem 2 timmar tidigare fantiserar om att äta ben and jerrys och ugnsvärmd marinerade quornfiléer med någon sås eftersom jag är skithungrig pga att jag inte känner någon jag kan äta lunch med i min klass.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på far så att vi kan åka ner och hämta ut mina paket med bla en G25:a Efter det så ska vi åka och kolla på en ny tv också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Sitter å vräker i mig fiskpinnar och pan-pizza, samtidigt som jag beställer grejer till mitt nya projekt och kickar runt på SweC.

Snart bär det av till jobbet...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Hemma..förkyld...precis kommit från Ultraljud och fått kontrastvätska i blodet...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Hemma..förkyld...precis kommit från Ultraljud och fått kontrastvätska i blodet...

Hehe, å ja väntar på å få gå till sjukhuset. Jobbar på Akuten dock. Se vad för mysigt man får in i dag...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Sitter och svär över en polare som tror han är så "rolig" .... gaah vilka dryga människor det finns

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

Sitter på jobbet och fjärrstyr min dator hemma och donar och fixar samt snackar med bodymodfication people

Permalänk
Medlem

Sitter i Thailand och chillar på feta 1024/128-uppkopplingen hos far min Varmt är det också, för jävla varmt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Halvsover och snorar..

Gnatt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Avstängd

Uppdaterar Java...

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Dricker kaffe / juice och äter rostade mackor med korv på

Permalänk
Medlem

sitter i lunchrummet på jobbet och längtar hem. Slutar 00:00. :-/

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

pluggar franska..har oändligt många glosor!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .j
sitter i lunchrummet på jobbet och längtar hem. Slutar 00:00. :-/

aaaaah, hemma.

Swec'ar och gör musik.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

reparerar xp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noodles^
reparerar xp

Haru rätt hylsnyckelsats?

Själv sitter jag å fantiserar...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Käkar Som Tam/Tum

Permalänk
Medlem

Precis slängt i mig dagens första måltid för 40min sen och sitter vid datorn och försöker hitta nått nytt spännande spel att lira nu när Ep2 och Portal är avklarat

Visa signatur
Permalänk

Sitter pank och funderar på hur jag ska fixa alkohol samtidigt som slutlåten i Portal "Still Alive" loopas i Winamp.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Lyssnar på musik och Dricker kaffe samt funderar...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Funderar på om jag ska gå till jobbet och börja 3h tidigare eller ej då jag ändå inte orkar få en blund inatt verkar det som...

Visa signatur

Citera för svar!