Permalänk
Medlem

Vad gör Du just nu?

som topic lyder.... Vad gör Du just nu?

själv kom man nyss från "posten" även kallat för ICA, hämtade lite prylar till Rc-bilen.

och nu äter man glass med maränger och massa chokladsås. *mumma*

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Precis haft lunch.
Sitter och tuggar tuggummi och jobbar.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Stigit upp alldeles för sent och funderar på om det är en bra ide att äta lunch direkt istället för frukost..
Åt en chokladboll med cider och diskade lite.

Grämer mig över det jobbiga att gå till affären och handla mat.

Har ledigt och fundrerar lite på om jag ska hitta på något trevligt idag.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Råkade somna på skrivbordet här på jobbet, kom på att jag hade tid hos frisör om 10 minuter, hinner få i mig en korvmeny på shell till lunch och nu sitter jag här på jobbet igen och ska gå och ta fikarast

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem
Permalänk

Sitter och väntar på svar från kund och uppdragsgivare... (vilket i detta fall inte är samma, nope ) ...och pengarna bara tickar in.

Permalänk
Medlem

Är på jobbet och försöker leta reda på en ev. bortsprungen kundorder. (inte bra)

Den fanns inte på swec iaf... *Konstaterar*

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Ska snart köra båt ett tag... Lämnat Penang och är på väg upp till Phuket...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Kom till jobbet för ungefär en timme sen, bara elva kvar.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Håller på att vända tillbaka dygnsrytmen till den rätta. Börjar bli lite trött nu.

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Medlem

dåså.. precis blivit klar med meckande av MTA-4an.
nu bör inte avgaserna kladda ner bakre bärarmen mer, samt inte läcka vid motor och manifold.

nu är det dags för ICA...igen.. yee..fast Supermarket

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

sitter på jobbet och försöker spåna fram bra argument för ett avtals ogiltighet. men det går trögt.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet, internetsupport för större bolag.

Pratade nyss med en kund som hade stora problem med det svenska språket. Tycker att om de ska ringa in till supporten så bör de ju i alla fall kunna förstå en... men men, de har det väl iofs inte lätt...

...9 min kvar tills jag slutar... yay.

Permalänk
Medlem

Kom nyss hem från ett lugnt pass på jobbet då ett lågtrycksrör och en säkerhetsventil hade gått sönder. Så nu sitter jag och läser lite mail från DB. Om allt går som det ska så kommer jag få datorn innan helgen!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Vart ute och jämförde priser på Laptops på OnOff, Media Markt och Siba. MediaMarkt hade sämst priser (!) och sämst laptops. Siba hade bäst.

Permalänk
Medlem

Nu sitter man och försöker avgöra om en skurv är en torx eller om det är vanlig insex, den är rostig som fan så det är lite svårt. resten av bultarna är så rostiga så man kan tro att det är brytbultar.

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

Installerar SMB 2003 och lyssnar på Filip och Fredriks USA-resa.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=66...

Permalänk
Medlem

Spelar wow. Levlar upp min warrior så jag får en 3:e gubbe i outlands. Lvl 57 nu

Men snart ska jag fara och handla mat för min kyl är skrämmande tom.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Precis ätit en stor portition av stark thailändsk mat och är extremt trött efter maten (som alltid)... >.<

Visa signatur
Permalänk

nyss kommit hem från träningen,druckit en esapro drink,dushat,ska snart äta och rätt så uppenbart så läser jag i denna tråden nu;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Öppnade just dagens första cola och sitter och inser att man borde nog ta ett besök i ekorrhjulet.

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Hedersmedlem

Kör CPUTest (OS X's motsvarighet till Prime95) då jag håller på och undervoltar processorn. Det gör visserligen datorn, inte jag... Jag gör ingenting, slösurfar på sweclockers då.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Avslutade precis Oblivion för att hoppa in på ventrilo igen som jag precis loggats ur från på något sätt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Avslutade precis Oblivion för att hoppa in på ventrilo igen som jag precis loggats ur från på något sätt.

Kör du nån multiplayer-mod eller är ventrilon bara för allmänt snack medans du spelar?
Samt om det är MP, funkar det bra?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Försöker njuta av sista dagen på min semester,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Kör du nån multiplayer-mod eller är ventrilon bara för allmänt snack medans du spelar?
Samt om det är MP, funkar det bra?

Tyvärr, jag kör helt själv D: Har bara ventrilo för att ha någon att prata med än äckliga NPCs och medföljare som säger samma sak om och om igen
Dock har jag hört att MultiTES4 (http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/ ) ska fungera riktigt bra, men tyvärr går det inte att göra så mycket, och max 2 spelare kan kör samtidigt. Men det är iallafall något.

Permalänk
Medlem

Sitter och halv drömer och funtar lite på hur man skall komma igång med gitarr lättast..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Har precis kommit hem efter en dag i Borlänge, och sjunkit ihop framför burken.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Precis käkat lite, spelar nu wow och tankar Everquest 2 trial.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Precis käkat klart min "frukost" medans jag kollar på Greek

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.