Kan inte flytta skrivbordsikoner eller dra och släppa saker i överhuvudtaget

Permalänk
Medlem

Kan inte flytta skrivbordsikoner eller dra och släppa saker i överhuvudtaget

Hej

Har fått en väldigt konstigt problem i windows xp. Det är så att jag inte kan flytta några ikoner alls. Kan inte heller tex dra en fil som jag vill skicka till en msn ruta eller liknande.

Kan inte använda vissa program för att musen inte fungerar, händer inget när jag trycker på något.

Någon som vet vad som kan vara fel? och hur man åtgärdar det?

mvh

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att en polare spelat dig ett spratt och tagit printscreen på ditt skrivbord, använt bilden som skrivbordsbakgrund och sedan gömt alla dina ikoner?

En riktig klassiker, ojojoj så många gånger man kvävt asgarv medans grannen på LANet går bärsärk

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Indeed en klassiker
Åkt på den ett par gånger. haha.

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Avstängd

haha brossan gjorde det på min dator med :P. Tog printscreen sen satte han firefox på skrivbordet jag bara, Vafan den ska inte vara där så jag försökte få väck den till jag kom på att det var en bild =/. liksom bara typ DOH. :P;)

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<