DiabloII mmBot - Vista

Permalänk
Medlem

DiabloII mmBot - Vista

Tja,

( Nu vet jag inte om det här är tillåtet på Sweclockers forum, men lås bara tråden ifall det inte är det )

Har fixat mmBot till DiabloII, med Windows Vista.
Får det inte att funka, byggt upp en sorc som dom sagt med chain light, samma eq, ställt in PKID, karaktärens namn, acc, vilken plats den är på osv.
Fast jag vet inte om jag gjort allt rätt, men iallafall.

När jag startar mmBot så stängs vanliga Diablo ner, det startas ett nytt, men inget annat händer, får gå in på gubben själv och roa mej själv.

Och ja, jag har inställt på 16-bitars.

Hört om många som inte fått det att funka på Vista, men även ett par som fått det att funka, nån kanske är du?

Om jag ser att du kan hjälpa mej, så tar jag gärna din msn.

Belöning då.. En SoJ på EuSCL?

Tack!

/Phear

Permalänk
Sötast

Låter som ett roligt spel... som spelar sig själv när man är på jobb..... fattas bara månadskostnad!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

såna som du borde bli bannade på livstid.

Permalänk
Avstängd

jag blev bannab pga mmbot :(. Fast jag körde igång igen utan mmbot ;). Mycket bättre för magen

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
såna som du borde bli bannade på livstid.

Håller med till fullo!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
såna som du borde bli bannade på livstid.

Först och främst: Jag är inte alls insatt i diabloladdern, men vilka fördelar får man med mmbot? Levlar boten åt en så man blir level 99 efter en vecka då antar jag? Hur lider du av det? Frågar av ren nyfikenhet, inte för att leka smart

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Först och främst: Jag är inte alls insatt i diabloladdern, men vilka fördelar får man med mmbot? Levlar boten åt en så man blir level 99 efter en vecka då antar jag? Hur lider du av det? Frågar av ren nyfikenhet, inte för att leka smart

MMBot är ett script som automatiskt startar upp Diablo 2, loggar in på ens konto (alltså måste man ha skrivit in sitt lösenord, många drog nytta av detta och skapade egna sidor och gömde en keylogger i programmet och sedan snodde folks konto efter att dem "bottat" lite), och sedan skapar den spel helt av sig själv, och dödar bossar med högre drop rates och plockar upp allt som man själv har valt att botten skall ta upp, som till exempel "high runes". Alltså är detta en extrem fördel..

Permalänk
Medlem

Varför ska jag bannas på livstid när jag inte gjort nåt?:)

Sånna saker kommer jag rapportera från och med nu, ge mej riktiga svar som hjälper, eller stick.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phear@D2
Varför ska jag bannas på livstid när jag inte gjort nåt?:)

Sånna saker kommer jag rapportera från och med nu, ge mej riktiga svar som hjälper, eller stick.

Jaja, för att vara lite snäll då.

Har du testat att sätta både Diablo 2-genvägen och botprogrammet på administratörsläge? Sedan kan du även testa kompabilitetsläge för XP på båda. Det brukar funka för de flesta.

Permalänk
Medlem

Jag hade hålt med om att killen skulle bannas på livstid för bottande OM det inte var för att det handlar om D2. Du kan helt enkelt inte få lika bra gear som botusers lika snabbt. Helt värdelöst alltså.

Diablo 1 och 2 kommer alltid att spelas bäst med hacks o fusk.

Tills blizzard gör att absolut INGEN kan fuska (kommer inte hända).

Permalänk
Medlem

Ska testa det, tack.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Multiplayerfusk, ajabaja.