Permalänk
Medlem

Min är skickad idag från tre så hoppas den kommer imorgon
Väldigt drygt att sitta över helgen och vänta på nått som man vill ha annars..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
När beställde du din? Beställde min natten mot igår(10) så jag hoppas jag får min imorgon..

Beställde natten måndag/tisdag och den låg på posten onsdag. jag hämtade ut den idag för jag har varit bortrest.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Varför ladda den? Du vet att sedan Li-Ion gjorde sitt inträde i mobilbatterivärlden 2002 finns ingen anledning att stressladda innan användning.

Var är det för speciellt med dessa då? man måste väll ändå ladda den fullt första gången? de sa de på tre support i alla fall

Ska posta lite bilder med kameran senare

EDIT:
Här kommer ett gäng bilder! tyckte det var rätt bra för att vara en såpass billig lur.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk

Ojdå, dom vart ju fina!

Kan du testa o ta med blixten också så får man se hur det blir

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwoRdFiSh
Ojdå, dom vart ju fina!

Kan du testa o ta med blixten också så får man se hur det blir

Det kan nog bli svårt det. Den har ingen blixt Jag tog några bilder med LEDen igång innan och det blev väll sådär. Det duger nog men jag skulle nog föredragit blixt.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
Det kan nog bli svårt det. Den har ingen blixt Jag tog några bilder med LEDen igång innan och det blev väll sådär. Det duger nog men jag skulle nog föredragit blixt.

haha jasså är det sant?
Trodde den hade blixt som på k810i

Har ni hittat några nackdelar med den än?

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem

Min kom idag så helgen är räddad,så fort det kommer ut en mjukvara med vanliga sonyericsson menyer sen så debrandar jag min,känns lite som en barnmeny när man ser tres egna skit..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
Min kom idag så helgen är räddad,så fort det kommer ut en mjukvara med vanliga sonyericsson menyer sen så debrandar jag min,känns lite som en barnmeny när man ser tres egna skit..

Kom ihåg att garantin försvinner då.

Permalänk
Medlem

Som jag hört så är det bara om det är nått fel som mjukvaran ordnat isåfall,om högtalaren,mic etc går sönder så ska garantin gälla...

Permalänk
Medlem

Har också en K770i. Sitter dock och funderar på att byta till en K810i för BestPic och bildstabilisator. Vad tycker ni ?

Permalänk
Medlem

"blixten" i totalmörker på vinden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
"blixten" i totalmörker på vinden..
http://img79.imageshack.us/img79/3015/dsc00034mf0.jpg

såg bättre ut än vad jag förväntat mig dock inte lika bra som blixt, men ändå skapligt.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Den såg mycket snyggare ut i tv-reklamen.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk

Ska köpa antingen denna, k530i eller Nokia 6120 Classic.

Har nyss läst den omfattande recensionen från gsmarena.com och de verkade gilla den.
Knapparna, ljudet displayen och speciellt styrknappen sägs vara riktigt bra.
Nackdelar är dock att den bara har ett "uråldrigt" QCIF (176 x 144 pixels) filmläge och inget best pic fotoläge.

Permalänk
Medlem

Här är lite fler bilder, tagna idag, mulet ute men jag tycker de är helt ok:

Klicka för 800 X 600.

Mobilen verkar vara mycket trevlig, skärmen är bland det bästa jag sett och det är ganska skönt att komma tillbaka till SE menysystem efter att använd annan mobil senaste åren.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Jo det blir riktigt fiuna bilder med denna telefon,lagt ut min på tradera nu då jag får k850i nästa vecka... man kan fundera om man totalt väck i pannan när man byter telefoner som man gör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
Var är det för speciellt med dessa då? man måste väll ändå ladda den fullt första gången? de sa de på tre support i alla fall

Helt onödigt då Li-Ion-battericeller inte har någon minneseffekt. Om Tre support säger åt dig att bada med telefonen, gör du då det? Kundtjänstpersonal vet i regel inte ett dyft mer och knappt det, än vad som står i deras program på datorn.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

jag använder kameran på telefonen nästan bara på fester då det ju oftast e lite dunkel belysning..ingen som kan lägga upp lite partybilder?

Permalänk
Medlem

jag har köpt en k770i från er och har problem med en sak. när jag sätter på "tyst läge" så är det fortfarande ljud när man tar kort med kameran.
är detta någon som vet hur man fixar?

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk

Tyckte att detta verkade vara den perfekta mobilen för mig.
3g, FMradio, LEDlampa, bluetooth, bra kamera, sjysst musikspelare (är ju i själva verket en walkman version 1. enda skillnaden är att det inte finns nån mega bass inställning), grym knappsats (många som anser att d-paden är typ den bästa hittils på en mobil) bra display (gsmarena säger att den totalt utklassar k810) snygg design, med mera.

De enda problemen är ju att videon är halvkass, att blixt saknas ( inget problem för mig som ändå alltid har med digitalkameran) och att det inte finns nåt 3,5mm uttag.

...Trodde jag.
Nyss upptäckte jag att alla ports sitter på sidan av telefonen.
Blir inte det väldigt knasigt när man ska ha telefonen i fickan och ha hörlurarna i?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
jag har köpt en k770i från er och har problem med en sak. när jag sätter på "tyst läge" så är det fortfarande ljud när man tar kort med kameran.
är detta någon som vet hur man fixar?

Det har inte jag på min...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flygande dadeln
Läst att alla ports sitter på sidan av telefonen.
-Blir inte det väldigt knasigt när man ska ha hörlurar i och telefonen ligger i fickan?

Nej, snarare tvärtom skulle jag vilja säga...

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk
Medlem

Ni som har beställt denna lur, jag förstår inte hur man kan köpa BARA luren från Tres hemsida. Dom vill att man ska lägga till abonemang eller kontantkort... Har ju redan ett tre-abonemang... Hur gör man?

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk

Pandemon: Men blir den inte alltför bred?
Och blir det inte bökigt när man ska ta upp telefonen? Trillar inte kontakten ur eller nåt?

tim2k: den finns numera att köpa i Tres fysiska butiker också. (Jag var och provtestade den igår, men drog snabbt då försäljarna blev alltför påtryckande. )

Ring och hör dig för.

Permalänk
Medlem

Okej då vet jag... Var inte K770 jag tänkte på, utan K850 men ändå :). Den är billig hos Tre jämfört mod andra butiker.

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tim2k
Okej då vet jag... Var inte K770 jag tänkte på, utan K850 men ändå :). Den är billig hos Tre jämfört mod andra butiker.

Bara en tanke: Om du redan har ett abonemang hoss tre så köp en lur med tre-kontantkort... Så äre ju bara att förpassa kontantkortet i nån låda/soppen å trycka in dit eget SIM-kort... Dessutom blir det väll några kronor billigare med kontantkortet.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flygande dadeln
Pandemon: Men blir den inte alltför bred?
Och blir det inte bökigt när man ska ta upp telefonen? Trillar inte kontakten ur eller nåt?

Nej, det är inget jag har upplevt iallafall... Har haft andra SE-mobiler med kontakten på sidan innan, och även sådana där den sitter i botten.
Jag föredrar nog att ha den på sidan, men det kanske är en smaksak...

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pandemon
Det har inte jag på min...

Va? så din blir alltså tyst?
Jag snackade med en tjej på kundtjänst som hämtade en och testade. Hennes var också ljud i när den va i tyst läge.

Kan man kolla vilken programvara man har eller något? vill jämföra om jag har samma som dig

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk

Har nästan bestämt mig för köp nu.
Tillsammans med abonnemanget Bomben för 100 kr/mån under 24 månader, kostar telefonen 40 spänn i månaden.

Det 2400 kr för abonnemanget och 960 kr för telefonen under 2 år. Det blir totalt cirka 3350 kr.
Och då får jag ringa/sms:a/använda tjänster för hela månadsavgiften.

Såvitt jag vet har jag inte missat någon dold kostnad heller. Ska ned på stan och dubbelkolla med 3 senare idag.

Innan jag genomför köpet: -Vad har ni för erfarenheter av 3? Har de bra täckning etc? Något att klaga på? Dolda kostnader/fula knep?

Permalänk
Medlem

Verkar vara en sjukt trevlig lur...

Någon som vet om den kommer att släppas under någon annan modellbeteckning inom överskådlig framtid?
Att köpa en telefon med 3-abb finns inte i min värld.

Permalänk

Har hört mig för på olika elektronikbutiker om de ska få in den snart men ingen vet något.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jive Att köpa en telefon med 3-abb finns inte i min värld.

vadårå?
Något speciellt hat mot 3 eller vill du bara inte bli uppbunden rent allmänt?

Man kan ju för övrigt köpa telefonen med 3 kontantkort också.
Men det verkar suga, för då måste man minst ladda in 150 spänn, och man får bara ringa för de billiga samtalstaxorna (som inte ens är billigare än andra kontantkort typ halebop) i 30 dagar efter en laddning, sen blir det mycket dyrare.
Vill man byta måste man dessutom pröjsa 250 kr för att låsa upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

vadårå?
Något speciellt hat mot 3 eller vill du bara inte bli uppbunden rent allmänt?

Inget speciellt mot 3. Dock är det värdelös täckning där jag vill använda telefonen och dessutom vill jag ha kontantkort.

Jag ringer så lite så ett abb är en förlust för mig hur man än ser det.