Fler AMD 770-moderkort

Permalänk
Melding Plague

Fler AMD 770-moderkort

I dagarna har det lanserats flertalet moderkort som bygger på AMD:s egna styrkretsar. Tillverkaren ECS har idag släppt moderkortet A770M-A som bygger på styrkretsen 770.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

blä, fult:(

Permalänk
Medlem

Vill veta hur bra dessa kommer att klocka grymt för oss som inte vill ha SLI/Xfire system.

Visa signatur

|| Surface GO 2 ||

|| NR200P, 12600K, Z690M-ITX, NH-U9S, RTX 3060 Phoenix, SKC2500 500GB, Fury 16GB, HX520 ||

Permalänk
Medlem

"Det har en am2+-sockel för samtliga Athlon64-processorer samt de kommande Phenom-processorerna."

Blev lite lurad där. Tänkte först "oj, detta skulle ju funka med min nuvarande CPU". Vad som fick mig att tänka så fel vet jag inte, min Athlon64 är s949.

Permalänk
Medlem

få se ECS är inte kända som stora klockkort men jag tycker mitt duger jävligt bra för klockning och nån annan här på forumet har också gjort en fin klockning med ecs så det är nog bara att lista ut hur man ska göra på dom så är det fin fint
fick stanna pga värme här

Permalänk
Medlem

"SA3L" vadå fult, deras kort skall ju vara blå, jag har ett nu och har haft flera, men jag väntar på vad som kommer Q1 08 för jag vill tillbaks till SiS-chipset stabilitet väntar på deras 757 som sannolikt kommer att serveras på en blå ECS platta.

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift