Permalänk
Medlem

Jag skulle köpa en julmust och smutta på den på vägen ner till närmaste bilhandlare för att köpa en ny bil och sen åka söderut till polarna med ett fyllt baksäte av spelkonsoller och en massa nya spel. Sen skulle jag ta ledigt ett år och betala deras löner för ett år så vi kan slappa och lira tv-spel och glo på film och ladda batterierna

Samtidigt skulle jag betala av morsans, farsans och brorsans alla lån och sen ge dom flera miljoner var som dom fick spendera som dom ville.

Sen när jag fick lust skulle jag studera alla de olika ämnen på universitetet som jag aldrig fick chansen att göra nu när jag har slut på CSN-lån.

Det första som slog mig när jag såg tråden faktiskt, även fast jag inte håller mig till trådstartarens regler.

----------

Annars, skänka pengarna till AMD/ATI så de får lite stach att jobba med

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/31-J...

Köper Taipei 101

taipei 101 e mitt !!, ja känner taiwanes så därför e det mitt:P
annars köper jag ngt land och förklarar all fildelning laglig sen köper ja ett till land

edit, ngn riktigt snygg skådespelerska kanske eller allihopa:P

Permalänk
Medlem

jag skulle köpa ön svergie i "the world" ögruppen i dubai,sen bygga ett medeltids slott där.
och alltid hoppa fallskärm varjegång jag ska dit.

samt ett privat jett som kan flyga pizzeria vikings pizzor till mig.

alternativt bli en superskurk och försöka ta över världen.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Jag skulle köpa mig ett liv och sparkat på mitt gamla

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Audi S1 Pikes Peak.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

Muta trådskaparen med en miljard så han ändrar reglerna och jag kan göra vad jag vill med de resternade 99 miljarderna.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

hade lagt alla pengar på ett sparkonto, då köper jag ju inget jag tjänar på. Levt på räntat.

men dock köpt mig en Mitsubishi Lancer evultion 5

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jaa du, kan inte tänka på en sak bara..

En stor villa skulle jag köpa, en lamborghini är givet, eller vi säger 2.

Sen så skulle jag ge pengar till mina NÄRMSTA vänner, säg 1 miljard var. Hmm, en ny dator. Självklart den bästa på marknaden. Köpa lite bilar och skit till dom jag känner, plus "bensinpengar".

Sen skulle jag nog köpa upp 51% av EA om pengarna räcker till. Dock har dom börjat göra lite bra spel på sistonde, så vet inte hur det blir med den saken iof.

Jaa.. Svårt asså.. Mer.. Hmm.. Ett hemmagym med personlig tränare som är betald för att tvinga mig att träna.

Sen skulle jag köpa många olika simulatorer. Båt, bil, rymdsilmulator, motorcykel simulator etc.

Sen skulle man väll ha en sådär 80 miljarder kvar.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Avstängd

Det finaste huset eller bostadsrätten jag kan få utan att skatten och driftkostaderna ruinerar mig.
Den skulle ligga i någon större stad med ett bra universitet för tekniska studier. Antingen i Sverige eller något land där man kan klara sig bra med engelska.

Detta åtminstånne om man bara får välja något man brukar och inte något man får en inkomst av.

Permalänk
Medlem

Gör allt för att förlänga mitt liv.
skaffar personlig coach, fixar till mitt utseende, bygger upp ett rykte, köper några potentiella företag, köper en stridsbåt 90H och Leopard2, köper en B737-800
och resten till välgörenhet

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

One word, Maybach

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

SR's musikarkiv som visst ska vara ett av dom största på den här planaten.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

En hyffsat bra advokatbyrå och börja jaga piratkopierare =D Fast bara dom fattiga, typ studenter och sånt.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

Jag skulle köpa Sealand.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog köpt en tropisk Ö med en massa tjejer som fläktar mig med stora blad

Permalänk
Medlem

Jag skulle bevisat för alla fattiglappar att det GÅR att köpa lycka.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

Jag skulle köpa mig själv, då får jag mig själv och pengarna. Låter väldigt schizofrent men gud vad värt.

Permalänk
Medlem

1. Köpa ett fetare hus än det nuvarande
2. Köpa några intressanta start-ups.
4. Spruta mer skumpa än normalt i Båstad
5. Spruta mer skumpa än normalt på Gotland.
6. Dejta Paris Hilton
7. Starta några SMS-Lånetjänster.
8. Anställa obildade från U-länder till minimilön i bolagen i punk 8.
9. Låna ut pengar till U-Länder till hutlös ränta.
10. Donera pengar till Moderaterna.

AND MUCH MUCH MOAR!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Hade nog startat en egen radiokanal

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

jag skulle flippa ur....

Permalänk
Permalänk

jippi en gorilla

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Jag skulle bevisat för alla fattiglappar att det GÅR att köpa lycka.

Finally!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^

6. Dejta Paris Hilton

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk

skulle köpa anti piratbyrån å lägga ner det ^^

Permalänk
Medlem

Skåne... ;p

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk

Köpa skåne o gör min egna diktaturstat ;D.. Skämt åsido..

Levt livet ihop me de vänner som alltid har funnits där kanske vore nått annars

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk

ångrade mig faktist, skulle bli rikitgt snål bara

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Gräva bort Skåne!

Permalänk

* Köpa ett företag som för att tjäna mer pengar
* Köpa en del av månen och bygga hus där
* citerar Fors_89: "Jag skulle nog köpt en tropisk Ö med en massa tjejer som fläktar mig med stora blad"
* Och sen en hel jävla status-prylar bl.a. bli samlare av lyxbilar och klockor.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk

Om man lever 80 år så behöver man spendera 19230769kr per dag för att göra sig av med skiten. 19.2 miljoner per dag.
Undras vad man ska köpa då? Om man bara vill "spendera".

Edit: Förutsatt att man hade pengarna när man föddes.

Eftersom Airsoft ligger nära om hjärtat så skulle jag förmodligen köpa en hel del mark och annordna gigantiska spel.

Annars vetefan. Vore kul att veta vad det dyraste som någonsin sålts är. Bara för att få en uppfattning om vad man kan köpa för dom pengarna.

Visa signatur

Jadu. Det var bättre förr.