Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Samsung-skandal skakar Sydkorea

Permalänk
Avstängd

Haha advokaten Kim Yong Cheol körde säkert med utpressning. Om jag inte får pengar så säger jag att ni mutar folk. Antagligen ville han ha så mycket att samsung inte gick med på det eller så gick de bara inte med på det eftersom han är ett kewkhuve.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Inte helt överraskande nä, sysslar man med bait-and-switch så är väl nästan mutor ett måste..

Permalänk
Medlem

Vi är så naiva i det här landet att det är löjligt! Det fungerar likadant över hela världen, men i Sverige tror vi att vi är bättre än andra! Varenda stort svenskt företag har garanterat mutat nån nån gång!

Visa signatur

Troy and Abed in the morning...

Permalänk

Bryr mig knappast om det.

Permalänk
Medlem

Förändrar inget för mig heller. Har länge ignorerat Samsungs produkter och kommer att göra det även i fortsättningen.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

Aldrig haft problem med en enda samsung-produkt, sitter med ett 223bw nu som jag är väldigt nöjd med, 3-års utbyte på plats på den dessutom

Vad som gäller mutorna så skulle jag tro att sådant förekommer på alla stora företag, inget ovanligt med detta.

Permalänk
Avstängd

haha bryr mig inte heller så mkt Samsung är ett bra märke och det är inte direkt den där idioten som tillverkar alla saker, han e bara nån dum ägare Sen så kan man inte göra något åt att vissa länder ligger flera år bakåt....

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aircut64
Sen så kan man inte göra något åt att vissa länder ligger flera år bakåt....

Är det Sverige du syftar på i sammanhanget?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spanga
Är det Sverige du syftar på i sammanhanget?

Nej Korea är flera år bakåt

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo